Розробка смарт-контракту для вашого бізнесу

Розробка смарт-контракту для вашого бізнесу

Смарт-контрактце самовтілюваний контракт, в якому умови угоди між сторонами прямо записано в рядках комп’ютерного коду. Код і угоди, які містяться в ньому існують в розподіленій децентралізованій мережі блокчейна. Смарт-контракт контролює виконання умов угод, а транзакції відстежуються і незворотні.

Забезпечуючи прозорість, контрольованість і швидкість, смарт-контракти здатні кардинально змінити вигляд сучасного бізнесу.

Перерахуємо деякі галузі, в яких дана технологія вже успішно використовуються:

  • Охорона здоров’я
  • Банківська справа
  • Нерухомість
  • Сектор державних та адміністративних послуг
  • Електронна комерція
  • Рекрутинг
  • Страхування
  • Логістика
  • Авторське право

Як працюють смарт-контракти?

Щоб зрозуміти, як працюють смарт-контракти, розглянемо простий, але регулярний сценарій для будь-якого бізнесу – запуск щомісячного циклу розрахунку і розподілу заробітної плати. Традиційно це завдання виконується вручну персоналом, найнятим для обробки заробітної плати з урахуванням відпусток, податків, виконанням необхідних розрахунків і т. д. Для цього потрібно кваліфікований персонал, а також багато часу і зусиль. Але незважаючи на істотні витрати, помилки неминучі, адже як відомо людині властиво помилятися. Що, якщо це завдання автоматизувати?

Використання смарт-контрактів для генерації і обробки даних про заробітну плату однозначно вирішило б цю проблему. Подивимося, як це працює. Дана технологія працює за принципом «якщо = тоді». Смарт-контракт містить код, який автоматично переводить суму зарплати на рахунки співробітників.

У коді прописані дані кожного співробітника, бізнес-логіка для утримання сум за свята і вихідні, податки і т. д. Як тільки настає N-е число місяця, автоматично запускається смарт-контракт і обробляється цикл розрахунку заробітної плати. Ніякої ручної роботи і мінімум зусиль в лічені секунди! Ну і, звичайно, ніяких підробок даних і помилок!

Звичайно, це дуже простий варіант використання технології. Смарт-контракти можуть використовуватися для контролю і виконання умов угоди між компаніями, для автоматизації бізнес-процесів, контролю ланцюжка поставок і т.д. Можливості дійсно безмежні. І це стосується не тільки фінансового сектора, але будь-якого виду бізнесу.

Переваги розробки смарт-контрактів

Оскільки смарт-контракти – один з варіантів застосування технології блокчейн, вони володіють всіма перевагами, які має блокчейн.

  • Довіра і прозорість

Розробка смарт-контрактів починається з того, що обидві сторони визначають набір правил і умов, які спрацьовують в якийсь момент. Ці дані прописуються в коді. Після виконання узгоджених умов договір оформляється автоматично. Це усуває необхідність в судових розглядах або примусове виконання контракту.

Після того, як смарт-контракт буде реалізований, ніхто не зможе його змінити. Завдяки незмінності і прозорості блокчейна одного разу збережені дані не можуть бути змінені будь-ким протягом всього життєвого циклу смарт-контракту.

  • Безпека даних

Розробка смарт-контрактів забезпечує повну безпеку з точки зору захисту даних. Механізми криптографії блокчейна зберігають дані в зашифрованому форматі, що унеможливлює їх злом або маніпулювання.

  • Децентралізація і незалежність

Незалежність від будь-якого посередника – це те, до чого прагне бізнес в сучасних умовах. У той час як блокчейн забезпечує децентралізацію, смарт-контракти виключають ручне втручання, автоматизуючи надлишкові і складні процеси, тим самим рятуючи від ручних помилок.

  • Швидкість і ефективність

Смарт-контракти автоматизовані і значно скорочують ручну працю і час, що витрачається на обробку транзакцій. Це автоматично підвищує продуктивність і ефективність системи.

Етапи розробки смарт-контрактів

Розробка смарт-контракту проходить в кілька етапів. Це гарантує, що бізнес-вимоги мають бути правильно визначені і захищені технологією. Перелічимо основні етапи:

  • Визначення бізнес-умов і вимог

Беруть участь сторони, визначаючи конкретні умови контракту і повідомляють їх розробнику.

  • Розробка архітектури

Після визначення бізнес-логіки розробники проєктують архітектуру контракту для подання цієї логіки. Це служить планом в процесі розробки.

  • Розробка смарт-контракту

Цей етап включає в себе написання коду для обраної платформи блокчейн. Цей крок також включає модульне тестування, щоб визначити, чи працює контракт так, як задумано.

  • Внутрішній аудит

Внутрішній аудит проводиться через локальний блокчейн, а потім запускається тестова мережа. Аудит перевіряє, чи функціонує контракт належним чином і чи відповідає він усім стандартам безпеки.

  • Розгортання на блокчейні

Контракт розміщується на ринку, на якому він буде працювати.

Розробка смарт-контрактів в компанії AVADA-MEDIA

Розробляйте смарт-контракти для потреб вашого бізнесу з нами і нашими індивідуальними інструментами розробки. Якщо у вас вже є смарт-контракт, який ви хотіли б захистити, зв’яжіться з нами для проведення аудиту. Грунтуючись на нашій методології аудиту, ми можемо виявити потенційні

проблеми в вашому контракті і надати вам докладний звіт про його слабкі місця і потенційні можливості використання. Ми маємо значний досвід в цій області. Зв’яжіться з нами, щоб дізнатися більше про наш досвід розробки та обговорити ваші потреби і вимоги!

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32