Розробка ігор casual Проекти з легким, але цікавим геймплеєм
Казуальні ігри – це проєкти з легким, але цікавим геймплеєм, розраховані на широку цільову аудиторію. Найчастіше вони поширюються безкоштовно, завдяки чому легко знаходять своїх шанувальників і швидко окупаються з показу реклами та внутрішньоігрових покупок.
Розробка ігор casual коштує відносно недорого, що пов’язано з простотою їхньої графіки та сюжету.
Характеристики казуальних ігор AVADA-MEDIA
Казуальні ігри випускаються у багатьох жанрах: логічні, пригодницькі, з пошуком предметів, аркади і навіть бойовики. Але, незалежно від напрямку, є характеристики, що поєднують такі проєкти, що важливо враховувати при їх розробці. Розглянемо їх докладніше.
Головна особливість casual проєктів – орієнтація на широкі маси. Зазвичай, як ідея вибирається тема, знайома у різних культурах. Це може бути спорт, тварини чи звичайна соціальна ситуація. Робота з ідеями, зрозумілими в різних країнах і для різного віку, дозволить залучити більше гравців, а відповідно — принесе більше прибутку.
Наприклад, у популярній грі Candy Crush Saga за основу взято цукерки, в серії The Sims в основі ідеї повсякденне життя, а в Stardew Valley фермерство.
Казуальним іграм не властиве тривале навчання та підготовка. Коли користувач встановлює такий гейм, важливо відразу ввести його в перший ігровий цикл без утомливих реєстрацій, налаштувань і т.д. Чим довше відтягується момент запуску, тим більше людей можуть відмовитися від програми.
Казуальні ігри зосереджені на простоті. Вони очевидні з першого запуску і, в міру занурення в геймплей, розвитку функцій або управління практично не відбувається. При цьому ігровий процес повинен залишатися цікавим та захоплюючим, щоб людині знову захотілося повернутися та отримати позитивні емоції.
Чим довший ігровий цикл, тим менше у людини можливостей дістати смартфон і поринути у гру. Тому в казуальних проєктах один цикл найчастіше триває не більше кількох хвилин. Це може бути реалізовано у форматі коротких рівнів, як, наприклад, у мобільній версії гри Plants vs Zombies.
Casual ігри, хоч і відрізняються простотою оформлення та геймплею, повинні бути якісно оформлені. Це дозволить їм залучити набагато більше користувачів, а отже, зробить проєкт більш прибутковим.
Розробка казуальних ігор AVADA-MEDIA
Процес розробки казуальних ігор не такий простий, як це може здатися. Його можна поділити на сім основних етапів.
Це перший крок, на якому продумується сама ідея майбутнього проєкту. Крім того, узгоджуються основні механіки гри та вибирається найбільш підходяща платформа:
Найчастіше казуальні ігри розробляються під мобільні платформи, які дають людині можливість грати будь-коли і будь-де. Це суттєво полегшує просування проєкту у майбутньому.
На цьому етапі опрацьовуються самі ідеї ігрових механік і відбувається первинне малювання персонажів. Прототипи дають загальне уявлення про ігровий процес.
Створюється базова версія гри з готовим ігровим процесом, яка дозволяє оцінити перспективність проєкту на ранніх стадіях та включити до нього нові функції, якщо це необхідно.
На цьому етапі відбувається безпосередня розробка гри – дизайнери малюють текстури, персонажів, а програмісти пишуть тисячі рядків коду, щоб гра “ожила” на екранах кінцевих користувачів.
Гра перевіряється тестувальниками на наявність багів та «вузьких місць».
Це демонстрація гри вузькому колу геймерів для перевірки працездатності проєкту та попиту на нього. На цьому етапі важливо зібрати думки реальних гравців та впровадити їх перед офіційним релізом.
Гра офіційно запускається. При цьому продовжується збір відгуків, на підставі яких будуть створюватися оновлення гри, спрямовані на поліпшення досвіду користувача. Це постійний процес, необхідний для підтримки інтересу до проєкту.
Монетизація казуальних ігор AVADA-MEDIA
Казуальні ігри, як правило, розповсюджуються повністю безкоштовно, тому говорити про заробіток з продажу їх копій буде не завжди доречно. Натомість, власники таких проєктів заробляють іншим способом:
Найбільш популярний формат заробітку – відеореклама з винагородою. Тобто людина переглядає ролик і отримує за це бонуси: монети, доступ до нових рівнів, скорочення часу очікування тощо.
Монетизація за допомогою банерів передбачає розміщення рекламних оголошень у різних місцях гри, що забезпечить більшу кількість переглядів та може суттєво підняти CTR.
При інтеграції реклами в свою програму потрібно витримувати баланс, тому що надмірна кількість оголошень може дратувати користувачів і призведе до того, що гра просто видаляється.
Другий вид отримання прибутку – продаж внутрішньоігрового контенту. Це може бути сезонний паспорт, монети, прискорення ігрового процесу та будь-що інше. Рекомендуємо робити пропозиції в різних цінових категоріях, щоб дати користувачам можливість оцінити переваги цих бонусів за невеликих вкладень.
Розробка казуальних ігор у AVADA MEDIA AVADA-MEDIA
Компанія AVADA MEDIA створює програмні продукти будь-якої складності. Ми працюємо на ринку геймдева більше 10 років і готові застосувати всі свої знання для реалізації вашого проєкту.
Наші плюси:
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32