Розробка казуальних ігор

Розробка ігор casual

Казуальні ігри – це проєкти з легким, але цікавим геймплеєм, розраховані на широку цільову аудиторію. Найчастіше вони поширюються безкоштовно, завдяки чому легко знаходять своїх шанувальників і швидко окупаються з показу реклами та внутрішньоігрових покупок.

Розробка ігор casual коштує відносно недорого, що пов’язано з простотою їхньої графіки та сюжету.

Розробка казуальних ігор

Характеристики казуальних ігор

Казуальні ігри випускаються у багатьох жанрах: логічні, пригодницькі, з пошуком предметів, аркади і навіть бойовики. Але, незалежно від напрямку, є характеристики, що поєднують такі проєкти, що важливо враховувати при їх розробці. Розглянемо їх докладніше.

Орієнтованість на мас-маркет

Головна особливість casual проєктів – орієнтація на широкі маси. Зазвичай, як ідея вибирається тема, знайома у різних культурах. Це може бути спорт, тварини чи звичайна соціальна ситуація. Робота з ідеями, зрозумілими в різних країнах і для різного віку, дозволить залучити більше гравців, а відповідно — принесе більше прибутку.

Наприклад, у популярній грі Candy Crush Saga за основу взято цукерки, в серії The Sims в основі ідеї повсякденне життя, а в Stardew Valley фермерство.

Миттєве занурення в ігровий процес

Казуальним іграм не властиве тривале навчання та підготовка. Коли користувач встановлює такий гейм, важливо відразу ввести його в перший ігровий цикл без утомливих реєстрацій, налаштувань і т.д. Чим довше відтягується момент запуску, тим більше людей можуть відмовитися від програми.

Простота

Казуальні ігри зосереджені на простоті. Вони очевидні з першого запуску і, в міру занурення в геймплей, розвитку функцій або управління практично не відбувається. При цьому ігровий процес повинен залишатися цікавим та захоплюючим, щоб людині знову захотілося повернутися та отримати позитивні емоції.

Короткі ігрові цикли

Чим довший ігровий цикл, тим менше у людини можливостей дістати смартфон і поринути у гру. Тому в казуальних проєктах один цикл найчастіше триває не більше кількох хвилин. Це може бути реалізовано у форматі коротких рівнів, як, наприклад, у мобільній версії гри Plants vs Zombies.

Привабливий зовнішній вигляд

Casual ігри, хоч і відрізняються простотою оформлення та геймплею, повинні бути якісно оформлені. Це дозволить їм залучити набагато більше користувачів, а отже, зробить проєкт більш прибутковим.

Розробка казуальних ігор

Процес розробки казуальних ігор не такий простий, як це може здатися. Його можна поділити на сім основних етапів.

  • Концепція

Це перший крок, на якому продумується сама ідея майбутнього проєкту. Крім того, узгоджуються основні механіки гри та вибирається найбільш підходяща платформа:

  • ПК;
  • Android та IOS;
  • Ігрові консолі;
  • Браузер;
  • Соціальні мережі.

Найчастіше казуальні ігри розробляються під мобільні платформи, які дають людині можливість грати будь-коли і будь-де. Це суттєво полегшує просування проєкту у майбутньому.

  • Прототипування

На цьому етапі опрацьовуються самі ідеї ігрових механік і відбувається первинне малювання персонажів. Прототипи дають загальне уявлення про ігровий процес.

  • Вертикальний зріз

Створюється базова версія гри з готовим ігровим процесом, яка дозволяє оцінити перспективність проєкту на ранніх стадіях та включити до нього нові функції, якщо це необхідно.

  • Продакшн

На цьому етапі відбувається безпосередня розробка гри – дизайнери малюють текстури, персонажів, а програмісти пишуть тисячі рядків коду, щоб гра “ожила” на екранах кінцевих користувачів.

  • Тестування

Гра перевіряється тестувальниками на наявність багів та «вузьких місць».

  • Бета-тестування

Це демонстрація гри вузькому колу геймерів для перевірки працездатності проєкту та попиту на нього. На цьому етапі важливо зібрати думки реальних гравців та впровадити їх перед офіційним релізом.

  • Реліз та підтримка

Гра офіційно запускається. При цьому продовжується збір відгуків, на підставі яких будуть створюватися оновлення гри, спрямовані на поліпшення досвіду користувача. Це постійний процес, необхідний для підтримки інтересу до проєкту.

Розробка казуальних ігор

Монетизація казуальних ігор

Казуальні ігри, як правило, розповсюджуються повністю безкоштовно, тому говорити про заробіток з продажу їх копій буде не завжди доречно. Натомість, власники таких проєктів заробляють іншим способом:

  • за допомогою рекламних роликів та банерів;
  • за рахунок внутрішньоігрових покупок.

Найбільш популярний формат заробітку – відеореклама з винагородою. Тобто людина переглядає ролик і отримує за це бонуси: монети, доступ до нових рівнів, скорочення часу очікування тощо.

Монетизація за допомогою банерів передбачає розміщення рекламних оголошень у різних місцях гри, що забезпечить більшу кількість переглядів та може суттєво підняти CTR.

При інтеграції реклами в свою програму потрібно витримувати баланс, тому що надмірна кількість оголошень може дратувати користувачів і призведе до того, що гра просто видаляється.

Другий вид отримання прибутку – продаж внутрішньоігрового контенту. Це може бути сезонний паспорт, монети, прискорення ігрового процесу та будь-що інше. Рекомендуємо робити пропозиції в різних цінових категоріях, щоб дати користувачам можливість оцінити переваги цих бонусів за невеликих вкладень.

Розробка казуальних ігор у AVADA MEDIA

Компанія AVADA MEDIA створює програмні продукти будь-якої складності. Ми працюємо на ринку геймдева більше 10 років і готові застосувати всі свої знання для реалізації вашого проєкту.

Наші плюси:

  • досвід роботи у різних проєктах: українських та зарубіжних;
  • розробляємо програми, які працюватимуть навіть на пристрої з низькою продуктивністю.
  • створюємо високонавантажені проєкти, які готові витримувати велику кількість людей в онлайні;
  • реалізуємо проєкт в обумовлені терміни.
Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32