Промо ігри для вашої компанії GAMEDEV
За статистикою, людина отримує від 6000 до 10000 маркетингових повідомлень на день, тому бізнесу стає все складніше завоювати увагу потенційних клієнтів. Однак, згідно з звітом Digital Marketing World Forum, 60% споживачів з більшою ймовірністю готові купувати у бренду, якщо їм подобається грати з ним у гру.
Це пояснюється тим, що люди люблять відеоігри. За підсумками 2021 року цей ринок досяг $180 мільярдів, а найприбутковіші ігрові проєкти приносять видавцям мільйони доларів на місяць.
Але це не означає, що вам потрібно міняти сферу діяльності. Натомість ви можете використовувати гейміфікацію для залучення клієнтів та збільшення продажів у своїй компанії.
Промо ігри використовують у своїх маркетингових стратегіях багато великих корпорацій, у тому числі Microsoft, Nike, Starbucks та Samsung. У цій статті поговоримо про те, як вони можуть вплинути на ваш бізнес.
Що таке гейміфікація? AVADA MEDIA
Гейміфікація – це технологія адаптації ігрових механік до неігрових процесів для підвищення залученості. У компаніях вона може використовуватися для різних цілей:
Промо ігри довели свою ефективність не тільки в B2C, але і в B2B-сегменті. Вони особливо корисні у випадках, коли потрібно продати складний продукт та донести цінність пропозиції до потенційної аудиторії. Замість довгої презентації або чергової комерційної пропозиції, відправленої на пошту, можна запропонувати потенційному клієнту зіграти в гру, яка повністю розкриє переваги продукту та гарантовано залишить слід у його пам’яті.
Переваги гейміфікації маркетингу AVADA MEDIA
Маркетинг із елементами гейміфікації є цінним інструментом у світі електронної комерції. Він допоможе компанії:
Розробка промо ігор AVADA MEDIA
Процес створення промо ігор відрізняється від традиційного геймдеву, оскільки їхнє основне завдання полягає не лише у наданні захоплюючого геймплею, а й у виконанні конкретних бізнес-завдань. Розглянемо основні етапи продакшену.
Дослідження аудиторії та вибір стратегії AVADA MEDIA
Щоб гра мала попит, вона повинна задовольняти потреби потенційної аудиторії. Тому для формування стратегії слід відштовхуватися немає від своїх особистих переваг, як від реальних аналітичних даних. На цьому етапі слід відповісти на кілька запитань:
Також варто враховувати, що для промо-ігор важлива простота. Людині потрібно надати зрозумілі правила та забезпечити швидкий доступ до ігрового процесу.
Підготовка до виробництва AVADA MEDIA
Коли стратегію визначено, фахівці створюють прототипи майбутньої гри: персонажів, оточення, ігрових механік. Це дозволяє зрозуміти як виглядатиме проєкт ще до його фактичної реалізації. При необхідності, на стадії пре-продакшену вносяться будь-які коригування, які не мають значного впливу на бюджет та терміни виробництва гри.
Це найбільш трудомісткий етап виробництва, під час якого дизайнери створюють моделі персонажів, level-дизайнери втілюють у життя захоплююче ігрове середовище, аудіо-дизайнери працюють над звуковим супроводом, а програміст пишуть тисячі рядків коду, пожвавлюючи внутрішньоігровий контент.
Також на стадії виробництва підключаються API та встановлюється зв’язок із CRM-системою компанії. Завдяки цьому внутрішньоігрові досягнення клієнтів автоматично фіксуватимуться і передаватимуться у відділ продажу для подальшої обробки.
Плейтестери виявляють усі можливі баги, які могли бути допущені на стадії виробництва, а також визначають «фактор задоволення», щоб переконатися, що проєкт справді буде цікавим для потенційної аудиторії. Це допомагає виявити і усунути всі недоліки, щоб забезпечити гравцям чудовий користувальницький досвід.
Це найбільш хвилююча частина розробки промо гри, коли вона потрапляє до рук кінцевого споживача і показує перші маркетингові результати. Однак, щоб підтримати інтерес людей до проєкту у довгостроковій перспективі, він має постійно розвиватись. Нові ігрові механіки, рівні, події – все це допоможе налагодити постійну взаємодію з клієнтом, тому після релізу технічна робота не закінчується.
Створення промо-ігор в AVADA MEDIA Games
Промо-ігри формують перше враження клієнта про компанію та її продукт, тому їх розробка вимагає не лише скілів, а й реального досвіду з боку технічних фахівців. Якщо ви хочете прокачати свій маркетинг і вивести його на новий рівень – звертайтесь до компанії AVADA MEDIA. Ми допоможемо спроєктувати та втілити в життя ефективний інструмент взаємодії з аудиторією.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32