ПРОЄКТУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ UX E-COMMERCE
Кожен інтернет-ресурс повинен бути грамотно спроєктований під певні завдання. І чим складніша структура і функціонал ресурсу, тим більш відповідальним повинен бути підхід до проєктування. Для вирішення бізнес-завдань недостатньо, щоб сайт був зручний тільки для користувачів, хоча це обов’язкова умова. Але точно так само важлива орієнтація сайту на пошукові системи, для чого структуру сайту і розміщення всіх елементів важливо продумувати правильно.
Проєктування сайту інтернет-магазину вимагає особливо відповідального підходу – такі сайти містять тисячі сторінок товарів і сотні категорій, велика кількість фільтрів пошуку, а також спеціальні опції – замовлення, порівняння, оплата і т.д. Тому краще всього довірити проєктування професіоналам. Фахівці компанії AVADA MEDIA підійдуть до цього питання з усією відповідальністю. Ми починаємо розробку з продумування маркетингу сайту і пошукової оптимізації – тобто, спрямовуємо ваш інтернет-магазин на максимально швидке і якісне просування в пошукових системах.
Також складаємо для інтернет-магазину діаграму прецедентів, яка моделює відносини акторів, тобто відвідувачів сайту, і прецедентів – функціональних можливостей вашого магазину. Така діаграма є важливою складовою процесу створення сценаріїв взаємодії покупця і сайту магазину. Наприклад, вона може описувати, як покупець вибирає товар, додає його в кошик і одночасно в модуль порівняння, зберігає в закладках, купує або анулює замовлення, оплачує товар і так далі.
Окремо в спеціальному інструменті Moqups розробляється проєкт кожної сторінки магазину і її взаємозв’язку з іншими сторінками. Весь проєкт підпорядковується логіці зручності для клієнта і завданням просування в пошуку. Проєкти, розроблені нашими фахівцями, займають місця на першій сторінці видачі за ключовими словами в пошукових системах – а основа цього закладається ще на етапі створення макета.
Чому так важливий правильний макет сайту? AVADA MEDIA
Пошукові системи дуже чітко розділяють інформаційні та комерційні ресурси, а крім того, враховують безліч факторів, на які, не маючи досвіду, ви можете і зовсім не звернути уваги. Ми враховуємо всі ці фактори, завдяки чому потенційний покупець побачить саме ваш інтернет-магазин в релевантних запиту результатах.
Наприклад, при ранжируванні сайтів магазинів в пошуковій видачі система (Google або будь-яка інша) керується такими основними факторами:
Відсутність відповіді на будь-яке питання веде до зниження позиції сайту у видачі в порівнянні з конкурентами, і це потрібно врахувати ще при проєктуванні. Крім того, під час розробки макета важливо враховувати поведінкові фактори, вплив яких не можна передбачити для кожного випадку, але можна оптимізувати під ваші завдання.
Серед поведінкових факторів користувачів, що заходять на сайт інтернет-магазину, ми керуємося такими:
Розробка проєкту інтернет-магазину AVADA MEDIA
При створенні проєкту ми звертаємо увагу також на те, щоб розмістити максимально повний контент – користувач не повинен шукати його в іншому місці. Кошик товарів розташовується в помітному місці – це аксіома, причому краще реалізувати кошик у вигляді окремого елемента.
Сторінка оформлення замовлення проєктується максимально логічною. Чим менше відомостей ви запитаєте у користувача, тим краще – але не варто забувати і про поповнення бази даних клієнтів. Особливу увагу приділяємо структурі каталогу і його фільтрам, вона повинна підкорятися асортименту магазину. Наприклад, якщо ви продаєте товари власного бренду, безглуздо пропонувати фільтр по виробникам.
Без чітко продуманого макета інтернет-магазину до розробки ми не приступаємо – це так само важливо, як архітектурний план-проєкт будинку або креслення машини.
Звертайтеся в компанію AVADA MEDIA, ми беремося за найскладніші і багатоступінчасті проєкти з нуля і навіть переробляємо вже створені.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32