Проєктування адмін панелей

Проєктування адмін панелей

Адміністративна панель сайту це прихований від відвідувачів розділ, який необхідний для управління ресурсом. Тут адміністратор(и) працюють як зі структурою сайту, так і з контентом. Адміністративна панель, або адмінка, дозволяє створювати, змінювати і видаляти сторінки і розділи, текст, медіаконтент – в рамках, передбачених використовуваною системою управління контентом (CMS). Крім того, що адмінка повинна бути зручною і швидкою, ще одна вимога до неї – можливість роботи з панеллю людини без навичок в програмуванні і невтручання в програмну частину сайту.

Незважаючи на те, що адміністративну панель не видно користувачам, її проєктування – не менш важлива частина роботи, ніж проєктування фронтенда. Адже від зручності використання панелі залежить результативність роботи адміністратора. Складна, заплутана і погано продумана адмінпанель, ігнорує призначений для користувача досвід, не тільки ускладнить і зробить дорожчим роботу персоналу, а й збільшить ймовірність помилок, а значить, додаткових витрат на їх усунення.

Проєктування адмін панелей

Проєктування адмін панелей

Саме тому, проєктуючи новий сайт, програмісти компанії AVADA MEDIA велику увагу приділяють також проєктування адміністративної панелі. Проєктування починається з того, що ми створює діаграму прецедентів. Це дуже важливий документ, який дозволяє зрозуміти і побачити, як саме відбувається взаємодія адміністратора з панеллю. Причому для цього, природно, необхідно знати і ряд інших речей:

  • частота оновлення сайту;
  • передбачувана CMS;
  • складність ресурсу (скільки сторінок він буде містити);

 

  • якого роду контент там буде розміщуватися;
  • які права мають бути надані адміністратору – зміна структури або тільки контенту;
  • як передбачається просувати ресурс.

Все це ми обов’язково врахуємо під час створення діаграми прецедентів. Наступний крок – складання прототипу адмінки в програмі Moqups. Це дозволить створити макет з урахуванням UX – користувацького досвіду, який ми переглядаємо і оптимізуємо під конкретні завдання. Головний принцип – мінімізація дій в адмінпанелі з метою прискорення роботи і зниження кількості помилок.

Чому так важлива зручна адміністративна панель?

У більшості випадків системи управління контентом вже мають вбудовану адмінпанель, але так само часто вона просто не підходить під ваші завдання, і доводиться розробляти нову. Краще один раз витратити час і гроші на створення гарної панелі, ніж постійно витрачати ці ресурси на роботу з незручною. І проєктування – обов’язкова умова розробки. Наприклад, далеко не всі адмінки дозволяють написати альтернативний текст і додати мета-теги до фотографій – ми враховуємо цей момент при проєктуванні. Обов’язково потрібен зручний інтерфейс для SEO-фахівця, щоб він міг додавати правильні описи сторінок ресурсу – такі, які добре індексуються в пошукових системах.

Легко і без проблем адміністратор повинен:

  • правити тексти і прописувати посилання в зручному редакторі;
  • змінювати меню сайту, додавати і видаляти пункти;
  • додавати медіаконтент і прописувати мета-теги;
  • змінювати шаблон сайту в цілому при необхідності.

Все це неможливо зробити без зручної адміністративної панелі. Розробники AVADA MEDIA готові братися за найскладніші проєкти і реалізують їх витончено і в чіткі терміни.

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32