В даний час розрізняють два види порталів: публічні і корпоративні. Публічні портали орієнтовані на всіх користувачів Інтернету, а корпоративні – на внутрішній простір компанії: співробітників і партнерів. Крім цього, портали також поділяють на кілька типів: інтернаціональні, регіональні, горизонтальні і вертикальні.
Таким чином, портал може належати до одного виду, але до декількох типів.Портали мають складно розгалужену структуру, оскільки вони включають в себе десятки розділів, сотні підрозділів, тисячі сторінок і мільйони посилань.З точки зору розділів, то це питання суто індивідуальний і безпосередньо залежить від виду і типу порталу. Наприклад, бізнес-портал може містити наступні розділи: блок з описом компанії, новинний блок, тематичні огляди, довідкова інформація, консультаційний блок, підписка на розсилки, галузева специфіка, рекламний блок.Важливо розуміти, що портали істотно відрізняються від інших сайтів. Вони містять величезну кількість інформації, в тому числі і мультимедійної, що реалізується за рахунок зберігання контенту не в базах даних, а сховищах і вітринах даних.
До того ж, подібні обсяги накладають додаткові вимоги до навігації, адже вона повинна бути зручною, інтуїтивно зрозумілою, і дозволяти швидко переміщатися по розділах і знаходити необхідну інформацію.У чому ж переваги порталів?
Втім, недоліки у порталів істотні і першим з них є висока конкуренція і складності в пошуку підходящої ніші.Другий недолік полягає в досить високій вартості виробництва власного контенту, адже до тих пір, поки відвідувачі не почнуть самі додавати інформацію, постійно оновлювати сайт доведеться за свій рахунок.Третя вада – великий штат співробітників. Повірте, наодинці впоратися з великим порталом неможливо. І чим більше портал, тим більше потрібно буде людей.Резюмуючи можна сказати, що серед замовників інтернет-порталів можна зустріти як приватних осіб, які бажають розпочати заробляти в мережі, так і великі компанії, які хотіли б за допомогою порталу зробити свій бренд більш впізнаваним.
Наші роботи
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32