ІНФОРМАЦІЙНІ

Портали

Класифікація порталів

Види порталів

Класифікація порталів Види порталів

В даний час розрізняють два види порталів: публічні і корпоративні. Публічні портали орієнтовані на всіх користувачів Інтернету, а корпоративні – на внутрішній простір компанії: співробітників і партнерів. Крім цього, портали також поділяють на кілька типів: інтернаціональні, регіональні, горизонтальні і вертикальні.

  • Інтернаціональні портали орієнтовані на всіх користувачів, незалежно від їх місця проживання і мовної приналежності.
  • Регіональні портали концентруються на користувачів, виходячи з їх географічного сегмента або мовної групи.
  • Вертикальні портали присвячують одній темі. Втім, тематика може бути якою завгодно: освіта, історія, автомобілі, мода, діти тощо.
  • Горизонтальні портали охоплюють одночасно безліч тем. Наприклад, інформаційні або розважальні портали і так далі.

Таким чином, портал може належати до одного виду, але до декількох типів.

Портали мають складно розгалужену структуру, оскільки вони включають в себе десятки розділів, сотні підрозділів, тисячі сторінок і мільйони посилань.

З точки зору розділів, то це питання суто індивідуальний і безпосередньо залежить від виду і типу порталу. Наприклад, бізнес-портал може містити наступні розділи: блок з описом компанії, новинний блок, тематичні огляди, довідкова інформація, консультаційний блок, підписка на розсилки, галузева специфіка, рекламний блок.

Важливо розуміти, що портали істотно відрізняються від інших сайтів. Вони містять величезну кількість інформації, в тому числі і мультимедійної, що реалізується за рахунок зберігання контенту не в базах даних, а сховищах і вітринах даних.

Портали

Основні переваги

Для кого будуть корисні?

Основні переваги Для кого будуть корисні?

До того ж, подібні обсяги накладають додаткові вимоги до навігації, адже вона повинна бути зручною, інтуїтивно зрозумілою, і дозволяти швидко переміщатися по розділах і знаходити необхідну інформацію.

У чому ж переваги порталів?

  • По-перше, за рахунок регулярних оновлень і якісного контенту можливе самопросування в пошукових системах і соціальних мережах.
  • По-друге, чим популярніше портал, тим більше охочих розміщувати на ньому рекламу, шляхом написання рекламних статей або розміщення посилань і банерів, що може приносити істотний дохід власникам сайту.
  • По-третє, подібний проєкт може стати відмінним стартапом для тих, хто працює на фрілансі, оскільки він не вимагає наявності офісного приміщення і дає можливість усім учасникам працювати віддалено.

Втім, недоліки у порталів істотні і першим з них є висока конкуренція і складності в пошуку підходящої ніші.

Другий недолік полягає в досить високій вартості виробництва власного контенту, адже до тих пір, поки відвідувачі не почнуть самі додавати інформацію, постійно оновлювати сайт доведеться за свій рахунок.

Третя вада – великий штат співробітників. Повірте, наодинці впоратися з великим порталом неможливо. І чим більше портал, тим більше потрібно буде людей.

Резюмуючи можна сказати, що серед замовників інтернет-порталів можна зустріти як приватних осіб, які бажають розпочати заробляти в мережі, так і великі компанії, які хотіли б за допомогою порталу зробити свій бренд більш впізнаваним.

Портали
Projects AVADA MEDIA

ВІДЕО-ПРЕЗЕНТАЦІЇ Projects AVADA MEDIA

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@