Класифікація порталів Види порталів
В даний час розрізняють два види порталів: публічні і корпоративні. Публічні портали орієнтовані на всіх користувачів Інтернету, а корпоративні – на внутрішній простір компанії: співробітників і партнерів. Крім цього, портали також поділяють на кілька типів: інтернаціональні, регіональні, горизонтальні і вертикальні.
Таким чином, портал може належати до одного виду, але до декількох типів.
Портали мають складно розгалужену структуру, оскільки вони включають в себе десятки розділів, сотні підрозділів, тисячі сторінок і мільйони посилань.
З точки зору розділів, то це питання суто індивідуальний і безпосередньо залежить від виду і типу порталу. Наприклад, бізнес-портал може містити наступні розділи: блок з описом компанії, новинний блок, тематичні огляди, довідкова інформація, консультаційний блок, підписка на розсилки, галузева специфіка, рекламний блок.
Важливо розуміти, що портали істотно відрізняються від інших сайтів. Вони містять величезну кількість інформації, в тому числі і мультимедійної, що реалізується за рахунок зберігання контенту не в базах даних, а сховищах і вітринах даних.
Основні переваги Для кого будуть корисні?
До того ж, подібні обсяги накладають додаткові вимоги до навігації, адже вона повинна бути зручною, інтуїтивно зрозумілою, і дозволяти швидко переміщатися по розділах і знаходити необхідну інформацію.
У чому ж переваги порталів?
Втім, недоліки у порталів істотні і першим з них є висока конкуренція і складності в пошуку підходящої ніші.
Другий недолік полягає в досить високій вартості виробництва власного контенту, адже до тих пір, поки відвідувачі не почнуть самі додавати інформацію, постійно оновлювати сайт доведеться за свій рахунок.
Третя вада – великий штат співробітників. Повірте, наодинці впоратися з великим порталом неможливо. І чим більше портал, тим більше потрібно буде людей.
Резюмуючи можна сказати, що серед замовників інтернет-порталів можна зустріти як приватних осіб, які бажають розпочати заробляти в мережі, так і великі компанії, які хотіли б за допомогою порталу зробити свій бренд більш впізнаваним.
ВІДЕО-ПРЕЗЕНТАЦІЇ Projects AVADA MEDIA
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32