Парсинг номерів телефонів AVADA MEDIA
Маркетинг і сфера продажів повинні постійно займатися актуалізацією бази даних клієнтів. З метою організації холодних продажів – тобто, таких, при яких людина не готова до отримання пропозиції – потрібно збір великої бази телефонних номерів. Номери телефонів потенційних клієнтів можуть бути розміщені на самих різних ресурсах, їх можна збирати у відкритому доступі. Робити це можливо і в ручному режимі, проте така процедура потребуватиме значного часу, який буде витрачено на відвідування великої кількості сайтів і збір даних з них.
Рішення проблеми збору релевантної бази телефонних номерів дає парсинг телефонів – процес автоматизованого збору телефонних номерів з сайтів з їх подальшою обробкою і збереженням в зручному форматі. Для автоматизованого збору номерів застосовується спеціальна програма – це парсер, який «прочитує» сторінки сайту одну за одною в HTML-форматі і збирає всі дані, схожі на телефонні адреси за форматом запису або загорнуті в відповідні HTML-теги. Зібрані телефонні номери разом з посиланнями на сторінки оголошень, з яких вони були зібрані, вносяться в таблицю Excel в автоматичному режимі.
Можливості парсеру номерів телефонів AVADA MEDIA
Таким чином парсер телефонів з сайтів дозволяє збирати тисячі номерів за лічені хвилини. Тоді як ручне збирання подібної бази зажадало би не одного дня копіткої монотонної праці. Крім того, зібрану за допомогою парсера базу легко підтримувати і оновлювати в автоматичному режимі, налаштовуючи збір телефонних номерів тільки з тих джерел, в яких вони були оновлені з моменту останнього парсингу. Такий парсер телефонних номерів може використовуватися для збору інформації з майданчиків безкоштовних оголошень будь-якого формату і призначень. Наприклад, якщо ви є агентом з продажу нерухомості або ріелтором, ви можете збирати телефони продавців квартир і будинків, телефонувати з ними і виступати посередником між ними і покупцями, які до вас звертаються. Те ж саме відноситься і до автомобілів, товарів широкого вжитку, послуг і т.д.
Маркетингові та рекламні агентства шукають клієнтів, яким можуть пропонувати свої послуги з просування, фінансові установи збирають базу номерів потенційних клієнтів – споживачів послуг кредитування і розміщення депозитів. Зібрані телефонні номери можуть бути оброблені безпосередньо в CRM вашого сайту, куди вони імпортуються в форматі CSV. Таким чином ви можете легко налаштовувати автоматичний додзвон з використанням записаних повідомлень і зворотним зв’язком через натискання кнопок із цифрами на клавіатурі телефону. Для того, щоб уникнути спроб автоматичного додзвону на стаціонарні номери, передбачена можливість авторазделенія зібраних номерів на мобільні і міські під час парсингу шляхом аналізу цифрового префікса. Також парсер телефонних номерів можна використовувати для автоматизації текстових розсилок в месенджери WhatsApp, Viber, Telegram і інші.
Парсер від AVADA MEDIA AVADA MEDIA
Компанія AVADA MEDIA пропонує розробку зручних і потужних парсерів для вирішення найрізноманітніших бізнес-завдань. Ми розробляємо універсальні багатопотокові парсери, а також парсери для збору інформації з конкретних ресурсів. Є можливість створення парсерів, які збирають інформацію з захищених розділів.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32