Програми для ЖКГ, ОСББ « МійДім24»

Програми для ЖКГ, ОСББ « МійДім24»

Ефективне адміністрування для керуючих компаній, ОСББ і ЖКГ давно вийшло за рамки Excel і паперових журналів. Автоматизація керуючої компанії ЖКГ тепер стала не просто технологічною перевагою, а критичною необхідністю для стабільної роботи і підвищення якості обслуговування житлового фонду. Велика частина завдань у ЖКГ – це однотипна монотонна робота, яку можна і потрібно автоматизувати. Ручний збір платежів, опрацювання заявок, усні звернення та паперові звіти – все це з’їдає ресурси і гальмує роботу підприємства. Сучасна програма для ОСББ дозволяє керувати житловим фондом швидше, точніше й ефективніше.

Команда AVADA MEDIA розробила власну програму для ОСББ, ЖКГ та керуючих компаній. «МійДім24» – це багатофункціональна продумана система, яка бере на себе всі ключові процеси: від онлайн-оплати і зворотного зв’язку до глибокої аналітики і звітності.

Переваги автоматизації ЖКГ та ОСББ

Програма для КК ЖКГ «МійДім24» забезпечує новий підхід до управління, де кожен процес стає контрольованим і передбачуваним. Перехід від ручного управління до цифрової системи вже в перші місяці дає відчутні результати:

  • зниження навантаження на персонал за рахунок автоматичних нарахувань, формування звітності, опрацювання заявок, онлайн платежів;
  • зменшення операційних витрат, завдяки оптимізації чисельності штату;
  • підвищення керованості: контроль фінансів, звернень, якості та термінів виконання заявок;
  • зміцнення іміджу керуючої компанії, оскільки впровадження власної програми демонструє професійний підхід і високий рівень організації внутрішніх процесів;
  • підвищення лояльності та довіри з боку мешканців, завдяки зрозумілим нарахуванням, зручному та сучасному інтерфейсу для виконання операцій. Це демонструє готовність інвестувати в поліпшення якості обслуговування.
Video preview
Video preview
Video preview
Video preview

Огляд функціоналу програми для ЖКГ та ОСББ

Наша програма для ведення ОСББ та управління житловим фондом – це набагато більше, ніж просто білінг та облік платежів. «МійДім24» є повноцінною CRM системою для ЖКГ, яка забезпечує комплексну автоматизацію всіх бізнес-процесів ЖКГ та ОСББ.

«МійДім24» складається з трьох основних модулів:

  • Інформаційний веб-сайт керуючої компанії, де мешканці можуть отримати актуальну інформацію про її діяльність та послуги.
  • Особистий кабінет мешканця – зручний інструмент для перегляду фінансової інформації, передавання показань лічильників, завантаження квитанцій, оплати послуг і подання заявок на обслуговування.
  • Адміністративна панель для співробітників керуючої компанії – функціональний простір для управління особовими рахунками, обліку платежів, опрацювання заявок, формування повідомлень і внутрішньої аналітики.

Основні функції, які включені в базову конфігурацію програми:

  • Управління рахунками та послугами

У мешканців є онлайн-доступ до нарахувань, історії платежів, квитанцій, показань лічильників і заявок. Вони можуть оперативно оплатити послуги, залишити заявку, поставити запитання керуючій компанії або підписатися на повідомлення. Особистий кабінет доступний як на сайті керуючої компанії, так і через мобільний застосунок для iOS і Android, який ми можемо додатково розробити за запитом. Інтерфейс кабінету адаптований для будь-яких пристроїв та інтуїтивно зрозумілий.

  • Онлайн-оплата комунальних послуг

За індивідуальним запитом можна під’єднати платіжні сервіси, щоб мешканці могли оплачувати рахунки онлайн з будь-якого пристрою. Платежі миттєво фіксуватимуться в системі, дані в касі та на особовому рахунку оновлюватимуться автоматично. Це виключає потребу в додатковому ручному опрацюванні транзакцій з боку бухгалтерії та скорочує терміни опрацювання платежів.

  • Управління фінансами

Модуль для фінансового обліку забезпечує оперативний контроль надходжень і витрат, відображає стан каси на поточний момент часу, автоматично фіксує транзакції з прив’язкою до особових рахунків. Це забезпечує максимальну прозорість взаєморозрахунків із мешканцями, дає змогу автоматично виявляти боржників і вести облік переплат. Завдяки автоматизації процесів, система зводить до мінімуму ризик помилок і полегшує щоденну роботу бухгалтерії.

  • Обробка заявок мешканців

Мешканці можуть подавати звернення через Особистий кабінет – наприклад, викликати сантехніка, ліфтера, електрика або іншого фахівця. Система фіксує кожну заявку і привласнює їй статус (нова, в роботі, виконана) і може закріпити її за конкретним співробітником. Адміністрація бачить завантаженість персоналу, хід виконання заявок і рівень обслуговування. Таким чином, програма може використовуватися як повноцінна CRM-система для ЖКГ.

  • Автоматичне формування та розсилка квитанцій

Програма автоматично формує квитанції на оплату комунальних послуг з урахуванням фактичного споживання ресурсів, тарифів та індивідуальних параметрів кожного об’єкта. Документи можна генерувати у форматах PDF або Excel, надсилати на email або публікувати в Особистих кабінетах мешканців. Ця функція скорочує адміністративні витрати, спрощуючи процес виставлення рахунків, а також робить систему зручною для різних моделей управління.

  • Керування веб-сайтом обслуговуючої компанії

Співробітники керуючої компанії без залучення програмістів можуть самостійно підтримувати актуальний контент на сайті: оновлювати сторінки та розділи, публікувати новини та важливу інформацію, графіки відключень і зміни тарифів через просту адмінку.

  • Облік показань лічильників

Через програму можна швидко і зручно передавати показання лічильників води, газу, електроенергії. Абоненти можуть вводити дані самостійно в Особистому кабінеті або повідомляти операторам, які зроблять це через адміністративну панель. Показання автоматично враховуються під час розрахунків у квитанціях, тому нарахування завжди коректні, а помилки та неточності – малоймовірні.

  • Керування об’єктами

Модуль для управління об’єктами житлового фонду – квартирами, будинками, секціями та під’їздами з прив’язкою мешканців, статусів (власник або орендар) і технічних параметрів дозволяє оперативно отримати дані за будь-яким приміщенням: баланс, історія оплат, поточні нарахування, заборгованість. Це особливо зручно для компаній, які одночасно обслуговують декілька об’єктів.

  • Розмежування прав доступу

Система передбачає гнучке управління ролями та доступом. Для кожного користувача – керівника, бухгалтера, технічного працівника чи диспетчера визначено права відповідно до їхніх службових обов’язків. Таким чином, дані захищені, і кожен користувач бачить тільки ту інформацію та опції, які йому необхідні і нічого зайвого.

  • Комунікація з мешканцями

Повідомлення, розсилки, новини та оголошення на сайті, в Особистому кабінеті або мобільному інтерфейсі, підтримка push-повідомлень та інтеграції з месенджерами.

Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot

Екрани CRM системи «МійДім24»

Індивідуальне налаштування та додаткові можливості програми для ОСББ

Керуючі організації нерідко мають внутрішні регламенти, власні схеми розрахунків або специфічні формати взаємодії з мешканцями. Система «МійДім24» розрахована на глибоку кастомізацію для конкретних завдань клієнта. Це означає, що програму можна адаптувати як для невеликого будинку, так і для великого житлового комплексу або мережі об’єктів. 

Команда AVADA MEDIA пропонує доопрацювання функціоналу в індивідуальному порядку: з урахуванням специфіки розрахунків, формування звітності, особливостей ведення обліку та взаємодії з мешканцями. У вашій індивідуальній конфігурації системи ми можемо впровадити додаткові інструменти для ведення обліку в ОСББ і ЖБК, функції програми Квартплата, індивідуальні правила обробки даних обліку та сценарії автоматизації – наприклад, автоматична генерація повідомлень у разі перевищення заборгованості, нагадування про планові інспекції та ін.

Додаткові функції 

Щоб трансформувати систему на базі «МійДім24» в унікальну цифрову платформу, яка враховує всі нюанси вашої управлінської практики, ми можемо доповнити її новими кастомними функціями для вашого формату управління, наприклад:

  • формування та розсилка квитанцій за унікальними алгоритмами;
  • кастомна логіка маршрутизації заявок мешканців;
  • розширення системи сповіщень через email, SMS і push-канали;
  • динамічна аналітика і спеціалізована звітність для керівництва і бухгалтерії – по будинках, послугах, заборгованостях, роботі співробітників і підрядників;
  • формування платіжних відомостей у розрізі індивідуальних і загальнобудинкових нарахувань;
  • індивідуальні інтерфейси в програмі для диспетчера ЖКГ, бухгалтера, майстрів, підрядників і мешканців, гнучка система ролей і прав доступу;
  • введення складних тарифних сіток із поділом за будинками, секціями або квартирами;
  • управління об’єктами: технічні паспорти будівель, історія ремонтів, інспекцій та заходів з обслуговування.

Інтеграції з внутрішніми та зовнішніми системами

Для забезпечення єдиного інформаційного середовища система може бути інтегрована з будь-якими зовнішніми програмами, які вже використовуються у вашій організації. Ми можемо підключити бухгалтерські програми ОСББ, банківські системи, сервіси електронного документообігу, онлайн-каси та фіскальні реєстратори. Такі інтеграції дають можливість автоматизувати обмін інформацією, виключити дублювання, прискорити розрахунки, а також забезпечити прозорість і контроль на всіх етапах управління.

Кастомізація інтерфейсу та брендинг

Для компаній, які прагнуть підтримувати єдиний корпоративний стиль, передбачена можливість адаптації дизайну системи: зміна колірної гами інтерфейсу, використання логотипу компанії, індивідуальний вигляд кабінетів для мешканців і співробітників та багатомовний інтерфейс.

Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot

Екрани особистого кабінету мешканця

Індивідуальна розробка програми для ЖКГ

Існує безліч готових рішень для автоматизації ЖКГ та ОСББ, але універсальні продукти майже завжди виявляються недостатньо гнучкими, зручними та функціональними. Індивідуальна розробка за замовчуванням стає важливою перевагою, оскільки дає можливості, недоступні в готових рішеннях.

  • Функціональність під конкретні завдання

Замість адаптації процесів під ПЗ ми адаптуємо програму під ваші процеси. Враховуємо специфіку вашого житлофонду, структуру управління, формат нарахувань, вимоги до звітності, формат взаємодії з мешканцями.

  • Гнучке налаштування модулів та інтерфейсу

Ви самі визначаєте, які функції повинна мати програма: диспетчерська ЖКГ, білінг, інтеграції з банками, підрядниками або месенджерами. Інтерфейс буде логічним і зручним для кожного користувача.

  • Розширені можливості візуалізації

Унікальний дизайн призначеного для користувача інтерфейсу, фірмові кольори, логотипи, елементи навігації – все це підкреслює професійний рівень керуючої компанії та зміцнює довіру абонентів.

  • Інтеграція із зовнішніми системами

Ми можемо синхронізувати програму з тими інструментами, які ви вже використовуєте – банківськими сервісами, внутрішньою бухгалтерією, 1С, телеграм-ботом тощо. Ви отримаєте єдиний механізм і більше не будете переносити та звіряти дані. 

  • Швидка адаптація до внутрішніх і зовнішніх змін 

Якщо змінюються правила розрахунків, форми звітності або вимоги щодо захисту персональних даних, доопрацювання можна внести швидко, не чекаючи оновлення універсального ПЗ.

  • Високий рівень безпеки та контролю доступу

Індивідуальна розробка програми для ЖКГ дозволяє гнучко налаштовувати права доступу, вести історію дій користувачів і гарантувати захист інформації на рівні, що відповідає вашій внутрішній політиці.

  • Потенціал масштабування та розвитку

Індивідуальна програма для ОСББ, ТСЖ та керуючої компанії зростає разом із вашою організацією – як вертикально, так і горизонтально. Ви можете додавати нові об’єкти, нові функції, типи послуг, рівні доступу без обмежень, властивих типовим рішенням.

  • Підтримка та супровід

Замовляючи індивідуальну розробку програми для ЖКГ, ви будете працювати безпосередньо з командою, яка знає структуру вашого рішення. Будь-які доопрацювання, поліпшення і техпідтримка реалізуються швидко, без типових тікетів у чергу.

Програми для ЖКГ, ОСББ «МійДім24»

Як спрощує роботу автоматизація ЖКГ та ОСББ?

Цифровізація та автоматизація багатоквартирного будинку – це не просто перехід з паперу на екран. Це перехід до системної, прозорої та ефективної роботи, в якій кожне завдання має зрозумілий алгоритм, виконавця і результат. Розглянемо ключові завдання, які вирішує автоматизація роботи ЖКГ.

  • Для мешканців (власників і орендарів) програма для керуючої компанії ЖКГ робить взаємодію з нею простішою і зрозумілішою. Усі питання можна вирішувати онлайн, без дзвінків, походів до офісу та паперових квитанцій. Абоненти відчувають контроль над ситуацією і не витрачають час на рутину.
  • Для диспетчерської служби ЖКГ програма в рази скорочує роботу з телефонними дзвінками і паперами, впорядковує завдання, контролює завантаження і виключає втрату інформації. Усі звернення фіксуються в системі та контролюються від першого дзвінка до повного виконання. 
  • Для бухгалтерії та фінансового відділу облік стає прозорим, точним і відповідає вимогам законодавства. Усі операції автоматизовані та прив’язані до конкретних об’єктів і мешканців. Співробітники припускаються менше помилок і виконують роботу швидше. Якщо під рукою програма, облік ОСББ та буде більш упорядкованим і простим для бухгалтера.
  • Для керівників програма для ОСББ «МійДім24» робить бізнес керованим і масштабованим. Керівник отримує повний контроль над діяльністю підприємства і можливість приймати рішення на основі реальних даних.
  • Для технічного персоналу програма для обліку ЖКГ унеможливлює втрату заявок, забезпечує прозору систему контролю, спрощує документообіг між підрядником і керуючою компанією.

Чому варто замовити програму для ЖКГ у нас?

Команда розробників AVADA MEDIA пропонує впровадження кастомного ПО для ЖКГ «МійДім24», а також індивідуальну розробку програми з унікальним дизайном і функціоналом. Ми сформуємо для вашого підприємства цифрову екосистему управління на базі нашої власної платформи. Це адаптивне, модульне рішення стало основою для десятків успішних проєктів у сфері ЖКГ, ОСББ та керуючих компаній.

«МійДім24» – це гнучкий фундамент, на якому ми будуємо індивідуальний софт під специфіку вашої організації. Завдяки кастомізації та модульній архітектурі, ми готові розробити для вас:

  • сайт-портал з Особистим кабінетом мешканця і повним набором опцій;
  • мобільний застосунок із підтримкою всіх ключових функцій для мешканців і співробітників: від оплати до подання заявок;
  • Телеграм-бот – інструмент швидкої взаємодії мешканців і керуючої компанії для тих, хто вважає за краще використовувати месенджери замість встановлення окремих застосунків і відвідування веб-сайту;
  • програму для обліку та оплати комунальних послуг, яка веде роботу з особовими рахунками, нарахуваннями, повідомленнями та звітністю;
  • або розробити та впровадити додаткові функції: наприклад, інтеграції з підрядниками, внутрішній документообіг, збір показань, аналітику і багато іншого.

AVADA MEDIA – ваш надійний партнер з глибокою експертизою в сфері ЖКГ, індивідуальним підходом, сучасним стеком технологій, який дозволяє розробляти зручні, кросплатформені продуктивні рішення. Наша мета – створити для вас програму, яка не обмежує, а розширює можливості: автоматизує рутину, робить процеси прозорими та підвищує рівень обслуговування мешканців. Ви отримаєте гнучку, повноцінну CRM для ЖКГ або ОСББ, повний контроль над системою і даними, а ми забезпечимо технічну підтримку, оновлення та розвиток програми в міру зростання вашої компанії.

Модифікації системи «МійДім-24»

Огляд розділів онлайн системи МійДім24

Питання та відповіді

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32