ДИЗАЙН 3D ПЕРСОНАЖІВ AVADA-MEDIA
3D-персонажі – це віртуальні істоти, що населяють вигадані світи комп’ютерних ігор та кіно всесвітів. Крім того, вони часто використовуються в рекламі бізнесу і своєю харизмою завойовують для брендів цілі армії шанувальників.
Моделювання тривимірного персонажа – це процес, у якому технічна точність та знання анатомії перетинаються з польотом фантазії дизайнера. Така комбінація дозволяє створювати унікальних істот, які мають власний характер, стиль і модель поведінки.
Чим 3D персонажі відрізняються від 2D AVADA-MEDIA
2D – це плоскі персонажі, що мають тільки ширину і висоту, а у 3D моделей додається третя характеристика – глибина. Тобто тривимірні зображення об’ємні, і їх можна подивитися з усіх боків.
Основні переваги 3D-графіки:
Етапи створення 3D персонажа AVADA-MEDIA
Візуальна привабливість персонажа, його історія, стиль, риси та моральні принципи – це те, з чим гравець ототожнює самого себе в процесі гри. Тому в геймдеві розробка героїв є одним із ключових моментів і в неї вкладається маса зусиль.
Процес створення персонажа поділяється на кілька основних етапів. Розглянемо кожен із них докладніше.
Концепція – це фундамент майбутнього проєкту. На цьому етапі збираються референси, висуваються ідеї та створюються попередні ескізи. У результаті замовник отримує кілька варіантів того, як може виглядати персонаж, і з ним затверджується “бойовий” варіант.
Коли зображення затверджено, створюються додаткові ескізи, відбивають різні варіації становища тіла персонажа, його міміку, спорядження, одяг, колірну гамму та інші аспекти. Згодом ці моменти також проходять етап узгодження.
Далі дизайнер «виліплює» максимально деталізовану цифрову версію персонажа, у hi-poly моделі – з найбільшою деталізацією. Справа в тому, що в наступних етапах доопрацьовувати деталізацію буде проблематично, тому про все потрібно подбати зараз.
Це трудомісткий процес, який займає чимало часу. Терміни залежить від складності моделі.
Інтегрувати сітку з кількома мільйонами полігонів у гру практично неможливо. Це пов’язано з тим, що таку модель складно змусити швидко реагувати на команди. Тому робиться ретопологія — тобто, на базі сітки, яку ми отримали на попередньому етапі, вибудовується нова, з меншою кількістю полігонів.
3D персонаж складається з об’ємних форм, проте система не знає, як наносити плоску текстуру на геометричні об’єкти. Тому на наступному етапі дизайнер виконує розгортку – переводить усі елементи персонажа у площину. При цьому найбільша увага приділяється ділянці, де потрібна найбільша деталізація – таким ділянкам виділяється більше місця.
На цьому етапі дизайнер створює текстури та накладає їх на модель персонажа. Існує два популярні види текстурування:
Щоб дати персонажу можливість коректно переміщатися, його необхідно оснастити опорно-рухової системою. Тому на завершальному етапі дизайнер створює скелет та прикидає до нього готову 3D модель. Залежно від складності проєкту може знадобитися від 20 до 100 кісток.
Процес досить трудомісткий, оскільки необхідно правильно розподілити вагу кожної вершини персонажа.
Правила створення тривимірних персонажів AVADA-MEDIA
Щоб персонаж викликав потрібні емоції і запам’ятовувався, під час розробки моделі варто дотримуватись деяких правил. Їхнє розуміння важливе не тільки для розробника, але й для замовника, який бере участь у процесі узгодження.
Правила:
Створення 3D-персонажу в AVADA MEDIA AVADA-MEDIA
У компанії AVADA MEDIA працюють досвідчені 3D-дизайнери з великим досвідом розробки персонажів для різних ігор та анімаційних роликів.
Ми використовуємо сучасні технології, щоб досягти бездоганного результату. Пишіть і ми обговоримо розробку майбутнього персонажа для вашого проєкту.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32