Розробка CRM-систем для юридичних компаній

CRM для юридичних компаній та юристів

Юридичні послуги потрібні абсолютно всім компаніям, і багато хто воліє замовляти їх на аутсорс. Конкуренція на цьому ринку дуже висока, так що керівникам юридичних компаній доводиться не тільки займатися безпосередньо юриспруденцією, але і вирішувати завдання залучення, утримання і повернення клієнтів.

Допоможе в цьому CRM для юристів – система, яка дозволяє оптимізувати відносини з клієнтами і налагодити бізнес-процеси в компанії. AVADA MEDIA розробляє CRM-системи з урахуванням потреб і сфери діяльності клієнта, ми враховуємо всі ваші побажання і пропонуємо тільки той обсяг функціоналу, який необхідний саме вам.

CRM для юридичних компаній та юристів

Коли необхідно замовляти CRM?

Якщо ваші обсяги зростають, а робота з клієнтами ведеться по-старому, виникають проблеми через людський фактор. Хтось не записав важливу інформацію, хтось захворів або звільнився – CRM дозволяє зберігати всі дані в зручному вигляді в єдиній базі, завдяки чому важлива інформація завжди під рукою.

Також пора задуматися над впровадженням CRM, якщо ви не помічаєте значної віддачі від коштів, вкладених в рекламні кампанії. Або, навпаки, результати є, і клієнти до вас приходять, але займатися ними нікому. Завдяки інструментам аналітики система дозволить виявити «вузькі місця» у вашому бізнесі і усунути їх, налагодивши бізнес процеси і запровадивши KPI.

CRM для юридичних компаній та юристів

Можливості CRM для юристів

За допомогою такої системи ваш менеджер зможе приймати і обробляти вхідні запити клієнтів максимально оперативно, перенаправляючи їх тим юристам, які спеціалізуються на даному питанні. Перше звернення клієнта – це момент внесення нового облікового запису в базу даних, після чого юрист, який веде клієнта, зможе доповнювати і вносити зміни в записи, прикріплювати документи, відзначати зустрічі і звернення. Тепер, навіть якщо ваш юрист звільниться, передача справ не буде проблемою: новому співробітнику досить буде вивчити обліковий запис в базі даних.Усі облікові записи структуровані, доступ до них може бути організований не тільки для юристів, але і для менеджерів з продажу, маркетологів. Кожній категорії співробітників може бути присвоєно особливий рівень доступу, що дуже важливо для збереження конфіденційності юридичної інформації. У цій же базі зберігаються записи телефонних переговорів з клієнтом – для цієї мети легко підключити IP-телефонію.

Для маркетологів база даних клієнтів становить інтерес як джерело даних для автоматизації e-mail і sms-розсилок, дзвінків і т.д. Завдяки можливості розбиття всіх клієнтів на категорії за ознаками таргетування реклами з CRM стає нескладним завданням і дозволяє скоротити безліч рутинних операцій.Те саме відноситься і до ваших юристів. Зберігання всіх даних і скан-копій в електронному вигляді скорочує необхідність шукати паперові документи в архіві. Завдяки цьому швидкість обробки запитів клієнтів значно зросте – як і якість роботи юристів. Це, в свою чергу, призведе до зростання задоволеності клієнтів і їх повторних звернень, а також до збільшення клієнтської бази за рахунок рекомендацій.

Переваги CRM-систем для юристів

CRM може бути інтегрована з різними мессенджерами, щоб вся переписка також зберігалася в базі. Всі інструменти комунікації також будуть доступні в одному інтерфейсі. Крім того, інтеграція з сайтом вашої юридичної компанії дозволить клієнтам залишати заявку прямо при переході з сайту. Маркетологи оцінять можливість інтеграції з Google Analytics, завдяки чому оцінювати рекламні кампанії стане простіше.Функціонал CRM може бути істотно розширений за рахунок додавання нових полігонів вже після її впровадження – на роботу бази даних це не вплине. Наприклад, при необхідності ми можемо розробити мобільний додаток, який дозволить частину функцій виконувати зі смартфона в зручному інтерфейсі. Це може бути корисним при плануванні зустрічей і судових засідань поза офісом, в службових поїздках і т.д.

Важливою буде і можливість організувати в системі банк знань, в якому ви зможете зберігати нормативно-правову базу і все кейси вашої компанії, організувавши до них швидкий доступ для всіх співробітників. Істотно зростає контроль бізнесу з боку власника. За допомогою CRM ви зможете відслідковувати роботу офісу і кожного співробітника, навіть перебуваючи в іншій країні. Фінансові питання – такі, як нарахування зарплат і премій, виплата клієнтами винагород і надходження коштів – також можна контролювати за допомогою CRM.Якщо ви задумалися над тим, як збільшити ефективність роботи вашої юридичної компанії, звертайтеся в AVADA MEDIA – ми разом з вами продумаємо і реалізуємо ідеально підходящу для вашого бізнесу CRM.

Демонстрація роботи інтерфейсів CRM-систем

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32