Автоматизація бізнес-процесів і Цифрова трансформація бізнесу

Автоматизація бізнес-процесів і Цифрова трансформація бізнесу

Про цифрову трансформацію, діджіталізаці. і цифрову революцію сьогодні говорять багато, але не всі здатні зрозуміти глибину і осмислити тотальність змін, що відбуваються. Стиль ведення бізнесу, стиль управління не тільки середніми і великими компаніями, але і державними структурами змінюється.

І щоб відповідати викликам часу і нової реальності потрібні безперервні зміни. Адже цифрова трансформація – це процес, а не результат. Що ж потрібно знати при переході ринку в інформаційну епоху, і які цифрові зміни можуть реалізувати IT-компанії в бізнес-структурах?

Цифрова трансформація і автоматизація бізнес-процесів

Нова філософія управління: бізнес-аналіз, оптимізація та автоматизація

На сьогодні час перебування компанії в зростаючому тренді і на піку успіху прискорився і істотно скоротився. У багатьох випадках інноваційні проєкти та стартапи з малим штатом досягають результату швидше і ефективніше, ніж великі корпорації з традиційним підходом. На руку першим грає гнучкість, простота прийняття рішень і нестандартний підхід, який і реалізується методами цифрової трансформації.

Служби інтернет-таксі типу Uber витісняють класичні телефонні сервіси за викликом авто, системи бронювання готелів і апартаментів на кшталт Booking.com і Airbnb успішно конкурує з турагентствами, інтернет-банкінг по типу Monobank робить непотрібними офіси і відділення, а інтернет-магазини і маркетплейси типу Rozetka або Amazon знецінюють супермаркети і точки роздрібних продажів.

Для того щоб витримувати конкуренцію будь-якої сучасної компанії потрібно регулярно переглядати чинну бізнес-модель. І чим надійніша і перевіреніша усталена схема взаємин і бізнес-логіка, тим часто радикальніше і гостріше потрібні зміни.

Тому перший і ключовий етап цифрової трансформації – це бізнес аналіз. Всі діючі схеми, бізнес-процеси, документообіг, ролі і функціональність членів команди потрібно зафіксувати. А потім замінити їх по можливості цифровими алгоритмами. Це допоможе прискорити роботу, відмовитися від непотрібного штату і оптимізувати логіку операційних процесів. Простими словами це можна описати як заміну класичної бізнес-моделі комп’ютерною системою по типу CRM- або ERP-рішення.

Цифрова трансформація і автоматизація бізнес-процесів

Нові технології: хмари, штучний інтелект, мобільність

Щоб почати цифрову трансформацію, недостатньо відмовитися від використання принтерів і встановити нове програмне забезпечення на комп’ютерах і ноутбуках. Оптимізація бізнес-моделі вимагає впровадження ключових сучасних технологій.

  • Хмарний підхід до зберігання даних на противагу до серверного або локального сховища забезпечить відмовостійкість, гнучкість і відкритість комп’ютерної моделі.
  • Готові рішення (віджети, фреймворки, модулі, бібліотеки з відкритими API-інтерфейсами), які можна застосовувати для автоматизації управління і комунікації, спростять побудову бізнес-логіки.
  • Цифрові технології, такі як штучний інтелект (наприклад, заміна оператора чат-ботом), використання великих даних (наприклад, автоматизація кредитування на базі масиву персональної інформації) та інтернету речей (особистих девайсів користувача) дозволять краще реалізувати потреби клієнта.
  • Філософія Mobile First і адаптивний дизайн комп’ютерних програм забезпечить роботу сервісів в форматі 24/7 в будь-якому місці, де є інтернет.
Цифрова трансформація і автоматизація бізнес-процесів

Трансформація взаємовідносин: командна робота, багатоканальність, дистанційність

І все ж головний ресурс, який повинен пережити цифрову трансформацію, – це люди. Нову, зручнішу цифрову філософію повинні освоїти і клієнти, і персонал – звичайні співробітники, і топ-менеджмент. Нарівні з впровадженням IT-рішень і оптимальних бізнес-схем потрібне проведення тренінгів, вебінарів, онлайн-конференцій.

Цифрова трансформація – це зміна всієї моделі взаємовідносин як на рівні клієнт – постачальник товарів або послуг, так і на рівні внутрішньокорпоративних взаємодій. Постійна комунікація, багатоканальність, безперервний зворотний зв’язок і впровадження цифрових систем з управління проєктами, груповій роботі, дистанційної співпраці – ось важливі акценти, на які звертають увагу при впровадженні цифрового підходу.

Цифрова трансформація і автоматизація бізнес-процесів

Стандартизація підходу: масштабованість, гнучкість, відкритість

Отримані програмні інструменти можуть зачіпати найрізноманітніші сфери не тільки бізнесу, а й будь-якої іншої діяльності, включаючи державне управління (e-government), освіту (навчання онлайн), медицину (автоматична постановка діагнозів), науку, мистецтво і багато іншого. У бізнесі ж це – і електронна комерція, і Фінтех-системи платежів, фінансових переказів, і цифровий маркетинг та електронна реклама, CRM- і ERP-інструменти з управління підприємством.

Головне в реалізації цих моделей – можливість наростити, масштабувати і гнучко змінити програмний алгоритм. І тому цифрова трансформація вимагає залучення висококласних фахівців – бізнес-аналітиків, девелоперів, дизайнерів UX / UI-інтерфейсу, тестувальників і системних архітекторів.

Клієнтоорієнтованість: робота з персональними даними та створення сценаріїв

Ключова цінність цифрової трансформації – це персональні дані. Причому дані – це не тільки інформація про час і місце народження, статевої і національної приналежності людини або розмірі його банківського рахунку. Персональні дані – це величезний масив поведінкової інформації, яку можна вважати цифровими способами.

Індивідуальні переваги в їжі, музиці або режимі дня – це лише частина з них. І часто комп’ютерний аналіз діяльності співробітника може сказати більше і краще виявити його сильні і слабкі сторони як фахівця, ніж його власне резюме або фінансовий звіт бухгалтерії.

Алгоритми можуть вивчити нашу поведінку краще, ніж ми самі знаємо себе.

Програма підбору товару в інтернет-магазині в багатьох випадках порадить найкращий варіант, ніж менеджер. Причому вона запропонує саме ту ціну, яку готовий заплатити покупець.

Людський фактор в даному випадку – елемент невизначеності і швидше загроза неправильного рішення. Нова цифрова епоха – це нова філософія ставлення до життя.

Автоматизація бізнес-процесів: простий і очевидний результат цифрової трансформації

В результаті впровадження цих інтелектуальних цифрових підходів бізнес отримує конкретне програмне рішення, яке реалізує відразу кілька цілей.

  • Прозорість і логічність бізнесу. Діяльність компанії постає у вигляді набору алгоритмів, які максимально спрощують комунікацію, схеми прийняття рішень та взаємодія з партнерами і клієнтами. Завдяки цьому легше усунути нелогічні, надлишкові, корупційні та надвитратні моделі та інструменти. Так, якщо обробляти вхідні заявки автоматично, виключається можливість людської помилки і прискорюється виставлення рахунків.
  • Оптимізація і прискорення бізнес-логіки. Програмні інструменти і алгоритми дають можливість оптимізувати штат, знизити ймовірність помилок і кількість непотрібних операцій, збільшити ефективність роботи компанії і як наслідок підвищити лояльність клієнтів. Програмне рішення на замовлення товарів з можливістю самостійного вибору клієнтом способу і місця доставки позбавляє від необхідності утримувати штат телефонних операторів. А наявність онлайнової оплати і автоматичне інформування складу про завершення угоди ще сильніше прискорює виконання замовлення.
  • Простота контролю і мінімізація збоїв. Керівництво компанії і відповідальний персонал отримують доступ до програмних інструментів аналітики і можуть швидко реагувати на неефективну роботу співробітників. До того ж завдяки автоматизації одна людина зможе виконувати більший обсяг роботи (наприклад, розіслати відразу кілька тисяч листів). Оцінка ефективності, представлена ​​у вигляді графіків і схем, а також інструменти групової роботи дають можливість швидко знаходити найкраще вирішення поставленого завдання, будь-то скорочення витрат на логістику або оптимізація вартості вихідної сировини.
  • Масштабованість і підвищення прибутковості бізнесу. В результаті діючу бізнес-модель, яка представлена ​​у вигляді оптимально вибудуваної програми нескладно наростити або клонувати, залучаючи до цього мінімальну кількість додаткових фахівців. Відкрити в іншій країні представництво буде простіше навіть в умовах відмінності в законодавстві: основні інструменти і логіка бізнес-процесів залишиться колишньою, алгоритмам потрібне лише конкретне профільне коригування. Природно, що все це відкриває можливості кількісного і якісного зростання доходів.

Компанія Avada Media, що має чималий портфель успішних проєктів у сфері цифрової трансформації і діджіталізації компаній, готова виступити профільним консультантом і залучити провідних фахівців для розробки і впровадження цифрових стратегій.

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32