РОЗРОБКА СКЛАДНИХ І ФУНКЦІОНАЛЬНИХ САЙТІВ

Створення сайту для мікрофінансової організації (МФО)

Сайт для МФО

Веб-розробка

Сайт для МФО Веб-розробка

Ринок кредитування завжди приваблював бізнес, адже де, якщо не тут, можна заробити справді великі гроші? Це спричинило появу безлічі МФО — мікрофінансових організацій. Вони зробили кредитування доступнішим, зручнішим і зрозумілішим: користувачу не потрібно збирати пакет документів, витрачати час на відвідування банку та добу чекати на відповідь. Достатньо подати заявку, і через 5 хвилин гроші на карті, а точна сума, яку потрібно повернути, завжди відображається в особистому кабінеті.

Якщо ви шукаєте інформацію, як створити сайт для свого МФО або плануєте запустити стартап у сфері мікрокредитування, наша стаття, напевно, буде вам корисна. Ми розповідаємо, що потрібно для запуску успішного проєкту у цій сфері та як проходить процес розробки.

Створення сайту для мікрофінансової організації (МФО)

Огляд ринку: чи варто створювати сайт МФО у 2024 році?

Ситуація на ринку

Огляд ринку: чи варто створювати сайт МФО у 2024 році? Ситуація на ринку

В 2023 року обсяг ринку цифрового кредитування перевищив 405 мільярдів доларів. Аналітики з Mordor Intelligence очікують, що щороку він збільшуватиметься на 11,9% і до 2028 року становитиме не менше 710 мільярдів. Традиційні форми кредитування все ще переважають на ринку, але їхня частка продовжить зменшуватися через появу більш сучасних і технологічних рішень, які знижують ризики та покращують якість обслуговування клієнтів.

Якщо казати про український ринок, то тут війна внесла свої корективи. У 2022 році рівень схвалення заявок на мікрокредити, як і попит на них, різко обвалилися. Але вже у 3 кварталі 2023 року НБУ зафіксував про поновлення зростання цього напряму. Це означає, що навіть незважаючи на серйозні проблеми та загрози, фінансовий ринок України продовжує функціонувати.

Створення сайту для мікрофінансової організації (МФО)

Чому цифрове кредитування має попит?

Переваги сайту МФО

Чому цифрове кредитування має попит? Переваги сайту МФО

Перш ніж переходити до технічних деталей, варто розібратися, які переваги сайт МФО дає позичальникам:

  • Зводить до мінімуму контакти із фахівцями фінансової організації.
  • Дозволяє надсилати заявку на отримання кредиту у будь-який час доби без необхідності відвідувати офіс компанії.
  • Розпоряджатися отриманими грошима можна онлайн, використовуючи банкінг картки емітента.
  • Умови кредитування є максимально прозорими – вся потрібна інформація знаходиться в особистому кабінеті і доступна 24/7.
  • Швидкість ухвалення рішення про видачу кредиту скорочено до кількох хвилин.

Все це сприяє зростанню популярності цифрових МФО та допомагає їм залучати велику кількість нових клієнтів. Крім цього, кредитори також отримують кілька важливих переваг:

  • Їм немає необхідності утримувати великий штат співробітників та особисто спілкуватися з кожним позичальником. Усі максимально автоматизовано.
  • Зекономлені операційні витрати можна перенаправити на маркетинг або поліпшення якості обслуговування.
  • Робота онлайн дозволяє охопити більшу кількість ринків.
  • Ризик неповернення кредитів суттєво знижується за рахунок якісного автоматизованого скорингу.
Створення сайту для мікрофінансової організації (МФО)

Який функціонал повинен мати сайт МФО

Функціональність

Який функціонал повинен мати сайт МФО Функціональність

Сайт МФО може містити безліч різних функцій, спрямованих на покращення користувальницького досвіду та підвищення безпеки.

У рамках цієї статті розглянемо функціонал MVP – мінімально життєздатного продукту, який вже можна виводити на ринок:

  • Реєстрація та вхід. Реєстрація на сайті має бути максимально простою та зручною, але в той же час вона має повністю відповідати вимогам безпеки.
  • Особистий кабінет. Тут зберігаються всі дані користувача: копії документів, реквізити платіжної картки, список оформлених кредитних договорів та інша важлива інформація.
  • Форма заявки отримання кредиту. Форма повинна мати формат своєрідного кредитного калькулятора: користувач вказує потрібну суму, термін і в режимі онлайн бачить як змінюється вартість кредиту. При цьому важливо, щоб вона залишалася простою та інтуїтивно зрозумілою.
  • Журнал погашення. Тут користувач може побачити графік погашень та історію своїх платежів.
  • Чат підтримки. Відповідайте на запитання користувачів у будь-який час доби, щоб підвищити якість обслуговування та збільшити кількість угод. Для спілкування з аудиторією ви можете залучати штатного кредитного менеджера або перекласти цей обов’язок на нейронну мережу.
Створення сайту для мікрофінансової організації (МФО)

Як відбувається розробка сайту для МФО

Етапи розробки

Як відбувається розробка сайту для МФО Етапи розробки

Створення сайту для мікрофінансової організації розпочинається з ідеї. Наприклад, це може бути унікальна фіча, яка допоможе користувачам вирішувати їхні проблеми та підвищить вашу конкурентоспроможність, або нижчу ставку за кредитами. А щоб втілити задум у реальність на технічному рівні, потрібно подолати сім простих кроків. Розповідаємо, як відбувається розробка у нашій команді:

  • Збір інформації та дослідження. Фахівці вивчають вашу ідею, аналізують ринок та конкурентів, а потім пропонують оптимальні варіанти технічної реалізації проєкту.
  • Проєктування. На цьому етапі створюється прототип сайту: ми продумуємо UX, створюємо варфрейми та майндмеп інтерфейсу, проєктуємо функціонал та складаємо блок-схеми окремих модулів. В результаті отримуємо інтерактивний мокап, що візуалізує логіку роботи майбутнього сайту. Далі координуємо очікування із замовником, затверджуємо план та приступаємо до реалізації.
  • Розробка дизайну. Використовуючи актуальні тренди в UI, дизайнери створюють унікальний та привабливий дизайн сайту, що викликає довіру користувачів.
  • Технічна розробка. Сайт мікрофінансової організації працює як звичайний веб-додаток: фронтенд відображає дані у браузері та формує нові запити, а на бекенді здійснюється робота з даними. На цьому етапі розробники приділяють особливу увагу безпеці продукту, оскільки робота МФО пов’язана з фінансовими операціями. Що стосується технологій, то для клієнтської частини можна використовувати стандартні HTML, CSS та JS, або фреймворки Vue та React, а серверну частину можна побудувати мовами PHP, Python, Java та їх фреймворками. Остаточний вибір стека залежить від функціональності, бюджету та технічних вимог до проєкту.
  • Тестування. Важливий етап, під час якого QA-інженери перевіряють коректність роботи функціоналу, шукають помилки, які могли бути допущені розробниками та контролюють їхнє усунення.
  • Підтримка та розвиток. Технології та тренди в Інтернеті постійно змінюються, і щоб за всім цим встежити, не втративши при цьому частину аудиторії, ви можете довірити нам пост-релізну підтримку свого сайту. До неї входять: підтримка стабільної роботи системи, виправлення знайдених користувачами багів, розвиток функціоналу та інтерфейсу.

Розробка сайтів у AVADA MEDIA

Fintech

Розробка сайтів у AVADA MEDIA Fintech

Ринок банківського кредитування переживає не найкращі часи, і на цьому фоні популярність МФО почала стрімко зростати, адже вони пропонують швидкі, доступні та зручні мікропозики. В останні роки конкуренція в цій ніші серйозно зросла, і щоб успішно до неї увійти потрібен якісний сайт, здатний вирішувати потреби цільової аудиторії.

Використовуючи свій широкий досвід у fintech, ми допоможемо вам спроєктувати та запустити ефективний продукт, а також забезпечимо його стабільну пострелізну підтримку. Для зв’язку із нами заповніть форму.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@