Логістика та транспорт

Розробка систем контролю та керування доступом транспорту

Система контролю та керування доступом транспорту

Що таке СКУД

Система контролю та керування доступом транспорту Що таке СКУД

Щодня на територіях складів, заводів, терміналів та інших об’єктів підвищеної охорони курсує великий потік транспорту, серед якого можуть бути вантажні авто, які в’їжджають на навантаження та вивантаження сировини, автомобілі співробітників, клієнтів та інші. При цьому все навантаження, пов’язане з контролем і реєстрацією ТЗ, що в’їжджають на підприємство, лягає на обмежену кількість контрольно-пропускних пунктів.

У таких умовах КПП з ручною обробкою даних часто не справляються зі своїми завданнями, через що логістика на підприємстві може бути порушена, а безпека об’єктів відповідно знижена. Тому компанії все частіше віддають перевагу СКУДавтоматизованим системам контролю та управління доступом транспорту, які виконують одразу кілька важливих завдань:

  • Автоматично реєструють транспорт, що в’їжджає і виїжджає на територію, що охороняється, і зберігають інформацію в базу даних.
  • Фіксують точний час проїзду автомобіля, який підтверджується скріншотом із камери відеоспостереження із зазначенням номерів транспортного засобу.
  • Розмежовують права доступу різних авто.
  • Забезпечують автоматизоване керування загороджувальними пристроями, шлагбаумами та світлофорами.
  • Миттєво та автоматично оголошують тривогу у разі несанкціонованого проїзду.
  • Використовують дані про співробітників компанії для обліку робочого дня.
  • Забезпечують вагомий контроль транспорту.

Завдяки автоматизації пропускна спроможність контрольно-пропускних пунктів суттєво збільшується і при цьому виключаються помилки з боку персоналу, зумовлені людським фактором, а також їх негативний вплив на процеси.

Розробка систем контролю та керування доступом транспорту

Принцип роботи СКУД

Принцип роботи СКУД

Система контролю та управління доступом транспорту фіксує транспортний засіб, що під’їжджає до КПП, за допомогою відеокамери і відправляє дані на сервер, де здійснюється ідентифікація автомобіля та звірка його номера з базою даних. Якщо інформацію про автомобіль виявлено і він має право проїзду на територію об’єкта, автоматично подається сигнал на відкриття шлагбауму та фіксується факт в’їзду ТЗ.

Якщо дані про автомобіль не були виявлені на сервері, автоматично створюється тривожна подія, а його в’їзд на територію підприємства забороняється. При цьому оператор може здійснити ручну перевірку авто та забезпечити проїзд у ручному режимі, якщо це необхідно, а також внести інформацію про нього до бази даних.

Крім того, у процесі реалізації системи СКУД існує можливість додаткової верифікації автотранспорту на вигляд. У такому випадку знімок ТС з відеокамери порівнюватиметься з його фото в базі даних, що дозволить унеможливити заміну номерних знаків.

Варто також зазначити, що системи контролю доступу розробляються з урахуванням індивідуальних потреб кожної конкретної компанії, тому їх функціонал та можливості можуть відрізнятися.

Розробка систем контролю та керування доступом транспорту

Технології розробки СКУД для транспорту

Технології розробки СКУД для транспорту

Системи СКУД включають цілий комплекс програмних рішень, які функціонують як єдиний механізм за рахунок використання єдиної та централізованої бази даних. Тому у розробці таких проєктів можуть бути задіяні різні технології:

  • Веб-програми. Frontend створюється за допомогою статичних технологій HTML, CSS та JavaScript або реактивних, таких як Vue.js та React.js. Для розробки backend-частини можуть використовуватись мови програмування Python та його фреймворки Django/Flask, PHP та фреймворки Yii2/Laravel, а також платформа Node.js.
  • Десктопні програми. Такі рішення встановлюються на комп’ютер або ноутбук та відрізняються високою продуктивністю. Для їх виробництва використовуються мови PHP та Python, а також їх фреймворки – відповідно Yii2/Laravel та Django/Flask.
  • Мобільні додатки. Технологічний стек для мобільних проєктів залежить від операційних систем: для розробки на IOS використовується нативна мова програмування Swift, а для Android – Java та Kotlin. Разом з тим існують кросплатформні технології, такі як фреймворк Flutter та мова Dart, за допомогою яких можна реалізувати одну програму, що працює відразу на обох ОС.
Розробка систем контролю та керування доступом транспорту

Етапи розробки

Етапи розробки

Розробка та запуск СКУД-систем для транспорту може здатися досить складною, адже потрібно передбачити багато речей: з яких частин складатиметься проєкт, як зчитуватиметься та перевірятиметься інформація про авто, як з інтерфейсом взаємодіятимуть оператори та які можливості їм потрібні для ефективної роботи.

Великі завдання найкраще вирішувати, розбиваючи їх у невеликі кроки, тому розглянемо яких етапів складається розробка таких систем.

Етап 1. Збір інформації

Проведення попереднього дослідження — це буденність при створенні будь-якого цифрового продукту. На цьому етапі фахівці з’ясують, як побудовано процес пропуску транспорту на підприємстві, хто його контролює і як максимально ефективно його автоматизувати.

Для цього проводяться зустрічі з представником замовника та аналізується поточна ІТ-інфраструктура компанії.

Етап 2. Розробка технічної документації та проєктування

Коли дані зібрані, а цілі та завдання встановлені, фахівці приступають до формування технічної документації. Це своєрідний фундамент проєкту, де детально описуються: стек технологій, функціонал, структура інтерфейсу, логіка взаємодії різних складових елементів та план реалізації.

В результаті ми отримаємо ретельно продуманий мокап системи СКУД, який використовуватиметься як основа всіх наступних етапів.

Етап 3. Дизайн

Для системи СКУД інтуїтивно зрозумілий інтерфейс не менш важливий, ніж функціональність. Принаймні саме від нього залежить, наскільки зручно операторам працюватиме з новим програмним забезпеченням і скільки часу знадобиться для їхнього навчання.

Для створення комфортного та логічного інтерфейсу до проєкту підключаються професійні UI-дизайнери. Вони можуть розробити дизайн повністю з нуля, або з використанням вже існуючих патернів та шаблонів, що суттєво прискорює виробництво.

Етап 4. Створення програмної частини

Програмування функціоналу для системи контролю та керування доступом транспорту – це найбільш трудомісткий етап, який складається з двох частин:

  • Frontend – виконує роль сполучної ланки між користувачем та сервером. Його основне завдання полягає в тому, щоб отримувати запити від клієнта, передати їх на сервер, а потім виводити отриманий результат. Якщо фронтенд розробляється з використанням реактивних технологій Vue.js і React.js, він може самостійно обробляти частину даних, що одержуються, ще перед відправкою на сервер, чим знижує навантаження на бекенд, а відповідно підвищує продуктивність програмного забезпечення.
  • Backend – ця частина ПЗ знаходиться на сервері і відповідає за коректну роботу всього функціоналу. На цьому етапі програмісти створюють бази даних, описують логіку функцій у програмному коді, виконують інтеграцію із зовнішніми сервісами та програмним забезпеченням за допомогою інтерфейсів API або REST API, а також забезпечують безпеку системи.

Етап 5. Тестування

Після завершення технічної розробки, система контролю доступу транспорту проходить кілька рівнів тестування. Це дозволяє виявити більшість можливих помилок ще до того, як проєкт буде введено в експлуатацію. Основні види тестування:

  • модульне;
  • інтеграційне;
  • функціональне;
  • системне;
  • приймальне.

На останньому етапі перевіряється відповідність проєкту початковим планам та вимогам замовника, а також його здатність виконувати поставлені перед ним завдання.

Етап 6. Підтримка та розвиток

Коли тестування завершено, виконується розгортання СКУД на пристрої компанії, а персонал навчається роботі з новим ПЗ. Однак, на цьому етапі технічна робота над проєктом досі не закінчується.

Справа в тому, що після початку використання системи в реальних умовах користувачі можуть зіткнутися з прихованими помилками, які не були виявлені на попередніх етапах і потребують усунення. У такому разі розробники оперативно встановлюють причину проблеми та виконують потрібні доопрацювання.

Крім того, перші місяці використання системи СКУД часто показують якого функціоналу не вистачає, і що можна вдосконалити для підвищення її ефективності. Такі роботи виконуються фахівцями у рамках розвитку проєкту шляхом випуску патчів з оновленнями та їх інсталяції у систему, що функціонує.

Розробка систем доступу транспорту в AVADA MEDIA

Розробка систем доступу транспорту в AVADA MEDIA

Система СКУД підвищує пропускну здатність КПП та автоматизує більшість процесів, пов’язаних з контролем транспорту, що проїжджає. З її допомогою ви зможете організувати більш ефективну логістику, що відповідно призведе до підвищення прибутковості всього бізнесу.

Наша компанія має практичний досвід реалізації та розгортання систем контролю доступу на територіях різних об’єктів. Для розробки таких проєктів ми залучимо вже сформовані команди фахівців із налагодженою комунікацією, завдяки чому можемо гарантувати високу якість програмного забезпечення, що створюється.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@