• CRM,

KNP

KNP

CRM-система для копірайтерів KNP

KNP CRM-система для копірайтерів KNP

  • Локація:
    • Україна
  • Команда:
    • 10 спеціалістів
  • Рішення:
    • Проєктування
    • Тестування
    • Програмування
  • Галузь:
    • Копірайтінг
  • Технології:
    • PHP (YII2)
    • Vue.js
    • jQuery
    • JavaScript

Клієнтом компанії AVADA MEDIA став стартап, орієнтований на написання текстових робіт різної тематики та спрямованості. Для нього була розроблена унікальна CRM-система для обробки замовлень клієнтів, а також для автоматизації та стандартизації внутрішніх комунікаційних та бізнес-процесів.

Перелік робіт

KNP

Перелік робіт KNP

  • На першому етапі ми розробили структуру проєкту, сегментували базу, задали ролі та відповідні рівні доступу. У системі були призначені такі ролі: адміністратори, клієнти, менеджери та автори. Після надсилання клієнтська заявка потрапляє до CRM, прямує до менеджера та контролюється адміністратором.
  • Для спрощення комунікації з клієнтами було спроєктовано систему, яка дозволяє менеджеру вести листування безпосередньо в чаті CRM. Всі повідомлення дублюються та надсилаються на електронну пошту замовника. Отже, менеджер може визначити порядок оплати, встановити терміни роботи, сформувати і скоригувати ТЗ тощо.
  • Після обробки замовлення менеджером він перенаправляється на біржу копірайтингу CRM, де з ним працюють автори. Функціонал системи дозволяє копірайтеру підібрати оптимальний замовлення зі списку (з урахуванням формату оплати та дедлайнів) і відразу надіслати повідомлення менеджеру.
  • Ми інтегрували в CRM набір модулів та плагінів, зокрема автоматизували перевірку унікальності текстів авторів (перевірку на плагіат). Якщо вони задовольняють відсотку плагіату, то відразу ж надсилаються клієнту, який отримує відповідне сповіщення електронною поштою.
  • Менеджер одночасно комунікує у двох різних чатах з автором та клієнтом. У чаті з копірайтером він може обговорювати та перевіряти тексти, а з клієнтом – всі деталі, що стосуються замовлення. Таким чином було сформовано замкнутий цикл роботи, де ізольовані канали “клієнт – менеджер” та “менеджер – автор”.
  • Крім стандартних функцій, адміністраторам доступна система логування (запис логів), де за узгодженими параметрами після кожної дії фіксуються зміни, що відбулися в системі. Так адміністратор може відслідковувати активність всіх учасників процесу у CRM, контролювати менеджерів та переглядати докладну статистику.
  • Для ефективної роботи з трафіком CRM інтегрується із зовнішніми каналами за допомогою форми заявки на сайті.
KNP

Результат

KNP

Результат KNP

Команда AVADA MEDIA спроектувала та впровадила зручну систему, націлену на комплексну роботу з клієнтами, трафіком, внутрішніми та зовнішніми каналами. CRM одночасно забезпечила структурований доступ до бази, контроль робочого процесу та швидке створення звітів, а також сформувала алгоритм роботи з замовниками, авторами та менеджерами.

В результаті оптимізації та автоматизації бізнес-процесів у стартапу з’явилося достатньо часу для вирішення інших завдань, залучення цільової аудиторії та розвитку бізнесу.

KNP

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@