• CRM,

Для стоматології

Для стоматології

CRM-система

Для стоматології CRM-система

  • Локація:
    • США
  • Команда:
    • 8 спеціалістів
  • Рішення:
    • Проектування
    • Тестування
    • Програмування
  • Галузь:
    • Медицина
  • Технології:
    • Python
    • Vue.js
    • jQuery
    • JavaScript

Клієнтом компанії AVADA-MEDIA є мережа стоматологічних клінік у США. Компанія має понад 15 філій, а також налічує понад 100 працівників. Запит клієнта: створення відповідної CRM системи за допомогою якої можна автоматизувати процеси запису клієнтів, створювати розклади роботи лікарів, а також централізовано вести облік бізнесу (включаючи кожну філію та кожну клініку мережі), мати одну базу даних (як клієнтську, так і для співробітників).

Для стоматології

Реалізація проекту:

Для стоматології

Реалізація проекту: Для стоматології

CRM система для стоматологічної клініки стане міцною основою у підтримці зв’язку з клієнтами, розвитку комунікації між колегами – професіоналами, оптимізації багатьох організаційних точок у роботі мережі. За допомогою CRM системи компанія отримує відомості, які допомагають покращувати сервіс, якість наданих послуг.

Щоб внести ясність у процес виконаної роботи, виділимо етапи та пункти, що були зроблені:

  • Першим етапом роботи над CRM системою для замовника став аналіз робочих процесів усередині компанії. Виявлення сильних і слабких сторін підприємства, вивчення структури роботи (послуги, обов’язки співробітників), виділення необхідних системи функцій.
  • На основі всієї виявленої інформації був розроблений мокап, структура системи, технічне завдання, щоб кожен необхідний відділ компанії був задіяний та врахований.
  • При створенні цієї CRM системи було інтегровано набір модулів статистики, метрики, що дозволяє аналізувати роботу мережі клінік.
  • Введено модуль чату. Створено чат з клієнтами, а також чат між співробітниками компанії. Модуль чату розроблено на WebSocket – чати працюють у реальному часі (online).
  • Було розроблено ролі для працівників і відповідно різні права, рівні доступу до системи.
  • Система передбачає наявність зручної клієнтської бази із сортуванням та фільтрацією. В базі знаходяться картки клієнта (стоматологічна карта), які містять детальну інформацію про історію відвідування та лікування клієнта, а також його знімки.
  • Унікальною розробкою є модуль розкладу, що дозволяє складати розклад роботи лікарів. Система взаємодіє з сайтом клініки – клієнт може записатися на прийом, при цьому вибирати вільні та зручні дати, які видає система. Таким чином, всі записи клієнтів структуровані, записані в розклад та є дійсними.
  • Була використана адаптивна верстка, що легко дозволить задіяти мобільний телефон. Адмінка була написана на Python, а frontend за допомогою фреймворку Vue.js. Адміністративна панель візуально презентабельна, зручна у використанні, зрозуміла для клієнтів та співробітників.
Для стоматології

Результат

Для стоматології

Результат Для стоматології

В результаті виконаної роботи мережа стоматологічних клінік отримали готову CRM систему, яка чітко виконана за всіма вимогами технічного завдання та виконує всі необхідні функції на запит клієнта, а саме:

Впроваджена система CRM дозволить зробити процес запису клієнтів автоматичним, структурувати всі дані клієнтів та співробітників компанії, а також спростити багато процесів у роботі (взаємодія з клієнтами, запис на прийом до лікаря тощо). Таким чином, компанія отримує покращення комунікації, підвищення рівня сервісу, економію часу, надійний спосіб зберігання інформації та можливість ведення централізованого обліку бізнесу.

Для стоматології

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@