Технічне завдання на розробку CRM-системи

ТЗ на розробку CRM-системи

CRM (Customer Relationship Management) – це система, яка допомагає впорядкувати і автоматизувати взаємини з клієнтами, оптимізувати маркетинг і організувати роботу з лідамі.

Технічне завдання дозволяє внести ясність і виділити основні вимоги до CRM: описати функціонал, структуру даних, набір модулів і віджетів, інтерфейс, врахувати всі взаємозв’язки, виявити цілі і завдання кінцевого продукту.

Крім того, ТЗ виконує інші важливі функції:

  • аналіз бізнес-процесів: написання технічного завдання дає можливість проаналізувати і скорегувати бізнес-процеси;
  • розуміння вимог до CRM: ви зрозумієте, що саме хотіли б отримати від системи і якій з них віддати перевагу;
  • чітке уявлення про фінальний продукт: якщо ви будете точно уявляти бажаний результат, то зможете зосередитися на головних завданнях, заощадити час і кошти.

Команда AVADA MEDIA займається складанням і візуалізацією технічних завдань, в яких детально описуються основні параметри проєкту: від бізнес-цілей до нюансів розробки та дизайну.

Особливості технічного завдання на розробку CRM

Технічне завдання не тільки фіксує ідеї і містить список вимог, які необхідно реалізувати, але і є орієнтиром для замовника і розробника.

Універсального ТЗ не існує, тому кожне з них є унікальним. Клієнт має можливість висловити побажання щодо його оформлення та доповнити шаблон, запропонований розробником. У той же час можна виділити кілька критеріїв, які застосовуються при складанні більшості технічних завдань.

У ТЗ для CRM зазвичай містяться такі пункти:

  • Призначення і цілі проєкту.
  • Характеристика об’єктів автоматизації.
  • Склад і зміст робіт з розробки системи.
  • Інструменти для інтеграції з телефонією, e-mail, сайтом (синхронізація продуктів), службами доставки, платіжними системами, SMS-сервісом.
  • Налаштування шаблонів документів.
  • Завантаження бази клієнтів і товарів.
  • Інтеграція з програмами (наприклад, 1C).
  • Вимоги до введення системи в експлуатацію.
  • Звітність та аналітика.
  • Порядок контролю і оцінки продукту.

CRM-система повинна включати не тільки функціонал роботи з продажами, а й маркетингові інструменти, містити операційні та аналітичні можливості.

Технічне завдання – внутрішній документ, який може містити довільну кількість розділів і уточнень. Головне, щоб воно було зрозуміло всім сторонам, відображало основні функції системи і описувало шляхи їх реалізації.

Складання ТЗ на розробку CRM в AVADA MEDIA

У нашій компанії ви можете замовити ТЗ на розробку CRM-системи, яке визначить її призначення та вимоги до функціоналу, елементів, прав доступу, модулів і т.д.

Перш ніж приступити до розробки, менеджер проводить бесіду з клієнтом, обговорює основні вимоги до системи, уточнює деталі і побажання замовника для внесення в загальний документ.

Після цього фахівці збирають дані про проєкт та особливості бізнес-процесів, аналізують майбутній продукт і складають рекомендації.

Менеджер підтримує комунікацію з клієнтом, погоджує з ним всі пункти технічного завдання і, в міру потреби, вносить в документ зміни.

Технічне завдання на розробку CRM-системи

Розробка технічного завдання на розробку CRM відбувається в кілька етапів:

Розробка технічного завдання на розробку CRM відбувається в кілька етапів:

  • Прототипування в сервісі Moqups

Прототип – це спрощена версія CRM-системи, яка має готовий дизайн і функціонал. Візуалізація продукту допомагає клієнту ознайомитися з інтерфейсом, оцінити його зручність, побачити механіку і алгоритми роботи систем.

У разі необхідності замовник може внести зміни вже на першому етапі роботи, що значно полегшує і спрощує завдання фахівців. Цей крок дозволяє створити макет продукту без зайвих витрат і невиправданого ризику.

  • Чек-лист функцій

Після розгляду і затвердження прототипу фахівці AVADA MEDIA переходять до наступного етапу – складання чек-листа функцій і його перенесення в зведену таблицю.

  • Відео-пояснення технічного завдання

Максимально швидко донести інформацію про проєкт клієнту і розробникам дозволяє відео, яке виконує функцію презентації проєкту. Ми записуємо ролик, який містить опис системи, її можливостей і принципів роботи.

  • Опис і автоматизація процесів

Фахівці прописують весь бізнес-процес у вигляді стадій угоди і формують воронку продажу в CRM, на підставі якої налаштовуються автоматичні повідомлення, роботи і т.д. Також враховуються такі компоненти:

  • обов’язкові поля угоди;
  • права доступу;
  • дані користувачів;
  • можливості інтеграції з сервісами;
  • шаблони;
  • приклад завантаження бази клієнтів.

CRM-система повинна бути налаштована точно під процеси конкретної компанії. Наша команда детально вивчає ключові особливості проєкту, тому при складанні технічного завдання враховує його специфіку. У разі необхідності ми розробляємо архітектуру продукту в UML, створюємо структуру бази даних з описом класів, їх атрибутів і функцій, а також методів і відносин між об’єктами (для цього готується діаграма класів UML, що ілюструє систему).

Наша компанія представлена ​​на ринку програмного забезпечення більше 9 років. Фахівці AVADA MEDIA розробляють і впроваджують повнофункціональні CRM-системи початкового і просунутого рівня, які допомагають автоматизувати бізнес-процеси, вибудувати взаємини з клієнтами, підвищити ефективність роботи з лідамі і збільшити продаж.

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32