AVADA MEDIA

Технічне завдання для розробки інтернет-магазину

ТЗ для інтернет-магазину

Для чого потрібне

ТЗ для інтернет-магазину Для чого потрібне

Розробка технічного завдання є одним з найважливіших етапів при запуску будь-якого онлайн-магазину. Воно в обов’язковому порядку включає в себе всі ключові характеристики і список основних робіт:

  • створення прототипів головної і внутрішніх сторінок;
  • опис необхідної структури інтернет-магазину;
  • створення логотипу сайту (шрифти, колірні схеми та ін.);
  • розробка банерів (акційні пропозиції, переваги і т. д.);
  • адаптація для різних девайсів;
  • SEO-оптимізація сайту.

Наша команда займається складанням і візуалізацією ТЗ, в якому описується все, що клієнт хотів би отримати від свого інтернет-магазину: починаючи від дизайну і закінчуючи функціональними можливостями майданчика.

Особливості створення ТЗ для інтернет-магазину

Критерії ТЗ

Особливості створення ТЗ для інтернет-магазину Критерії ТЗ

Технічне завдання – це список вимог до сайту, що визначають сценарії взаємодії з користувачами. Іншими словами, в ТЗ позначаються особливості та можливості, якими повинен володіти фінальний продукт.

При підготовці ТЗ наші фахівці обов’язково враховують перспективи розвитку та SEO-просування сайту, для якого збирається і сегментується семантичне ядро ​​(і, відповідно, формується структура каталогу товарів). Такий підхід дозволяє швидко просувати онлайн-магазин в ТОП пошукової видачі, забезпечує йому зростання трафіку, підвищення конверсії і збільшення продажу.

Існує кілька загальних критеріїв, які використовуються при підготовці технічного завдання на розробку інтернет-магазину:

  • архітектура веб-ресурсу;
  • цільова аудиторія;
  • технології та бібліотеки;
  • інтерфейсні елементи ресурсу;
  • прототип і набір модулів;
  • структура і логіка внутрішніх переходів;
  • правила автогенерації title, description, h1;
  • правила генерації URL;
  • генерація карти сайту (sitemap.xml);
  • мікророзмітка даних;
  • ролі і сценарії роботи з сайтом для кожної з них.

Також будь-який приклад ТЗ для інтернет-магазину включатиме ряд функціональних і не функціональних вимог:

  • додавання товарів в корзину;
  • навігація по веб-ресурсу;
  • взаємодія з призначеним для користувача інтерфейсом;
  • як сервер обробляє запити і справляється з підвищеною кількістю користувачів / реєстрацій;
  • юзабіліті сайту, наявність фільтрів по товарах і т.д.

Готове технічне завдання на розробку інтернет-магазину повинно включати систему доставки і оплати, зокрема, якщо в структуру сайту буде інтегруватися API для розрахунку вартості доставки.

Якщо у замовника є додаткові побажання, що стосуються розробки, платформи або системи управління ресурсом, вони також враховуються при складанні ТЗ для інтернет-магазину.

Ми досконало володіємо сучасними технологіями та мовами програмування, тому надаємо повний цикл послуг: від створення концепції і прототипу до розгортання і технічної підтримки.

Технічне завдання для розробки інтернет-магазину

Складання ТЗ на розробку інтернет-магазину в AVADA MEDIA

AVADA MEDIA

Складання ТЗ на розробку інтернет-магазину в AVADA MEDIA AVADA MEDIA

У компанії AVADA MEDIA ви можете замовити розробку ТЗ для інтернет-магазину, яке дозволить уникнути безліч проблем, зокрема, можливих розбіжностей між замовником і виконавцем.

Перед реалізацією проєкту менеджер докладно обговорює з клієнтом побажання, що стосуються сайту, а також уточнює і фіксує всі важливі деталі. Після цього команда фахівців аналізує проєкт і складає рекомендації.

Технічне завдання для розробки інтернет-магазину

Розробка технічного завдання для інтернет-магазину відбувається в кілька етапів:

Етапи розробки

Розробка технічного завдання для інтернет-магазину відбувається в кілька етапів: Етапи розробки

  • Підготовка прототипу в сервісі Moqups

Прототип являє собою схематичний макет сайту, що відображає його дизайн і основний функціонал: текстові блоки, кнопки, форми, зображення і т.д. Це спрощена версія кінцевого онлайн-магазину, що наочно демонструє його механіку. Візуалізація і прототипування дозволяють уникнути помилок ще на початковому етапі , продемонструвати замовнику інтерфейс і дизайн сайту, оцінити зручність продукту, побачити діаграми, познайомитися з алгоритмом роботи систем, а також внести зміни, якщо в цьому виникне необхідність.

  • Складання чек-листа функцій

Не менш важливий крок – докладний опис інтерактивного функціоналу онлайн-магазину. Фахівці AVADA MEDIA прописують повний чек-лист функцій, після чого переносять його в зведену таблицю.

  • Запис відеопоясненія ТЗ

Для того, щоб швидко і зрозуміло донести інформацію про технічне завдання клієнту і, одночасно, пояснити розробнику, які завдання на нього чекають при реалізації проєкту, ми записуємо відеоролик, який виконує функцію презентації майбутнього інтернет-магазину.

  • UI / UX проєктування

Наша команда вивчає досвід взаємодії користувачів з сучасними продуктами і активно застосовує його на практиці. Ми не обмежуємося винятково візуальним інтерфейсом сайту, але і враховуємо всі нюанси взаємодії з цільовою аудиторією: шлях на сайті, послідовність дій, загальне враження і т.д.

Фахівці проєктують інтуїтивно зрозумілі інтерфейси, які відповідають бізнес-потребам клієнтів і збільшують ступінь залученості користувачів.

  • Розробка стратегії просування

На різних етапах розробки онлайн-магазину до процесу підключаються різні фахівці: SEO-оптимізатори, UX / UI-фахівці, бізнес-аналітики, дизайнери і маркетологи. Комплексний підхід допомагає якісно опрацювати стратегію і врахувати всі ключові особливості проєкту.
Наприклад, SEO-фахівці збирають і кластерізіруют семантичне ядро, на підставі якого формується структура сайту, а UX-фахівці удосконалюють інтерфейс і роблять перебування на веб-ресурсі максимально зручним для користувачів.

Всі перераховані вище моменти чітко формулюються і прописуються в загальному документі, який стає основою для команди розробників. ТЗ дозволяє створити зрозумілу і технічно грамотну візуалізацію проєкту, що включає категорії товарів, список фільтрів, угруповань, тегів, а також опис взаємозв’язків між ними.

Фахівці AVADA MEDIA застосовують клієнтоорієнтований підхід, мають величезний досвід розробки та просування інтернет-магазинів на ринках СНД і інших країн. Грунтуючись на вимогах наших замовників, ми створюємо якісний комплексний продукт для ефективного досягнення бізнес-цілей.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@