ТЗ для інтернет-магазину Для чого потрібне
Розробка технічного завдання є одним з найважливіших етапів при запуску будь-якого онлайн-магазину. Воно в обов’язковому порядку включає в себе всі ключові характеристики і список основних робіт:
Наша команда займається складанням і візуалізацією ТЗ, в якому описується все, що клієнт хотів би отримати від свого інтернет-магазину: починаючи від дизайну і закінчуючи функціональними можливостями майданчика.
Особливості створення ТЗ для інтернет-магазину Критерії ТЗ
Технічне завдання – це список вимог до сайту, що визначають сценарії взаємодії з користувачами. Іншими словами, в ТЗ позначаються особливості та можливості, якими повинен володіти фінальний продукт.
При підготовці ТЗ наші фахівці обов’язково враховують перспективи розвитку та SEO-просування сайту, для якого збирається і сегментується семантичне ядро (і, відповідно, формується структура каталогу товарів). Такий підхід дозволяє швидко просувати онлайн-магазин в ТОП пошукової видачі, забезпечує йому зростання трафіку, підвищення конверсії і збільшення продажу.
Існує кілька загальних критеріїв, які використовуються при підготовці технічного завдання на розробку інтернет-магазину:
Також будь-який приклад ТЗ для інтернет-магазину включатиме ряд функціональних і не функціональних вимог:
Готове технічне завдання на розробку інтернет-магазину повинно включати систему доставки і оплати, зокрема, якщо в структуру сайту буде інтегруватися API для розрахунку вартості доставки.
Якщо у замовника є додаткові побажання, що стосуються розробки, платформи або системи управління ресурсом, вони також враховуються при складанні ТЗ для інтернет-магазину.
Ми досконало володіємо сучасними технологіями та мовами програмування, тому надаємо повний цикл послуг: від створення концепції і прототипу до розгортання і технічної підтримки.
Складання ТЗ на розробку інтернет-магазину в AVADA MEDIA AVADA MEDIA
У компанії AVADA MEDIA ви можете замовити розробку ТЗ для інтернет-магазину, яке дозволить уникнути безліч проблем, зокрема, можливих розбіжностей між замовником і виконавцем.
Перед реалізацією проєкту менеджер докладно обговорює з клієнтом побажання, що стосуються сайту, а також уточнює і фіксує всі важливі деталі. Після цього команда фахівців аналізує проєкт і складає рекомендації.
Розробка технічного завдання для інтернет-магазину відбувається в кілька етапів: Етапи розробки
Прототип являє собою схематичний макет сайту, що відображає його дизайн і основний функціонал: текстові блоки, кнопки, форми, зображення і т.д. Це спрощена версія кінцевого онлайн-магазину, що наочно демонструє його механіку. Візуалізація і прототипування дозволяють уникнути помилок ще на початковому етапі , продемонструвати замовнику інтерфейс і дизайн сайту, оцінити зручність продукту, побачити діаграми, познайомитися з алгоритмом роботи систем, а також внести зміни, якщо в цьому виникне необхідність.
Не менш важливий крок – докладний опис інтерактивного функціоналу онлайн-магазину. Фахівці AVADA MEDIA прописують повний чек-лист функцій, після чого переносять його в зведену таблицю.
Для того, щоб швидко і зрозуміло донести інформацію про технічне завдання клієнту і, одночасно, пояснити розробнику, які завдання на нього чекають при реалізації проєкту, ми записуємо відеоролик, який виконує функцію презентації майбутнього інтернет-магазину.
Наша команда вивчає досвід взаємодії користувачів з сучасними продуктами і активно застосовує його на практиці. Ми не обмежуємося винятково візуальним інтерфейсом сайту, але і враховуємо всі нюанси взаємодії з цільовою аудиторією: шлях на сайті, послідовність дій, загальне враження і т.д.
Фахівці проєктують інтуїтивно зрозумілі інтерфейси, які відповідають бізнес-потребам клієнтів і збільшують ступінь залученості користувачів.
На різних етапах розробки онлайн-магазину до процесу підключаються різні фахівці: SEO-оптимізатори, UX / UI-фахівці, бізнес-аналітики, дизайнери і маркетологи. Комплексний підхід допомагає якісно опрацювати стратегію і врахувати всі ключові особливості проєкту.
Наприклад, SEO-фахівці збирають і кластерізіруют семантичне ядро, на підставі якого формується структура сайту, а UX-фахівці удосконалюють інтерфейс і роблять перебування на веб-ресурсі максимально зручним для користувачів.
Всі перераховані вище моменти чітко формулюються і прописуються в загальному документі, який стає основою для команди розробників. ТЗ дозволяє створити зрозумілу і технічно грамотну візуалізацію проєкту, що включає категорії товарів, список фільтрів, угруповань, тегів, а також опис взаємозв’язків між ними.
Фахівці AVADA MEDIA застосовують клієнтоорієнтований підхід, мають величезний досвід розробки та просування інтернет-магазинів на ринках СНД і інших країн. Грунтуючись на вимогах наших замовників, ми створюємо якісний комплексний продукт для ефективного досягнення бізнес-цілей.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32