Тестування програмного забезпечення Ключовий етап цифрової трансформації бізнесу
У цифру сьогодні переводять все – не тільки дані та документи, а й, що не менш важливо, – сервіси, послуги, комунікацію і бізнес-процеси. Автоматизуються маркетингові стратегії і моделі управління персоналом, логістика та менеджмент проєктів, продажу, фінансовий облік, питання безпеки і багато-багато іншого. Цифрова трансформація – це не просто відмова від паперових документів і створення корпоративних сайтів. Це впровадження та розробка системних програмних рішень, які, звичайно ж, потребують грамотного тестуванні ПЗ.
Успішна комерційна компанія неможлива без інтегральних цифрових рішень. Для ведення бухгалтерії потрібна зручна база даних по типу 1С, підвищення продажів і автоматизацію взаємодій з клієнтами неможливо уявити без CRM-системи, для наповнення корпоративних сайтів і блогів використовують CMS-системи управління контентом, контроль за вантажоперевезеннями та автотранспортом здійснюють за допомогою GPS-трекінгу та додатків на його основі.
Чому необхідно тестування ПЗ Важливість цього етапу
Цифрова трансформація витісняє все більше застарілих аналогових можливостей і функцій. Дистанційна робота, інтернет-продажі, онлайнове спілкування – всі ці можливості вимагають надійних, безпечних і технічно грамотних рішень, пов’язаних з розробкою програмного забезпечення.
До того ж, вимоги і умови бізнес-процесів безперервно змінюються.
Автомобільна навігація або бухгалтерське ПЗ вимагає врахування зміни інфраструктури та відповідного законодавства. Операційні системи мобільних і десктопних додатків оновлюються початковими постачальниками. Бази даних з документами змінюють архітектуру і наповнення. На заміну стаціонарним комп’ютерам і ноутбукам з десктопними програмами приходять смартфони з мобільними додатками.
Цифрова трансформація і розробка програмного забезпечення – це не статична ситуація, а динамічний процес, що змінюється і який виконується живими людьми – програмістами, системними архітекторами, тестувальниками.Тестування ПЗ – це така ж важлива частина цифрової трансформації, як і розробка програм.
Всі люди – і замовники, і менеджери проєктів, і програмісти – роблять помилки, і завдання тестування ПЗ виправити їх і добитися належного функціонування програми відповідно до вимог замовника. Головне правило тестування ПЗ говорить: «Чим раніше ми почнемо тестування програми і знайдемо помилку, тим менше коштів потрібно буде витратити на її усунення».
Завдання тестування ПЗ Ризики і рішення
Помилки, пов’язані з розробкою програмного забезпечення, можуть мати різний характер і нести різні наслідки. Випадково набраний символ в програмному коді може, наприклад:
А неправильно складене технічне завдання і помилка документів може в принципі виключити ймовірність правильної реалізації цифрового проєкту відповідно до вимог замовника.
Саме тому тестування ПЗ – невід’ємна частина розробки цифрових рішень, починаючи з написання ТЗ і прототипування. Серйозні програмні проєкти обов’язково мають виділену команду тестувальників, завдання якої контролювати якість цифрових послуг. Їх робота починається з тестування документації та закінчується приймальним тестуванням продукту.
Типи і рівні тестування ПЗ Види тестування
Тестуванню піддаються всі цифрові проєкти – і веб-сайти, і додатки, і окремі модулі або бібліотеки систем. Виконують тестування ПЗ в ручному або автоматичному режимі, домагаючись правильного виконання всіх передбачених тестових випадків. Тестування ПЗ може включати, але не обмежуватися такими завданнями.
Виділена команда тестувальників або техпідтримка проєкту після релізу? Що вибрати
Ми в будь-якому випадку тестуємо свої розробки під час написання програмного коду і перед здачею фінального релізу, але без проблем виконуємо тестування ПЗ на замовлення.
Деякі замовники вважають, що здатні самі виконати фінальне тестування ПЗ і навіть готові відмовитися від тестування ПЗ в процесі розробки заради скорочення бюджету.
Але в цьому випадку потрібно розуміти, що за тестування ПЗ все одно доведеться заплатити.
Тільки оформлено це буде в форматі технічної підтримки та виправлення проєкту після фінального випуску.
Також наші QA-фахівці виконують ТЕСТУВАННЯ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ
Види і типи тестування AVADA-MEDIA
Види тестування QA
визначає, наскільки правильно і повно цифровий сервіс виконує покладені на нього (в технічному завданні) функції.
наприклад кроссплатформне або кросбраузерне тестування, виконують для перевірки роботи сервісів (сайтів, мобільних програм і т.д.) на пристроях різних розробників або в середовищі різних програм. Цифрове рішення повинно однаково якісно виконуватися під керуванням основних операційних систем, в різних версіях веб-браузерів і з різними драйверами обладнання.
проводять для перевірки правильності перекладу та адаптації локальних версій сайтів і додатків відповідно, наприклад, з мовними особливостями, специфікою національного законодавства або особливостями місцевої кодування символів.
або тестування продуктивності дозволяє визначити, наскільки стабільно і надійно працює цифрове рішення в умовах збільшення навантажень - зростання кількості користувачів, обсягу переданої інформації, інтенсивності запитів.
або тестування зручності користування дає можливість оцінити, наскільки зручно і ергономічно програмне рішення. Адже в залежності від дизайну, особливостей навігації і оформлення цифрового сервісу одну і ту ж функціональність можна реалізувати з різним ступенем пристосованості до використання.
необхідно для визначення ступеня захисту ресурсу або сервісу від атак хакерів, зломів, вірусів, витоках конфіденційної інформації та особистих даних.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32