Сайт візитка

Сайт візитка

Отже, сайт-візитка – це невеликий сайт, який складається з декількох сторінок (від 5 до 10) і містить лише основну інформацію про компанію: її назва, рід діяльності, контактні дані тощо.Головна відмінність сайту-візитки від інших ресурсів полягає в його призначенні, а не форматі, адже він призначений для того, щоб дати відвідувачу необхідну інформацію про компанію та її пропозиції.Таким чином, стандартні розділи сайту-візитки будуть наступними:

  • Інформація про компанію. Тут може бути відображено історію розвитку компанії, її головні успіхи і досягнення, інформація про найбільш значущих клієнтів або партнерів тощо.
  • Каталог. Даний розділ містить у собі перелік товарів або послуг, які пропонує компанія, із зазначенням їх вартості та основних характеристик, але без можливості оформлення замовлення безпосередньо на сайті.
  • Контакти. Крім стандартних вказівок телефонів, адреси та електронної пошти сайти-візитки часто доповнюють функціональними модулями, такі як контактна форма або інтерактивна карта проїзду.
  • Портфоліо. Список успішних проєктів з переліком або докладним описом виконаних робіт, може бути виконаний у формі галереї.

Яким повинен бути дизайн і наповнення

З точки зору оформлення необхідно пам’ятати про те, що сайт-візитка повинен містити елементи корпоративного стилю компанії, а також назва компанії та її логотип. Втім, з точки зору стилістики обмежень немає: сайт-візитка буде однаково добре виглядати як в класичному стилі, так і в стилі арт-деко або хай-тек.У питанні адміністрування краще вдатися до системи управління контентом, а не використовувати чистий html-код. Система управління контентів дозволяє швидко і досить просто проводити оновлення вмісту сайту, додавати і редагувати інформацію, а також видаляти застарілий і неактуальне контент. Важливо пам’ятати про те, що навіть якщо компанії не потрібно занадто часте оновлення інформації, робити це все ж необхідно, оскільки неоновлюваний сайт виглядає «мертвим» і викликає серйозні підозри у потенційних клієнтів.Сайт-візитка має велику кількість беззаперечних переваг, серед яких необхідно відзначити, що він є відмінним інструментом для реклами. Так, крім просування сайту безпосередньо в мережі, його також можна буде вказувати в підписі електронних листів або на візитках співробітників.

Таким чином, потенційні клієнти не будуть втрачені, адже зайти на сайт і отримати всю необхідну інформацію вони можуть в будь-який зручний для себе час, а не тільки в години роботи компанії. Також, за допомогою сайту-візитки з’являється можливість оперативно інформувати вже існуючих клієнтів або партнерів про, наприклад, оновленну продукцію або нові акційні пропозиції не вдаючись до масової розсилки електронних листів або телефонії.Серед замовників сайтів-візиток можна зустріти не тільки приватних підприємців, представників малого та середнього бізнесу, але й туристичні агентства, будівельні компанії, весільні салони, приватні клініки, великі підприємства і організації, які не потребують розміщення і частого оновлення великих обсягів інформації. Справа в тому, що з точки зору реклами сайт-візитка не менш ефективний за інші види веб-ресурсів, але його розробка обійдеться замовнику набагато дешевше і розібратися з його адмініструванням досить просто.

Відео презентації

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32