Транспорт та логістика

Розробка систем електронних черг транспорту

Розробка систем електронних черг транспорту

Транспорт та логістика

Розробка систем електронних черг транспорту Транспорт та логістика

Системи електронних черг використовуються для розподілу потоку відвідувачів різних комерційних об’єктів та допомагають оптимізувати ритм міграції автотранспорту на контрольно-пропускних пунктах. Це допомагає збільшити пропускну здатність КПП, підвищує безпеку та знижує навантаження на персонал за рахунок автоматизації більшості процесів.

Такі системи найбільш затребувані на об’єктах підвищеної охорони, таких як склади, металобази, зернові, нафтогазові та контейнерні термінали, а також різноманітні виробництва та заводи, на які регулярно в’їжджає та виїжджає великогабаритний транспорт.

Як працює електронна черга для транспорту

Завдання системи

Як працює електронна черга для транспорту Завдання системи

Системи електронних черг – це мультизадачні програмні комплекси, на які можуть бути покладені різні функції, залежно від потреб бізнесу. Найчастіше до них належать:

  • Планування відвідин. Окремий інтерфейс, в якому користувачі можуть переглянути графік завантаженості контрольно-пропускних пунктів об’єкта та вибрати відповідну дату та час шляхом швидкої онлайн-реєстрації. Для покращення взаємодії відвідувачу також може бути надіслано відповідний електронний талон або повідомлення SMS або електронною поштою.
  • Паркувальна система. Дозволяє раціонально використовувати паркувальний простір на території підприємства та забезпечує безпеку транспортних засобів.
  • Управління потоком транспорту. Використання електронної системи черг дозволяє регулювати кількість відвідувань об’єкта компанії та налаштувати міграцію транспорту відповідно до робочого графіка.
  • Фіксація відвідувачів та транспорту. Завдяки системі попередньої реєстрації та інтеграції програмного забезпечення з відеокамерами або інтерактивними стійками, дані про в’їжджають автомобілі та осіб можуть зчитуватися та вноситися до бази даних автоматично. Це скоротить час в’їзної фіксації до кількох секунд.
  • Управління воротами та шлагбаумами. Системи електронних черг можуть бути інтегровані з фізичними об’єктами, що обмежують в’їзд та виїзд транспорту для автоматизації пропуску.

Якщо говорити простими словами, то електронна черга для вантажного транспорту складається з багатьох окремих модулів, функціональність яких може відрізнятися. При цьому всі вони тісно взаємопов’язані та діють як єдиний механізм завдяки використанню централізованої бази даних.

Розробка систем електронних черг транспорту

Технології розробки систем електронних черг

Технології

Технології розробки систем електронних черг Технології

Окремі модулі системи електронних черг можуть працювати на різних платформах та операційних системах. Наприклад, інтерфейс для планування відвідування об’єкта може бути реалізований у вигляді сайту або окремої мобільної програми, а частина програмного забезпечення, яку використовують оператори на території підприємства, може встановлюватися на комп’ютер і функціонувати як десктопну програму.

Відповідно, для реалізації таких рішень використовуватиметься різний технологічний стек:

  • Веб-програми. Розробка frontend-частини таких проєктів виконується на HTML, CSS та JavaScript, або на реактивних технологіях Vue.js та React.js. Backend-частина може будуватися мовою програмування PHP та її фреймворках Yii2/Laravel, мовою Python і фреймворках Django/Flask, мовою Java чи середовищі Node.js.
  • Мобільні додатки. Реалізація здійснюється на нативних технологіях: для операційної системи IOS – це мова програмування Swift, а для Android – мови Java та Kotlin. Щоб прискорити час виробництва проєкту для обох операційних систем, а також скоротити необхідні інвестиції, для розробки мобільних програм можна використовувати кросплатформовий фреймворк Flutter.
  • Десктопні програми. Для розробки таких проєктів використовується мова програмування PHP та його фреймворку Yii2/Laravel, або мова Python, і відповідно його фреймворку Django/Flask.

Вибір оптимального стеку технологій здійснюється командою розробників на підставі технічних вимог до проєкту та завдань, які він виконуватиме.

Розробка систем електронних черг транспорту

Як відбувається процес розробки

Етапи розробки

Як відбувається процес розробки Етапи розробки

Щоб система електронних черг для транспорту відповідала вимогам компанії та ефективно виконувала свої функції, її розробка здійснюється у кілька етапів. Розглянемо їх детальніше.

Етап 1. Збір інформації

На першому етапі фахівці збирають інформацію про компанію, виконують аудит її IT-інфраструктури, а також проводять брифінг замовника, щоб визначити конкретні цілі та завдання проєкту, що розробляється.

Етап 2. Створення технічної документації та проєктування

Коли дані зібрані та систематизовані, розробники визначають стек технологій, який використовуватиметься під час виробництва, проєктують логіку роботи програмного забезпечення, точки взаємодії з користувачами та створюють структуру інтерфейсу у вигляді мокапів окремих сторінок із зручною системою навігації.

Результатом цього кроку є повноцінний прототип програмного забезпечення, який стане своєрідним «фундаментом» на всіх наступних етапах.

Етап 3. Дизайн

Незважаючи на всю складність та багатогранність систем електронних черг, вони мають залишатися зручними для кінцевого споживача. Це сприяє поліпшенню досвіду користувача і зменшує кількість часу, який знадобиться персоналу для освоєння нового програмного забезпечення.

Для реалізації зовнішнього оформлення проєкту підключаються професійні UI-дизайнери. Вони можуть створити інтерфейс повністю з нуля, або використати в роботі патерни, які вже існують на ринку, що допомагає значно прискорити процес виробництва.

Етап 4. Frontend-розробка

Фронтенд виконує роль «посередника» між користувачем та серверною частиною проєкту, при цьому його функціональність може відрізнятися залежно від технологій, що використовуються у його розробці.

При створенні frontend-частини на статичних технологіях HTML, CSS та JavaScript, його завдання полягатиме в тому, щоб отримувати запити від клієнта, надсилати їх на сервер, а потім виводити результат у зручному форматі. Однак, якщо в розробці використовуються реактивні технології Vue.js і React.js, то, крім описаних вище завдань, він зможе частково обробляти дані ще до передачі в backend. Отже, це знижує навантаження на сервер, а також значно прискорює продуктивність і швидкість відгуку програмного забезпечення.

Етап 5. Backend-розробка

На цьому етапі реалізується серверна частина проєкту. Вона недоступна для користувачів та відповідає за логіку роботи всього функціоналу систем електронних черг.

У рамках розробки бекенда програмісти формують правильну архітектуру коду, створюють та налаштовують роботу баз даних, виконують інтеграції зі сторонніми сервісами через API або REST API, а також забезпечують високий рівень стабільності та безпеки програмного забезпечення.

Етап 6. Тестування

Коли технічну роботу над проєктом завершено, він проходить обов’язкове тестування. Це допомагає виявити та усунути можливі баги ще до того, як система буде введена в експлуатацію на підприємстві.

 

Існує кілька видів тестування програмного забезпечення:

  • інтеграційне тестування;
  • функціональне тестування;
  • тестування продуктивності;
  • приймальне тестування.

Якщо була знайдена помилка, QA-інженери складають баг-репорт і повертають проєкт на доопрацювання, після чого виконують регресійне або повторне тестування.

Етап 7. Технічна підтримка та розвиток

Після розгортання програмного забезпечення на сервері та пристроях компанії технічна робота не закінчується. Справа в тому, що спочатку після початку експлуатації системи користувачі можуть зіткнутися з прихованими помилками, які були виявлені на стадії тестування і потребують усунення. Такі роботи виконуються у рамках технічного супроводу проєкту.

 

Крім того, перші місяці роботи з проєктом часто показують, який функціонал можна вдосконалити або створити додатково, щоб підвищити ефективність продукту. Для цього розробники випускають окремі патчі з оновленнями, які згодом інтегруються в програмний комплекс, що вже працює.

Розробка систем електронних черг у AVADA MEDIA

Розробка систем електронних черг у AVADA MEDIA

Системи електронних черг допоможуть автоматизувати роботу контрольно-пропускних пунктів на території ваших об’єктів, суттєво збільшать швидкість пропуску транспортних засобів та допоможуть розподілити потік автомобілів, щоб не створювати пробок та потенційно аварійних ситуацій у районі КПП. До того ж, мінімізуючи участь людини у цьому процесі ви зможете знизити витрати на оплату праці та позбавитеся помилок, зумовлених людським фактором.

Компанія AVADA MEDIA має практичний досвід створення та розгортання систем електронних черг для різних сфер бізнесу. Для розробки таких проєктів ми залучимо вже сформовані команди фахівців з уже налагодженою комунікацією та взаємодією, що дозволяє нам гарантувати високу швидкість та якість створюваного програмного забезпечення.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@