Розробка сайтів-агрегаторів Веб-розробка
З кожним роком все більше людей шукають зручні та швидкі способи придбання товарів та отримання контенту в онлайні. Одним із них є сайти-агрегатори. Вони збирають і відображають дані з різних джерел в одному місці: товари, послуги, новини, відгуки та іншу інформацію, чим економлять користувачам багато часу.
Для бізнесу агрегатори становлять не меншу цінність. Генеруючи величезний обсяг трафіку, вони надають компаніям ефективний канал для збуту продукції, пошуку клієнтів та підвищення своєї репутації у мережі. У цій статті ми розповімо, як запустити та монетизувати власний сайт-агрегатор. За фактом, це буде інструкція із семи простих кроків, які зможе виконати кожен.
Крок 1. Вибір ніші та цільової аудиторії Типи агрегаторів
Один із головних і найскладніших етапів у запуску агрегатора — це вибір того, що на ньому публікуватиметься. Звичайно, ви можете розміщувати на своєму сайті відразу все: від вакансій та рецензій, до продажу товарів та послуг. Але в такому випадку цільова аудиторія буде занадто розмита, і вам знадобляться серйозні вкладення для просування платформи. Плюс, за такого підходу конкуренція збільшиться в рази. Набагато правильніше вибрати конкретну нішу. Тут є кілька затребуваних на ринку варіантів:
Крок 2. Вибір моделі монетизації Бізнес-модель
Схема роботи сайтів-агрегаторів часто однакова: вони збирають контент, публікують його на своїй платформі та генерують трафік. Різниця лише в тому, як вони заробляють гроші:
Крок 3. Підбір технологій Технології
Технічно агрегатор складніший і більший за звичайний сайт або інтернет-магазин, оскільки на такому ресурсі зустрічаються продавці, покупці, менеджери платформи, а контенту дуже багато і він регулярно оновлюється. Тому вибір оптимального технологічного стеку для розробки такого проекту є дуже важливим.
Звичайно, можна створити агрегатор за допомогою мов Python, PHP на бекенді та HTML, CSS та JS на клієнтській стороні. Але в такому випадку можна зіткнутися з певними проблемами у продуктивності.
Тому правильнішим рішенням буде вибір фреймворків: Django, Flask, Yii2, Laravel – для серверної частини та React, Vue – для клієнтської. Вони дозволять реалізувати для проекту унікальні інструменти та модулі, забезпечивши при цьому високу швидкість обробки даних навіть за високих мережних навантажень.
Крім того, при виборі мікросервісної архітектури цілком доцільно буде використовувати мову Java.
Крок 4-5. Проєктування та розробка дизайну Розробка прототипу та дизайн
Перш ніж приступити до технічної реалізації проекту, команді потрібно продумати багаторівневу архітектуру агрегатора, функціональність та UX. Для цього на етапі проектування створюється прототип ресурсу, який складається із чотирьох основних компонентів:
Агрегатор повинен бути зручним, візуально привабливим та впізнаваним. Для досягнення оптимального результату дизайн проекту розробляється з нуля, з урахуванням потреб цільової аудиторії та правил UI.
Крок 6-7. Frontend, backend, тестування та техпідтримка Технічна розробка та розвиток
Фронтенд – це клієнтська сторона агрегатора, яка відповідає за взаємодію з користувачем через інтерактивні елементи та коректне відображення ресурсу у браузері. Його реалізація включає створення анімацій, візуальних ефектів, обробників подій та інших компонентів.
Backend-частина проекту розміщується на сервері, а його головні завдання – це безпечне зберігання та обробка даних, управління фінансовими транзакціями, роботу функціоналу та взаємодія із зовнішніми ресурсами.
Після завершення розробки, функціонал агрегатора ретельно тестується та налагоджується для виключення більшості технічних проблем після релізу.
Коли реліз сайту-агрегатора відбувся і почав генерувати перший трафік, дуже важливо не зупиняти розробку і зосередити зусилля на подальшому розвитку платформи. Це дозволить підтримувати постійний інтерес відвідувачів до проекту та забезпечить його прибутковість у довгостроковій перспективі.
Розробка сайту-агрегатора в AVADA MEDIA
В умовах швидкого збільшення кількості даних, сайти-агрегатори стали справжнім онлайн-трендом останніх років. З одного боку, вони допомагають користувачам швидко знаходити потрібні товари, послуги або контент, а з іншого — надають бізнесу цільовий трафік і додатковий майданчик для просування продукції. Фактично, у цій бізнес-моделі виграють усі сторони, тому інвестиції у її реалізацію з великою ймовірністю окупляться.
Для запуску успішного сайту-агрегатора, вам знадобиться професійна команда розробників, яка зможе спроектувати, реалізувати та вивести на ринок ефективне та технічно грамотне рішення. З цими завданнями легко справляться фахівці AVADA MEDIA.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32