Системи вагогабаритного контролю Транспорт і логістика
Системи вагогабаритного контролю використовуються для дотримання регламенту експлуатації дорожнього покриття та збільшення терміну його служби. Завдяки використанню сучасних технологій і датчиків вони здатні здійснювати моніторинг прямо в русі, не перешкоджаючи руху транспорту і не створюючи додаткових пробок на дорогах.
Попри поширену думку, завдання таких систем не обмежуються одним лише виміром маси та габаритів. Крім цього вони виконують низку інших важливих завдань:
Проектування системи вагогабаритного контролю здійснюється з урахуванням потреб кожної окремої компанії, тому функціонал такого програмного забезпечення може дещо відрізнятись.
Які технології використовуються для розробки систем вагогабаритного контролю Технології
Системи для вагогабаритного контролю можуть бути розроблені у форматі класичного мобільного, десктопного або веб-додатку. Відповідно, залежно від обраної платформи відрізнятимуться і технології, що використовуються у розробці:
Технологічний стек впливає на продуктивність, безпеку, масштабованість та швидкість розробки програмного забезпечення. Водночас він має враховувати технічні особливості проекту та можливість реалізації окремого функціоналу. Тому, щоб врахувати всі нюанси, вибір оптимальних технологій найчастіше здійснюється командою розробників.
Як виконується розробка ПЗ Етапи розробки
З технічної точки зору системи контролю ваги вантажних авто – це складне програмне забезпечення, в обов’язки якого входить не тільки вагогабаритний контроль, а й безліч супутніх функцій, таких як фіксація номерних знаків, визначення напрямку руху, автоматичне складання документації та багато іншого. Щоб проект точно виконував покладені на нього функції, його розробка здійснюється поетапно. Нижче розглянемо, які завдання виконуються на кожному кроці.
Створення будь-якого цифрового продукту починається із проведення дослідження. На цьому кроці розробникам потрібно визначити основні та другорядні завдання програмного забезпечення, а також побажання клієнта. Для цього PM-менеджер проводить особисті або онлайн-зустріч із замовником, а технічні фахівці виконують аудит існуючої IT-інфраструктури компанії.
На основі зібраної на попередньому етапі інформації розробники створюють прототип проєкту, який має включати:
Готовий зразок є своєрідним каркасом. Орієнтуючись на нього в ході розробки, фахівці зможуть розробити цілісний програмний продукт, в якому продумана кожна деталь.
Головне завдання UI-дизайнерів — створити зручний та зрозумілий інтерфейс програми, з якою працюватимуть оператори. Найчастіше тут є два варіанти: розробити індивідуальний дизайн або вдатися до використання шаблонів.
З одного боку, шаблонне рішення обходиться дешевше, але з іншого — це завжди компроміс, при якому доводиться жертвувати не тільки комфортом користувача, а й функціональністю. Якщо ж говорити про індивідуальний дизайн, то тут немає жодних рамок і обмежень. Фахівець може створювати будь-яку структуру, вибирати шрифти, кольори та форми, організовуючи максимально ефективну взаємодію користувача із системою. Тому такий підхід завжди кращий.
Розробка програмної частини по праву вважається найбільш об’ємним та трудомістким етапом. Умовно його можна поділити на дві основні частини:
Після завершення розробки слід переконатися, що програмне забезпечення працює коректно та відповідно до початкових планів. Для цього до проекту підключаються QA-інженери. Вони проводять ручне та автоматизоване тестування за допомогою спеціально розроблених скриптів та виявляють максимальну кількість багів.
Розрізняють кілька рівнів тестування:
У разі виявлення проблем складається баг-репорт та проєкт передається відповідальному співробітнику на доопрацювання, після чого перевіряється знову.
Коли тестування завершено, програмне забезпечення розгортається на обладнанні компанії, а фахівці навчаються працювати з новим програмним забезпеченням. Однак навіть після цього технічна робота над додатком не закінчується, оскільки спочатку після початку експлуатації оператори можуть стикатися з помилками, які не були виявлені раніше. У такому разі розробники знову підключаються до проекту, вивчають та усувають проблему в рамках технічної підтримки.
Крім того, згодом у компанії може виникнути потреба розширити або покращити наявний функціонал. Для вирішення цього завдання розробляється нове технічне завдання: для дизайнерів, фронтенд- та бекенд-розробників, після чого зміни втілюються в життя, тестуються на робочій копії програмного забезпечення, а потім встановлюються у додаток, що діє, у вигляді окремого патчу.
Розробка автоматизованих систем вагогабаритного контролю в AVADA MEDIA
Системи для вагогабаритного контролю допоможуть вашій компанії суттєво підвищити термін служби дорожнього покриття за рахунок дотримання встановлених норм експлуатації. При цьому завдяки автоматизації вимірювання здійснюються без зупинки транспортних засобів і не створюють додаткового навантаження на трафік авто.
Спеціалісти компанії AVADA MEDIA мають великий досвід у реалізації програмного забезпечення для сфери транспорту та логістики, і готові застосувати всі свої знання при розробці рішення для вашого бізнесу. У своїй роботі ми задіємо лише інноваційні технології, завдяки чому зможемо втілити в реальність завдання будь-якої складності.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32