Транспорт і логістика

Розробка автоматизованих систем вагогабаритного контролю

Системи вагогабаритного контролю

Транспорт і логістика

Системи вагогабаритного контролю Транспорт і логістика

Системи вагогабаритного контролю використовуються для дотримання регламенту експлуатації дорожнього покриття та збільшення терміну його служби. Завдяки використанню сучасних технологій і датчиків вони здатні здійснювати моніторинг прямо в русі, не перешкоджаючи руху транспорту і не створюючи додаткових пробок на дорогах.

Попри поширену думку, завдання таких систем не обмежуються одним лише виміром маси та габаритів. Крім цього вони виконують низку інших важливих завдань:

  • визначення осьових навантажень на дорожнє полотно, у тому числі великовантажів – шляхом зважування частинами;
  • вимірювання швидкості та міжосьових відстаней;
  • безперервний збір та збереження до бази даних інформації про транспорт, що проїжджає;
  • фіксація порушень правил проїзду та генерація відповідних нормативних актів.

Проектування системи вагогабаритного контролю здійснюється з урахуванням потреб кожної окремої компанії, тому функціонал такого програмного забезпечення може дещо відрізнятись.

Які технології використовуються для розробки систем вагогабаритного контролю

Технології

Які технології використовуються для розробки систем вагогабаритного контролю Технології

Системи для вагогабаритного контролю можуть бути розроблені у форматі класичного мобільного, десктопного або веб-додатку. Відповідно, залежно від обраної платформи відрізнятимуться і технології, що використовуються у розробці:

  • Мобільний додаток. Встановлюються на смартфон оператора і дозволяють максимально адмініструвати автоматизовану систему. Для їх розробки можуть використовуватися нативні технології: мова Swift для операційної системи IOS або мови Java/Kotlin для Android, а також кросплатформні технології, що працюють одночасно в обох ОС – фреймворк Flutter і Dart. Останній варіант найчастіше є найбільш пріоритетним, оскільки дає можливість скоротити інвестиції на виробництво програми.
  • Десктопний додаток. Такі програми встановлюються на стаціонарний ПК або ноутбук користувача, і їм властива найбільша продуктивність. Для їх розробки використовуються мови програмування Python і PHP, а також їх фреймворки відповідно Django/Flask і Yii2/Laravel.
  • Веб-програми. Такі програми працюють в інтерфейсі браузера і можуть запускатися на будь-яких пристроях та операційних системах. Для розробки фронтенду тут використовуються статичні технології HTML, CSS і JavaScript, або реактивні – Vue.js і React.js. Бекенд-частина також може будуватися за допомогою різних технологій, наприклад мовою програмування Python та його фреймворках Django/Flask, мовою PHP та фреймворках Yii2/Laravel, мовою Java та JavaScript-платформою Node.js.

Технологічний стек впливає на продуктивність, безпеку, масштабованість та швидкість розробки програмного забезпечення. Водночас він має враховувати технічні особливості проекту та можливість реалізації окремого функціоналу. Тому, щоб врахувати всі нюанси, вибір оптимальних технологій найчастіше здійснюється командою розробників.

Розробка автоматизованих систем вагогабаритного контролю

Як виконується розробка ПЗ

Етапи розробки

Як виконується розробка ПЗ Етапи розробки

З технічної точки зору системи контролю ваги вантажних авто – це складне програмне забезпечення, в обов’язки якого входить не тільки вагогабаритний контроль, а й безліч супутніх функцій, таких як фіксація номерних знаків, визначення напрямку руху, автоматичне складання документації та багато іншого. Щоб проект точно виконував покладені на нього функції, його розробка здійснюється поетапно. Нижче розглянемо, які завдання виконуються на кожному кроці.

Етап 1. Збір інформації

Створення будь-якого цифрового продукту починається із проведення дослідження. На цьому кроці розробникам потрібно визначити основні та другорядні завдання програмного забезпечення, а також побажання клієнта. Для цього PM-менеджер проводить особисті або онлайн-зустріч із замовником, а технічні фахівці виконують аудит існуючої IT-інфраструктури компанії.

Етап 2. Проектування та технічна документація

На основі зібраної на попередньому етапі інформації розробники створюють прототип проєкту, який має включати:

  • мокапи унікальних сторінок та систему навігації між ними;
  • стек технологій, які будуть використовуватись у процесі виробництва ПЗ;
  • детальний опис кожної функції;
  • опис фірмового стилю, який використовуватиметься в дизайні.

Готовий зразок є своєрідним каркасом. Орієнтуючись на нього в ході розробки, фахівці зможуть розробити цілісний програмний продукт, в якому продумана кожна деталь.

Етап 3. Розробка дизайну

Головне завдання UI-дизайнерів — створити зручний та зрозумілий інтерфейс програми, з якою працюватимуть оператори. Найчастіше тут є два варіанти: розробити індивідуальний дизайн або вдатися до використання шаблонів.

З одного боку, шаблонне рішення обходиться дешевше, але з іншого — це завжди компроміс, при якому доводиться жертвувати не тільки комфортом користувача, а й функціональністю. Якщо ж говорити про індивідуальний дизайн, то тут немає жодних рамок і обмежень. Фахівець може створювати будь-яку структуру, вибирати шрифти, кольори та форми, організовуючи максимально ефективну взаємодію користувача із системою. Тому такий підхід завжди кращий.

Етап 4. Програмування системи вагогабаритного контролю

Розробка програмної частини по праву вважається найбільш об’ємним та трудомістким етапом. Умовно його можна поділити на дві основні частини:

  • Frontend-розробка. Фронтенд – це клієнтська частина програми, з якою взаємодіє користувач. Він створюється відповідно до затверджених раніше дизайнерських макетів та виконує роль своєрідного посередника між користувачем та сервером: отримує запити від клієнта, відправляє їх на сервер, а потім виводить отриманий результат обробки. Однак, якщо frontend реалізується за допомогою реактивних технологій Vue.js та React.js, про які ми писали вище, він здатний самостійно обробляти частину даних, знижуючи навантаження на бекенд.
  • Backend-розробка. Бекенд – це серверна частина програми. Він недоступний для користувача, але відповідає за всі процеси, що відбуваються всередині програми: розрахунок габаритів і ваги транспорту, зчитування та збереження номерних знаків, генерація документів на основі встановлених шаблонів та інше. Тобто, на цьому етапі розробники програмують логіку роботи всього функціоналу, вибудовують архітектуру баз даних, а також виконують інтеграцію зі сторонніми сервісами та обладнанням: вагами, відеокамерами тощо.

Етап 5. Тестування

Після завершення розробки слід переконатися, що програмне забезпечення працює коректно та відповідно до початкових планів. Для цього до проекту підключаються QA-інженери. Вони проводять ручне та автоматизоване тестування за допомогою спеціально розроблених скриптів та виявляють максимальну кількість багів.

Розрізняють кілька рівнів тестування:

  • інтеграційне;
  • функціональне;
  • тестування продуктивності;
  • тестування безпеки;
  • приймальне тестування.

У разі виявлення проблем складається баг-репорт та проєкт передається відповідальному співробітнику на доопрацювання, після чого перевіряється знову.

Етап 6. Технічна підтримка та розвиток

Коли тестування завершено, програмне забезпечення розгортається на обладнанні компанії, а фахівці навчаються працювати з новим програмним забезпеченням. Однак навіть після цього технічна робота над додатком не закінчується, оскільки спочатку після початку експлуатації оператори можуть стикатися з помилками, які не були виявлені раніше. У такому разі розробники знову підключаються до проекту, вивчають та усувають проблему в рамках технічної підтримки.

 

Крім того, згодом у компанії може виникнути потреба розширити або покращити наявний функціонал. Для вирішення цього завдання розробляється нове технічне завдання: для дизайнерів, фронтенд- та бекенд-розробників, після чого зміни втілюються в життя, тестуються на робочій копії програмного забезпечення, а потім встановлюються у додаток, що діє, у вигляді окремого патчу.

Розробка автоматизованих систем вагогабаритного контролю в AVADA MEDIA

Розробка автоматизованих систем вагогабаритного контролю в AVADA MEDIA

Системи для вагогабаритного контролю допоможуть вашій компанії суттєво підвищити термін служби дорожнього покриття за рахунок дотримання встановлених норм експлуатації. При цьому завдяки автоматизації вимірювання здійснюються без зупинки транспортних засобів і не створюють додаткового навантаження на трафік авто.

 

Спеціалісти компанії AVADA MEDIA мають великий досвід у реалізації програмного забезпечення для сфери транспорту та логістики, і готові застосувати всі свої знання при розробці рішення для вашого бізнесу. У своїй роботі ми задіємо лише інноваційні технології, завдяки чому зможемо втілити в реальність завдання будь-якої складності.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@