Чому це важливо для розвитку бізнесу?

Підтримка додатків

Підтримка додатків

Mobile-розробка

Підтримка додатків Mobile-розробка

У вас є відмінний мобільний додаток, який став результатом багатомісячної роботи дизайнерів, програмістів та тестувальників. Він вже зайняв своє місце в Play Market та App Store, і почалися перші завантаження. Здавалося б: на цьому технологія закінчена і можна зосередитись на отриманні прибутку. Але якщо ви хочете, щоб додаток постійно був актуальним та затребуваним серед клієнтів — його потрібно постійно розвивати.

Розвиток або підтримка мобільного додатка включає:

  • Регулярний випуск оновлень.
  • Стабілізацію софту.
  • Безперервну роботу над покращеннями.
  • Виправлення помилок, виявлених під час використання продукту у реальних умовах.

До цього варто поставитися дуже серйозно, інакше компанія дуже швидко може зіткнутися з проблемами в обслуговуванні клієнтів, фінансовими та репутаційними втратами.

Підтримка додатків: чому це важливо для розвитку бізнесу?

Що дає підтримка додатків

Переваги технічної підтримки

Що дає підтримка додатків Переваги технічної підтримки

Власники програм часто недооцінюють значущість технічної підтримки просто тому, що не розуміють її значущість у розвитку свого бізнесу. Тому пропонуємо розглянути основні переваги, які можна отримати у разі грамотної техпідтримки свого продукту:

  • Збільшення ROI. За статистикою, програми, які регулярно і своєчасно оновлюються, краще відповідають очікуванням користувачів. Це позитивно впливає на кількість успішних угод, отже підвищує показник повернення інвестицій.
  • Підвищення залучення користувачів. Додаток, що підтримується, містить набагато менше помилок, безперебійно працює і надає клієнтам позитивний користувальницький досвід. А чим задоволені клієнти, тим частіше вони виконують цільову дію і рідше видаляють програму зі своїх пристроїв.
  • Підвищення рейтингу програми. Якщо програма працює стабільно, допомагає користувачам реально вирішувати їхні проблеми і не містить дратівливих багів, вона швидко заробляє на позитивних відгуках. Це підвищить ваші позиції в органічній пошуковій видачі в сторах і збільшить кількість завантажень.
  • Поліпшення взаємин із клієнтами. Комфортна та зручна програма допоможе вам вибудовувати міцніші та триваліші відносини з клієнтами, а також допоможе залучати нових.

Основні види робіт за підтримки додатків

Типи технічної підтримки

Основні види робіт за підтримки додатків Типи технічної підтримки

Техпідтримка мобільного додатка – це загальне поняття. Якщо копнути трохи глибше, вона включає кілька різних типів робіт, виконуваних розробниками. Розглянемо основні їх:

  • Аварійна підтримка Необхідна у випадках, коли у додатку стався критичний збій, що унеможливлює подальше використання продукту або частини основного функціоналу. Найчастіше такі помилки виникають несподівано, в непередбачуваних місцях, і вимагають негайної реакції розробників. Після виправлення такого бага виконується загальне тестування проєкту. Це дозволяє переконатися, що ситуація справді стабілізувалася, і помилка не вплинула на роботу інших функцій.
  • Профілактична підтримка. Не обов’язково чекати «падіння» всього сервісу, і щоб його уникнути, потрібно регулярно виконувати тестування програми, виявляти потенційні проблеми та своєчасно їх виправляти. Важливо, що баги можуть утримуватися у коді, а й у дизайні чи логіці роботи продукту.
  • Адаптаційна підтримка. Цифровий світ швидко змінюється, і технічні рішення, які сьогодні здаються свіжими та інноваційними, вже завтра можуть перетворитися на пережиток минулого. Для успішного розвитку бізнесу  важливо дотримуватися актуальних трендів. Це стосується не тільки мобільних додатків, але й інших програмних рішень.
  • Удосконалення програми. Після виходу мобільного додатку до релізу, ви почнете отримувати зворотний зв’язок від клієнтів. В результаті може виявитися, що деякі гіпотези, закладені в сервіс під час розробки, виявилися невірними, а реальні потреби аудиторії дуже відрізняються. Досліджуючи такий фідбек, ви зможете вносити до продукту відповідні виправлення та працювати над покращенням користувальницького досвіду.
Підтримка додатків: чому це важливо для розвитку бізнесу?

Від яких робіт краще не відмовлятися при розвитку програми

Види роботи

Від яких робіт краще не відмовлятися при розвитку програми Види роботи

Під час технічної підтримки мобільного додатка розробники можуть виконувати найрізноманітніші види робіт. Деякі з них приносять бізнесу неочевидні результати, тому компанії нерідко відмовляються в них інвестувати. У той самий час, значимість таких робіт у розвитку цифрового продукту просто величезна. Розглянемо основні їх.

Відстеження поведінки програми

Одним із головних пріоритетів будь-якої програми є задоволеність кінцевого користувача. Тому при розвитку продукту важливо відстежувати такі показники:

  • Швидкість завантаження.
  • Кількість установок та видалень.
  • Коефіцієнт помилок.
  • Індекс споживчої лояльності, або скорочено NPS.

Перші три метрики досить очевидні, а ось на останній краще зупинитися докладніше. Показник NPS є різницею між кількістю лояльних та критикуючих клієнтів, і відображає, наскільки ваша програма готова до швидкого розповсюдження в сторонах. Чим індекс вищий — тим дешевше вам обходитиметься вартість встановлення та продажу.

Щоб відстежувати та керувати індексом NPS, потрібно регулярно проводити опитування своєї аудиторії, і на підставі отриманих результатів робити відповідні дії — не лише в технічному, а й в управлінському плані.

Відстеження фіч, які відсутні у продукті

Щоб задовольняти потреби користувачів у довгостроковій перспективі, важливо вести безперервну роботу щодо вдосконалення функціоналу та впровадження у додаток нових фіч. Для цього необхідно:

  • Проводити опитування або глибинні інтерв’ю користувачів з метою виявлення їх потреб.
  • Аналізувати відгуки у сторах.
  • Моніторити ринок та аналізувати ідеї конкурентів.
  • Вивчати фідбек клієнтів у соціальних мережах.

Оновлення дизайну

Дизайн програми формує візуальний образ бренду, визначає перше враження та викликає довіру користувачів. Однак тенденції у дизайні змінюються дуже швидко, і те, що надихало вашу аудиторію ще вчора, через тиждень може виглядати застарілим та нецікавим. Тому оновленням дизайну варто займатися постійно.

Підтримка додатків: чому це важливо для розвитку бізнесу?

Підтримка додатків у AVADA MEDIA

Підтримка додатків у AVADA MEDIA

Якщо говорити про наш досвід, то ми, в компанії AVADA MEDIA, створили і випустили в реліз безліч мобільних додатків для різних ніш бізнесу, і більшість з них продовжуємо підтримувати по сьогоднішній день.

Окрім власних розробок ми також можемо брати на саппорт рішення, створені іншими командами. У такому разі наші фахівці проведуть аудит і нададуть свіжий погляд щодо подальшого розвитку вашого існуючого продукту.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@