Підтримка додатків Mobile-розробка
У вас є відмінний мобільний додаток, який став результатом багатомісячної роботи дизайнерів, програмістів та тестувальників. Він вже зайняв своє місце в Play Market та App Store, і почалися перші завантаження. Здавалося б: на цьому технологія закінчена і можна зосередитись на отриманні прибутку. Але якщо ви хочете, щоб додаток постійно був актуальним та затребуваним серед клієнтів — його потрібно постійно розвивати.
Розвиток або підтримка мобільного додатка включає:
До цього варто поставитися дуже серйозно, інакше компанія дуже швидко може зіткнутися з проблемами в обслуговуванні клієнтів, фінансовими та репутаційними втратами.
Що дає підтримка додатків Переваги технічної підтримки
Власники програм часто недооцінюють значущість технічної підтримки просто тому, що не розуміють її значущість у розвитку свого бізнесу. Тому пропонуємо розглянути основні переваги, які можна отримати у разі грамотної техпідтримки свого продукту:
Основні види робіт за підтримки додатків Типи технічної підтримки
Техпідтримка мобільного додатка – це загальне поняття. Якщо копнути трохи глибше, вона включає кілька різних типів робіт, виконуваних розробниками. Розглянемо основні їх:
Від яких робіт краще не відмовлятися при розвитку програми Види роботи
Під час технічної підтримки мобільного додатка розробники можуть виконувати найрізноманітніші види робіт. Деякі з них приносять бізнесу неочевидні результати, тому компанії нерідко відмовляються в них інвестувати. У той самий час, значимість таких робіт у розвитку цифрового продукту просто величезна. Розглянемо основні їх.
Одним із головних пріоритетів будь-якої програми є задоволеність кінцевого користувача. Тому при розвитку продукту важливо відстежувати такі показники:
Перші три метрики досить очевидні, а ось на останній краще зупинитися докладніше. Показник NPS є різницею між кількістю лояльних та критикуючих клієнтів, і відображає, наскільки ваша програма готова до швидкого розповсюдження в сторонах. Чим індекс вищий — тим дешевше вам обходитиметься вартість встановлення та продажу.
Щоб відстежувати та керувати індексом NPS, потрібно регулярно проводити опитування своєї аудиторії, і на підставі отриманих результатів робити відповідні дії — не лише в технічному, а й в управлінському плані.
Щоб задовольняти потреби користувачів у довгостроковій перспективі, важливо вести безперервну роботу щодо вдосконалення функціоналу та впровадження у додаток нових фіч. Для цього необхідно:
Дизайн програми формує візуальний образ бренду, визначає перше враження та викликає довіру користувачів. Однак тенденції у дизайні змінюються дуже швидко, і те, що надихало вашу аудиторію ще вчора, через тиждень може виглядати застарілим та нецікавим. Тому оновленням дизайну варто займатися постійно.
Підтримка додатків у AVADA MEDIA
Якщо говорити про наш досвід, то ми, в компанії AVADA MEDIA, створили і випустили в реліз безліч мобільних додатків для різних ніш бізнесу, і більшість з них продовжуємо підтримувати по сьогоднішній день.
Окрім власних розробок ми також можемо брати на саппорт рішення, створені іншими командами. У такому разі наші фахівці проведуть аудит і нададуть свіжий погляд щодо подальшого розвитку вашого існуючого продукту.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32