Особистий кабінет для ЖКГ та ОСББ на базі «МійДім24»

Особистий кабінет для ЖКГ та ОСББ на базі «МійДім24»

Title Banner Image

Управління багатоквартирними будинками та житловими комплексами включає безліч рутинних завдань: облік і нарахування комунальних платежів, контроль заборгованостей, приймання заявок на ремонт, сповіщення мешканців та оформлення різних довідок. Традиційно все це виконується вручну або з використанням безкоштовних інструментів, що призводить до помилок, затримок і не дає підняти рівень сервісу.

Кастомна програма «МійДім24» – це сучасне цифрове рішення від розробників AVADA MEDIA, яке автоматизує ключові процеси для керуючих компаній, ЖКГ та ОСББ. Через Особистий кабінет ЖКГ мешканці можуть оперативно взаємодіяти з обслуговуючою організацією в онлайн-режимі, а адміністрація – централізовано контролювати і управляти всією господарською діяльністю. Зв’яжіться з нами, щоб дізнатися, як відкрити Особистий кабінет для оплати ЖКГ та управління послугами, і зробіть крок до цифровізації вже сьогодні.

Що таке Особистий кабінет для ЖКГ та ОСББ і навіщо він потрібен?

Наша програма «МійДім24» для автоматизації ЖКГ в Україні повністю адаптована під реалії українського житлово-комунального комплексу. Це робить її ідеальним інструментом для цифрової трансформації галузі. 

Програма доступна для роботи ЖКГ онлайн, а Особистий кабінет економить час співробітників і мешканців, прискорюючи основні процеси. З цим інструментом можна не тільки оплачувати послуги ЖКГ – Особистий кабінет відкриває багато інших можливостей, зокрема:

  • підвищення прозорості розрахунків;
  • спрощена оплата комунальних послуг;
  • скорочення часу обробки заявок і звернень;
  • поліпшення комунікації з мешканцями через розсилки та повідомлення;
  • автоматизація підготовки звітності та довідок;
  • підвищення лояльності та довіри з боку жителів.

Через Особистий кабінет оплата послуг ЖКГ стане простим і прозорим процесом, доступним кожному. Адміністратор створює для користувачів облікові записи для роботи в ролі абонента або співробітника ЖКГ в Особистому кабінеті, реєстрація займає не більше ніж кілька хвилин. 

Щоб мешканці могли онлайн оплатити ЖКГ, Особистий кабінет пропонує інтуїтивно зрозумілий інтерфейс і швидку авторизацію. Керуючим компаніям ми допоможемо налаштувати систему з нуля і покажемо, як створити Особистий кабінет для оплати ЖКГ та інших послуг. Ваші мешканці зможуть зручно оплатити електроенергію через Особистий кабінет з будь-якого пристрою, чи то смартфон, планшет, чи то ПК.

Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot

Особистий кабінет для мешканця

Які функції доступні в Особистому кабінеті «МійДім24»

Дайте своїм мешканцям можливість взаємодіяти з вашим ОСББ онлайн, Особистий кабінет заощадить їхній час і нерви, а вам дозволить ефективно управляти будинком і збирати платежі. Достатньо один раз показати абонентам, як оплатити ЖКГ через Особистий кабінет, щоб більше не втрачати час на паперові квитанції.

Основні функції, які включає Особистий кабінет ЖКГ (Україна):

Контроль нарахувань та історії оплат. Якщо ваші абоненти будуть використовувати Особистий кабінет, квартплата завжди буде надходити своєчасно і безпечно. Користувачі можуть у будь-який момент перевірити суму нарахувань за поточний період, побачити деталізацію витрат, історію всіх оплат і залишок заборгованості (якщо є). Керуюча компанія отримує консолідовані звіти по всіх об’єктах, і це значно спрощує фінансовий контроль і планування.

Сучасна оплата ЖКГ. Особистий кабінет може працювати з різними платіжними системами. Інтеграція з платіжними шлюзами дає можливість оплачувати комунальні послуги безпосередньо через Особистий кабінет абонента ЖКГ без відвідування кас або банків. Цю можливість можна впровадити в програму в рамках розширення функціоналу програми. Через Особистий кабінет оплата ЖКГ буде доступна в будь-який зручний час, включно з вихідними та святковими днями.

Публікація новин і повідомлень. Особистий кабінет ОСББ-програми «МійДім24» для адміністрації ЖКГ та керуючої компанії стає інструментом для миттєвого інформування мешканців про важливі події та зміни. У кабінеті публікуються актуальні новини, сповіщення про аварійні відключення, планові роботи. Загальні повідомлення публікуються централізовано і доступні кожному користувачеві.

Зворотній зв’язок і звернення. Через Особистий кабінет мешканці будинку можуть надіслати повідомлення диспетчеру або оформити заявку (наприклад, на виклик сантехніка або електрика), відстежити її статус і отримати відповідь. Диспетчери і співробітники керуючої компанії бачать всі звернення мешканців у єдиній системі, можуть оперативно реагувати і контролювати виконання робіт.

Додаткові можливості

Платформа «МійДім24» має гнучку архітектуру, це дає можливість легко масштабувати функціонал за рахунок додаткових модулів. Такий момент критичний для керуючих компаній, які хочуть автоматизувати більше процесів і підвищити рівень сервісу.

Популярні додаткові функції, які ми можемо реалізувати в Особистому кабінеті користувача:

  • Онлайн-голосування та опитування – дистанційні збори мешканців з можливістю голосування з ключових питань (наприклад, вибір голови ОСББ, затвердження бюджету тощо).
  • Збір показань лічильників – одна з найбільш затребуваних опцій для мешканців. Через кабінет абоненти зможуть швидко та зручно надсилати актуальні дані з водо-, тепло- та електролічильників у кілька кліків. В єдиному інтерфейсі будуть зібрані та готові до обробки всі показання лічильників в електронному вигляді, що знижує ймовірність помилок і прискорює розрахунки.
  • Інтеграція з відеоспостереженням забезпечить доступ до онлайн-трансляцій з камер на території будинку прямо через Особистий кабінет оплати ЖКГ.
  • Синхронізація з системами контролю доступу та «розумними» домофонами для дистанційного керування входами та реєстрації відвідувачів.
  • Модуль для бронювання загальних ресурсів, що дозволяє створити запис у чергу на використання спортзалу, сауни, кімнати для заходів або гостьової парковки.
  • Документообіг – публікація та зберігання всіх договорів, актів виконаних робіт, протоколів зборів та інших юридично значущих документів у цифровому вигляді.
  • Розширена аналітика – панель для керуючих компаній з ключовими метриками щодо оплат, заборгованостей, технічного стану об’єктів та іншими параметрами.
  • Інтеграція з бухгалтерськими та CRM-системами дозволить синхронізувати дані з внутрішніми обліковими системами керуючої компанії для повної автоматизації.

З AVADA MEDIA у вас є можливість кастомізації Особистого кабінету під будь-які запити. Наша команда може не тільки підключати додаткові модулі, а й розробляти унікальні рішення під індивідуальні потреби замовника: наприклад, інтеграція з міськими службами, створення спеціалізованих звітів або адаптація дизайну кабінету під фірмовий стиль керуючої компанії.

Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot

Особистий кабінет мешканця в «МійДім24»

Які переваги надає використання Особистого кабінету

Вхід до Особистого кабінету ЖКГ відкриває зручний і ефективний спосіб управління комунальними послугами та взаємодії з керуючою компанією. Розглянемо основні переваги, які отримують мешканці будинку:

Прозорість фінансових розрахунків. Особистий кабінет мешканця будинку надає повний доступ до інформації про нарахування за кожною послугою, деталізацію рахунків та історію всіх здійснених платежів, що унеможливлює будь-які непорозуміння та дозволяє мешканцям контролювати свої витрати.

Швидка і зручна оплата через Особистий кабінет. Ми можемо впровадити оплату комунальних послуг через інтернет: Особистий кабінет виключає необхідність йти в офіс компанії, банк або касу. Завдяки інтеграції з сучасними платіжними системами мешканці можуть оплачувати комунальні послуги онлайн у будь-який час доби, використовуючи банківські картки, електронні гаманці або мобільні додатки Apple Pay, Google Pay. Також під час оплати послуг ЖКГ в Особистому кабінеті є можливість розбити платежі за статтями, включно з комунальними та додатковими сервісами. Такі опції можуть бути реалізовані в рамках доопрацювання програми.

Зручне та оперативне подання заявок. Мешканці можуть оперативно створювати заявки на ремонт, обслуговування, вивезення сміття та ін. послуги, докладати фотографії, описувати проблему і відстежувати статус її виконання в режимі реального часу.

Своєчасне інформування. Система забезпечує миттєву доставку сповіщень про планові роботи, аварії, зміни тарифів та інші важливі події через Особистий кабінет, push-повідомлення, email та SMS. Ваші абоненти завжди в курсі важливих подій, змін тарифів і майбутніх зборів.

Доступ до електронних документів. Мешканці можуть отримувати довідки (про склад сім’ї, відсутність заборгованості та ін.), переглядати договори, акти та інші документи без необхідності особистого візиту в офіс.

Прямий канал зв’язку. Можливість безпосередньо зв’язатися з керуючою компанією для отримання консультації, залишити відгук або пропозицію щодо поліпшення сервісу.

Переваги Особистого кабінету для ОСББ

Для керуючої компанії та ОСББ онлайн Особистий кабінет «МійДім24» – інструмент, який об’єднує фінансовий облік, обслуговування, комунікацію та аналітику в одному рішенні.

Автоматизація фінансового обліку. Адміністрації ОСББ доступний повний цикл управління нарахуваннями: від формування платіжних документів та обліку надходжень до контролю заборгованості та автоматичного нарахування пені (опціонально). Усе це знижує навантаження на бухгалтерію та мінімізує помилки. 

Покращений сервіс ЖКГ. Оплата комунальних послуг в Особистому кабінеті дозволяє уникнути помилок під час нарахувань і контролювати всі платежі. Таким чином, можна зменшити кількість персоналу, який займається прийомом платежів і звіркою розрахунків.

Централізоване управління заявками. Інтегрована система опрацювання заявок дозволяє ефективно розподіляти завдання між фахівцями, відстежувати статус виконання та контролювати терміни виконання.

Інформаційні розсилки та комунікація. Модуль масових розсилок допомагає швидко інформувати всіх мешканців або окремі групи про будь-які зміни та події, підвищуючи рівень комунікації та прозорості роботи.

Аналітика та звіти. Керуюча компанія отримує доступ до деталізованої аналітики за ключовими показниками: фінансовими надходженнями, заборгованостями, опрацюванням заявок, завантаженістю співробітників, що спрощує ухвалення управлінських рішень.

Облік житлового фонду та абонентів. В Особистому кабінеті доступний структурований облік будинків, під’їздів, квартир та особових рахунків мешканців з можливістю швидкого пошуку та фільтрації інформації.

Безпека та конфіденційність. Особистий кабінет з оплати ЖКГ забезпечує високий рівень захисту фінансової інформації, завдяки сучасним протоколам шифрування та аутентифікації. 

Таким чином, Особистий кабінет виступає як єдиний цифровий інструмент для ефективної комунікації, управління та фінансової взаємодії між мешканцями та керуючою компанією, підвищує прозорість і якість обслуговування.

Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot

Інтерфейс управлінської версії

Гнучкий розподіл доступу за ролями в Особистому кабінеті «МійДім24»

Особистий кабінет «МійДім24» спроєктований з урахуванням реальних завдань і сценаріїв використання для кожної ключової ролі, роблячи зручною та ефективною роботу всіх учасників процесу управління будинком. Користувачам достатньо виконати в нашій програмі для ЖКГ вхід в Особистий кабінет, щоб отримати доступ до всіх функцій.

  • Мешканець отримує централізований доступ до всіх послуг: від оплати рахунків і передавання показань до перегляду новин будинку та подання заявок. Максимально інтуїтивний інтерфейс дозволяє використовувати інструмент навіть користувачам без навичок роботи з інформаційними технологіями.
  • Бухгалтер керуючої компанії використовує кабінет як інструмент для автоматизації фінансових операцій: виставлення рахунків, обліку платежів, контролю заборгованості та формування звітності. Усі процеси вибудувано таким чином, щоб знизити рутинне навантаження і виключити помилки.
  • Диспетчер обробляє звернення мешканців у єдиному вікні, стежить за статусами заявок, перенаправляє їх потрібним підрядникам і контролює терміни виконання. Особистий кабінет допомагає вибудувати прозору взаємодію з мешканцями та підвищити рівень сервісу.
  • Голова ОСББ отримує панорамний контроль над усіма аспектами життя будинку: від фінансів і господарських справ до комунікації з мешканцями та підрядниками. Кабінет надає зручні інструменти для адміністрування та ухвалення рішень, включно з онлайн-голосуванням та аналітикою (доступно в разі підключення додаткових модулів).

Такий гнучкий підхід забезпечує кожному користувачеві доступ саме до тих інструментів, які необхідні для його завдань, водночас захищаючи дані та розмежовуючи рівні доступу.

Особистий кабінет для ЖКГ та ОСББ на базі «МійДім24»

Керування особовими рахунками

У рамках індивідуальної розробки доступна автоматизація нарахувань, ведення історії оплат, формування та надсилання квитанцій безпосередньо в Особистий кабінет мешканця. Також передбачена інтеграція з 1С та іншими бухгалтерськими системами. Завдяки цьому мешканці можуть без зайвих звернень переглядати нарахування та керувати рахунками за квартплату в Особистому кабінеті оплати ЖКГ. Також тут може бути реалізована не тільки оплата ЖКГ, Особистий кабінет може бути адаптований для внесення будь-яких комунальних платежів.

  • Оплата електроенергії через Особистий кабінет, облік індивідуального та загального споживання, автоматичний розрахунок за діючими тарифами, оплата за світло онлайн в Особистому кабінеті, а також функція з автоматичним відображенням заборгованостей. Це означає, що мешканці можуть оплатити електрику через Особистий кабінет, у будь-який час доби, швидко і без черг.
  • Платежі за холодну і гарячу воду – в кабінеті можливо реалізувати облік за показаннями лічильників або нормативами, з можливістю завантаження фото лічильників для підтвердження даних.
  • Плата за опалення – нарахування виконуються з урахуванням площі квартири та індивідуальних приладів обліку.
  • Оплата газу через Особистий кабінет може бути реалізована з розрахунком за фіксованими тарифами і за фактичними показниками. В обох випадках, мешканці будинку зможуть оплатити газ через Особистий кабінет, що істотно спрощує взаємодію з керуючою компанією.
  • Вивезення сміття – автоматизація нарахувань залежно від площі квартири або кількості зареєстрованих мешканців.
  • Утримання будинку та прибудинкової території – Особистий кабінет платника ЖКГ забезпечує мешканцям прозорий розрахунок вартості обслуговування з урахуванням площі нерухомості. 
  • Інші послуги – у кабінеті передбачено гнучкий механізм додавання будь-яких додаткових комунальних і сервісних послуг (наприклад, консьєрж-сервіс, домофон, інтернет та ін.).

Оплата послуг ЖКГ через Особистий кабінет – можливість швидко і зручно оплачувати рахунки через інтегровані платіжні системи (банківські картки, Apple Pay/Google Pay, інтернет-банкінг). Для зручності користувачів оплата комунальних послуг через Особистий кабінет може виконуватися онлайн з підтвердженням транзакції та миттєвим оновленням статусу платежу. Це особливо актуально для тих, хто шукає простий спосіб, як оплатити ЖКГ через Особистий кабінет швидко і надійно.

Мешканці можуть легко і своєчасно передавати дані, переглядати історії переданих показань і повідомлень про терміни подачі. Доступ до повної історії фінансових операцій за кожним особовим рахунком знижує кількість звернень до бухгалтерії та диспетчерів. Жителю достатньо увійти в Особистий кабінет ЖКГ, щоб у кілька кліків здійснити всі операції. Квартплата ЖКГ через Особистий кабінет – це зручно, прозоро і безпечно. 

Особистий кабінет для ЖКГ та ОСББ на базі «МійДім24»

Кастомізація інтерфейсу Особистого кабінету

У кожної керуючої компанії та ОСББ можуть бути унікальні вимоги до цифрових інструментів, тому ми надаємо послугу кастомізації інтерфейсу. Така адаптація дає можливість налаштувати зовнішній вигляд, логіку відображення інформації та користувацький набір опцій у суворій відповідності до конкретних бізнес-процесів і внутрішніх регламентів вашої організації. 

У нашому програмному рішенні «МійДім24» для ЖКГ, Особистий кабінет легко налаштовується під потреби вашої організації, завдяки виключенню непотрібних опцій і впровадженню додаткових. Наприклад, в рамках кастомізації можна інтегрувати фірмові кольори та елементи корпоративного стилю бренду керуючої компанії. Кастомізація Особистого кабінету дозволяє зробити систему максимально зручною та ефективною саме для вашої моделі управління. Всі доопрацювання виконуються командою AVADA MEDIA з урахуванням ваших побажань і технічних стандартів платформи «МійДім24».

Індивідуальна розробка Особистого кабінету з нуля

Крім кастомізації готового рішення, команда розробників «МійДім24» пропонує повний цикл розробки Особистого кабінету з нуля під індивідуальні вимоги вашої керуючої компанії або ОСББ. Це оптимальне рішення для організацій, які: 

  • мають специфічні бізнес-процеси, які не вписуються в стандартні шаблони;
  • хочуть інтегрувати Особистий кабінет із власною ERP-системою або іншими спеціалізованими продуктами;
  • планують реалізувати унікальні функції та модулі, яких немає в типовому функціоналі;
  • прагнуть створити повністю фірмовий цифровий продукт із власним дизайном і структурою.

Розробка Особистого кабінету для ЖКГ з нуля виконується поетапно: від бізнес-аналізу та проєктування до запуску та підтримки. Такий підхід дає змогу створити рішення, яке ідеально відповідає вашим потребам і забезпечує максимальну ефективність управління житловим фондом. Ви отримуєте індивідуальний продукт, який може враховувати будь-які технічні, юридичні або організаційні особливості вашої компанії.

Video preview
Video preview
Video preview
Video preview

Як впровадити в послуги ЖКГ Особистий кабінет «МійДім24»?

Наша команда понад 10 років розробляє цифрові рішення, у тому числі для житлово-комунального сектору, включно з модульними та індивідуальними особистими кабінетами для ОСББ, керуючих компаній і постачальників комунальних послуг. Ми розуміємо специфіку галузі та вміємо адаптувати інтерфейс і функціональність під реальні бізнес-процеси – від бухгалтерії та диспетчеризації до зручності кінцевих користувачів. Щоб створити Особистий кабінет ЖКГ, необхідно мати доступ до програми «МійДім24» – замовити готову коробкову версію або індивідуальну розробку програми для ОСББ. Нагадуємо, що ми пропонуємо як готові рішення з можливістю доопрацювання, так і розробку функціоналу з нуля під конкретні завдання вашого бізнесу.

Нам довіряють тому що ми маємо глибоке розуміння специфіки ЖКГ та ОСББ, і пропонуємо:

  • гнучкі модульні рішення;
  • безпеку та захист персональних даних;
  • прозорість усіх етапів робіт і підтримку.

Якщо хочете впровадити в роботу ОСББ Особистий кабінет, який спростить життя вашим мешканцям і робочі процеси співробітників, вам потрібна професійна команда. Наші фахівці мають великий досвід розробки програмних продуктів для ЖКГ-сфери та вміють адаптувати цифрові рішення під реальні потреби ОСББ і керуючих компаній. Наші рішення завжди демонструють сучасний підхід до управління житловим фондом.

Огляд розділів онлайн системи МійДім24

FAQ

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32