Іміджевий сайт

Що таке іміджевий сайт?

Такі сайти повинні виглядати презентабельно або, іншими словами, «дорого». Починаючи зі стартової сторінки відвідувач повинен розуміти, що власник сайту успішний в своїх справах, його компанія надійна і працювати з нею – межа мріянь багатьох. Цікаві та ефективні рішення, а також витончений фірмовий стиль і відсутність будь-яких шаблонів є невід’ємною складовою успіху іміджевих сайтів.

Для досягнення належного результату в таких проєктах застосовуються всілякі візуальні ефекти: 3D графіка, складне фотореалістичне колажування, flash анімація тощо. Надзвичайно важливо уникати будь-яких надмірностей, адже, наприклад, рясне використання flash анімації вкрай негативно позначається на швидкості завантаження сторінки і на загальному враженні, яке вона справляє. Іншими словами, важливо точно дотримуватися балансу. Також, при розробці дизайну важливо використовувати корпоративний стиль компанії-замовника, оскільки це допоможе підвищити впізнаваність бренду.

Також, не варто випускати з уваги і зручність використання іміджевого сайту, адже без оптимального юзабіліті навіть найкрасивіший проєкт не зможе надовго утримати відвідувачів. І якщо зовнішній вигляд можна назвати першим враженням, то юзабіліті – враження друге і не менш важливе. Таким чином, особливу увагу також варто приділити організації інтуїтивно зрозумілої структури і навігації проєкту.

З точки зору структури, то тут багато що залежить від побажань клієнта і тих функцій, які він хотів би покласти на сайт. В даному питанні іміджеві сайти можуть походити на сайти-візитки, з мінімальним набором функціональних можливостей, так і практично не поступатися корпоративним проєктам, в яких широкий функціонал забезпечується кількома рівнями доступу.

Іміджевий сайт

Структура іміджевого сайту

Так, найпростіший іміджевий сайт буде містити наступні розділи:

  • “Про компанію”. Розділ, в якому описується історія створення компанії, досвід роботи і переваги, найбільш значущі досягнення, важливі партнери або клієнти.
  • «Новини». Розділ, в якому розміщують новини про події в компанії.
  • “Послуги та ціни”. Даний розділ виконує функцію своєрідної вітрини і покликаний ознайомити відвідувачів з пропозиціями компанії.
  • «Галерея». Залежно від побажання клієнтів в даному розділі можна розміщувати як зображення виконаних робіт, так і фотографії співробітників або фотозвіти з різних заходів.
  • «Контакти». Цей розділ може містити як перелік контактних даних (номера телефонів і факсів, адреси електронної пошти, адреси головного офісу і представництв тощо), так і інтерактивну карту проїзду та контактну форму.

Втім, кількість розділів може бути змінена або доповнена. Для того, щоб забезпечити зручність в управлінні сайтом, починаючи від розміщення, редагування і видалення інформації і закінчуючи його оптимізацією, до нього необхідно підключити систему управління CMS.

Незважаючи на те, що іміджевий сайт по функціональності може походити на сайт-візитку, в питанні вартості і тривалості розробки він істотно перевершує подібні проєкти. З іншого боку, на іміджі компанії економити не варто, а якісно виконаний іміджевий сайт краще допоможе знайти нових клієнтів і справити на них належне враження.

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32