• Сайты,

Клініка Св.Катерини

Клініка Св.Катерини

Розробка корпоративного сайту і landing page

Клініка Св.Катерини Розробка корпоративного сайту і landing page

  • Локація:
    • Україна
  • Команда:
    • 5 фахівців
  • Рішення:
    • Корпоративний сайт
    • Landing page
  • Галузь:
    • Медицина
  • Технології:
    • WordPress
    • PHP
    • jQuery
    • JavaScript
    • Front End (Bootstrap, CSS3, HTML5)

Клініка Св. Катерини – це найбільша сучасна багатопрофільна клініка на півдні України, ключовою особливістю якої є надання повного спектру консультаційних, діагностичних і лікувальних послуг в області кардіології та кардіохірургії.

Так як старий сайт Клініки морально застарів, перестав справлятися з навігацією по зростаючому переліку послуг і втратив свою актуальність, у зв’язку з вузьким набором функціональних можливостей, перед командою Avada Media поставили завдання не тільки в повному ребрендингу поточного сайту, але і в структуруванні послуг, що надаються клінікою для своїх клієнтів. Майбутній сайт Клініки повинен поєднувати великий обсяг інформації з простою і візуально зрозумілою навігацією для клієнтів будь-яких вікових груп. Акцент сайту на адаптивній верстці і сучасному дизайні.

Клініка Св.Катерини

Перелік робіт

Клініка Св.Катерини

Перелік робіт Клініка Св.Катерини

  • На підготовчому етапі проведений глибокий маркетинговий аналіз і дослідження послуг, що надаються Клінікою;
  • На основі аналізу і дослідження був створений прототип і структура майбутнього сайту, що відповідають завданням, поставленим Замовником;
  • Розроблено оригінальний дизайн сайту в стилі «google flat»;
  • Розроблено та впроваджено просту, адаптивну навігацію на сайті з урахуванням підходу «mobile first»;
  • Реалізація проєкту на платформі cms wordpress з використанням мови програмування РНР, а в якості бази даних був використаний MySQL;
  • Розроблено функціональний модуль додавання і обробки великого обсягу даних прайсів компанії, що дозволяє оперативно оновлювати і актуалізувати інформацію на сайті;
  • Тестування коректності роботи сайту на різних типах пристроїв для стаціонарної і мобільної версії;
  • Структура і навігація на сайті виконані таким чином, щоб відвідувачі сайту різних вікових категорій могли знайти цікаву для них інформацію в найкоротші терміни.

LANDING PAGE для продажу полісів страхування

  • На основі аналізу був розроблений прототип і структура внутрішнього лендингу, відповідні тим функціям, які він повинен виконувати;
  • Дизайн лендингу був адаптований під загальний дизайн корпоративного сайту в стилі «google flat»;
  • Розроблено та впроваджено просту навігацію з урахуванням підходу «mobile first»;
  • Розроблено функціональний модуль, що дозволяє актуалізувати інформацію на лендингу;
  • Було проведено тестування коректності роботи лендингу на різних типах пристроїв для стаціонарної і мобільної версії.

Структура лендингу включає загальні інформаційні блоки, опис видів продуктів, опис функціонального наповнення кожного виду продуктів, реалізований в зручній табличній формі, форму зворотного зв’язку, можливість купівлі продуктів натисканням однієї кнопки і питання по продуктам, які часто задаються. Вся функціональна частина та дизайн внутрішнього лендингу побудовані таким чином, щоб максимально полегшити роботу зі сторінкою потенційних споживачів продуктів Клініки Святої Катерини в різних вікових категоріях.

РЕЗУЛЬТАТ

Клініка Св.Катерини

РЕЗУЛЬТАТ Клініка Св.Катерини

Найкращою оцінкою результату діяльності колективу Avada Media є подяку Замовника – створений сайт повністю відповідає поставленому завданню і в момент здачі проєкту він готовий до виконання своїх функцій. Загальний стиль сайту відповідає корпоративному стилю і служить представництвом Клініки Святої Катерини в Мережі.

ВІДЕО-ВІДГУК КЛІЄНТА:

Створений внутрішній лендинг повністю відповідає тим завданням, які ставив перед ним Замовник – він простий і зрозумілий для потенційних покупців, він стимулює відвідувачів до покупки продуктів компанії і при цьому робить процес роботи з сайтом максимально простим і зручним.

Клініка Св.Катерини

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@