Розробка інтернет магазину Веб-розробка
Навіщо витрачати час і сили на похід у магазин, якщо можна натиснути дві кнопки та купити все онлайн, з доставкою прямо у квартиру? Саме так і думає сучасний споживач. Майбутнє рітейлу однозначно за eCommerce, але просто запустити сайт, нехай навіть із привабливим UI, і наповнити його товарами – вже недостатньо.
Потрібно вибудувати грамотний сервер, який забезпечить безпеку транзакцій, високу швидкість обробки даних і здатний витримувати великий онлайн. З усіма цими та іншими завданнями легко справляється PHP-фреймворк Yii2. Про те, як створити на ньому успішний інтернет-магазин поговоримо у цій статті.
Чому Yii2 - чудовий фреймворк для запуску онлайн-магазину Переваги Yii2
Yii2 – це об’єктно-орієнтований фреймворк для розробки веб-проєктів мовою PHP. Його сильна сторона – універсальність. Тобто, він однаково добре підходить для створення MVP, невеликих проєктів та великих порталів електронної комерції, та дає практично необмежені можливості щодо масштабування проєктів. На цьому переваги Yii2 звичайно не закінчуються. Ось ще чотири причини, чому для розробки інтернет-магазину варто вибрати саме цей фреймворк:
Який функціонал знадобиться для старту Функціональність
Базовий алгоритм взаємодії з інтернет-магазином виглядає приблизно так: користувач гортає каталог, відкриває картки товарів, що сподобалися, і якщо його все влаштувало — оплачує товар онлайн. Тому для запуску eCommerce проєкту з нуля може бути цілком достатньо основного функціоналу, який далі нарощуватиметься і розширюватиметься передовими технологіями, на кшталт розумного пошуку, персональних рекомендацій та іншого.
За такого підходу ви зможете прискорити запуск магазину, знизити ризики та своєчасно адаптувати стратегію бізнесу під реальні запити ринку. Розглянемо ключові модулі інтернет-магазину, які потрібні на старті:
Як створити інтернет-магазин на Yii2 — покрокова інструкція Етапи розробки
Створення інтернет магазину – це серія послідовних кроків. І щоб проєкт став успішним, потрібно врахувати безліч параметрів: від грамотно продуманої бізнес-моделі до підбору стеку технологій та вибору команди розробників. З технічної точки зору розробку можна розкласти на 6 послідовних кроків, тому розглянемо їх докладніше:
Крок 1. Аналіз та збір інформації. Фахівці вивчають ринок, найближчих конкурентів, запити користувачів, а потім порівнюють їх з вимогами замовника. Це дозволяє скоординувати очікування та визначити напрямок розвитку продукту.
Крок 2. Проєктування. На цьому етапі команда продумує, як користувачі взаємодіятимуть з інтернет-магазином, який функціонал буде потрібний для досягнення намічених цілей і які технології дозволять втілити проєкт у реальність. Результатом цього етапу є ретельно спланований прототип, який включає майндмепи та варфрейми інтерфейсу, опис функціоналу та блок-схеми окремих модулів. Далі мокап презентується замовнику, затверджується та трансформується у проєктну документацію.
Крок 3. Розробка дизайну. На основі затверджених варфреймів дизайнери промальовують інтуїтивно зрозумілий, послідовний і привабливий інтерфейс магазину.
Крок 4. Технічна реалізація. На цьому етапі починається кодинг: фронтенд-розробники створюють клієнтську частину магазину, з якою користувачі взаємодіятимуть на стороні браузера, а бекендери — пишуть код функціоналу та реалізують бізнес-логіку проєкту на стороні сервера, використовуючи можливості фреймворку Yii2.
Крок 5. Тестування. QA-інженери проводять автоматичне та ручне тестування, щоб виловити та усунути всі можливі проблеми у роботі магазину ще до офіційного релізу.
Крок 6. Техпідтримка. Вихід у реліз – це ще не кінець. Після запуску наша команда пропонує клієнту кваліфікований технічний супровід проєкту, спрямований на безперервний розвиток та вирішення поточних питань.
Як вибрати команду розробників Розробка в AVADA MEDIA
Найпростіший і найефективніший спосіб запустити успішний інтернет-магазин — доручити його реалізацію команді, яка в цьому розуміється. Тобто віддати проєкт на аутсорс. Але тут можуть виникнути перші труднощі, адже кількість команд, які пропонують таку розробку, вимірюється сотнями.
За даними порталу IT Rating, лише в Україні зареєстровано понад 1700 студій, і це не рахуючи фрілансерів. Тому постає питання — як вибрати «того самого» підрядника, який точно виконає роботу добре. Щоб не помилитися у виборі, виконайте такі дії:
Ми в компанії AVADA MEDIA вже багато років допомагаємо клієнтам успішно будувати та розвивати бізнес в електронній комерції. Щоб дізнатися більше про наш досвід та ознайомитися з відгуками клієнтів, загляньте в наше портфоліо. А коли вирішите, що настав час діяти, заповніть форму нижче, і ми протягом доби зв’яжемося з вами для обговорення проєкту.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32