Як створити власний відеохостинг Веб-розробка
Популярність відеоконтенту щороку зростає. Один лише YouTube налічує понад 2 мільярди активних користувачів, які щомісяця переглядають 6 млрд годин роликів. Завдяки цьому Google LLC, власник YouTube, заробляє $10 мільярдів на рік, і ця цифра постійно зростає.
Сьогодні ми розглянемо, як запустити та монетизувати власний успішний відеохостинг, та докладно зупинимося на тому, як організовано процес розробки такого проєкту з технічної точки зору.
Що таке відеохостинг та як його монетизувати Бізнес модель
Відеохостинг – це сховище відеоконтенту. Його головна відмінність від онлайн-кінотеатрів та потокових сервісів полягає в тому, що тут користувачі можуть не лише переглядати відео, а й завантажувати власні ролики для популяризації у Мережі. Це робить відеохостинги затребуваним інструментом для ведення відеоблогів, просування товарів та брендів та багатьох інших цілей.
Більшість відеохостингів позиціонуються як безкоштовні платформи, що надають можливість переглядати відео у високій якості – аж до 4К. І уникати такої моделі краще не варто, в іншому випадку у користувачів просто не буде причин відмовлятися від звичного YouTube.
Тому вибираючи те, як платформа приноситиме гроші, краще віддати пріоритет ненав’язливої монетизації, що поєднує в собі три підходи до отримання прибутку:
Який функціонал потрібно буде реалізувати Функціональність
Зовнішня простота та мінімалістичність більшості відеохостингів – це заслуга крутих UX/UI дизайнерів. Насправді «під капотом» таких сервісів захований значний функціонал, що забезпечує комфортну роботу трьох категорій користувачів: авторів контенту, глядачів та адміністраторів платформи.
Якщо більш конкретно, то при розробці відеохостингу вам потрібно буде реалізувати такий мінімальний набір функцій:
Які технології вибрати для розробки Технології
Відеохостинг за визначенням передбачає високі мережеві навантаження та великий трафік відвідувачів, тому технологічний стек такого проєкту має бути максимально продуктивним.
Оптимальним вибором стане Python-фреймворк Flask, на якому працюють YouTube та Netflix. Він дає можливість поекспериментувати з модулями та архітектурою платформи та реалізовувати унікальні технічні рішення. Також хорошим варіантом можуть стати фреймворки Django, Yii, Laravel та мова Java. Останній підійде при використанні мікросервісної архітектури – тобто, якщо ваш відеохостинг технічно буде складатися з безлічі пов’язаних, але незалежно працюючих модулів.
На клієнтській стороні найдоцільніше використовувати на JavaScript-фреймворки React.js і Vue.js. Стандартні HTML, CSS і JS, звичайно, підійдуть, але в такому випадку можуть виникнути проблеми з продуктивністю.
Наша команда завжди намагається підібрати оптимальний стек, націлений на вирішення бізнес-завдань клієнта. Тому в залежності від ваших цілей та пріоритетів, вибраний комплект технологій може відрізнятися.
Як відбувається розробка Етапи розробки
Процес технічної розробки відеохостингу, найчастіше, організовується за ітеративною методологією Scrum і складається із шести основних етапів:
Розробка відеохостингу в AVADA MEDIA
Згідно з дослідженням Sandvine Incorporated, на споживання відеоконтенту припадає близько 60% всього інтернет-трафіку, що говорить про привабливість інвестицій у розробку власного відеохостингу. Так, у цьому випадку вам доведеться конкурувати з YouTube, що на перший погляд може здатися нереальним. Але на практиці, навіть такий гігант має безліч недоліків — відсутність конкретної ніші, наявність неетичного контенту, Fake News і плагіату, чим можна скористатися при запуску нової платформи.
За наявності цікавої ідеї та грамотного підходу до розробки такий проект з легкістю може увірватися в топ популярності, і яскравий тому приклад соціальна мережа TikTok. Зі свого боку, компанія AVADA MEDIA може взяти на себе повну технічну реалізацію відеохостингу і допоможе вам вивести на ринок якісний продукт, оснащений унікальним функціоналом і здатний витримувати високі мережеві навантаження. Зв’яжіться з нами через форму на сайті, і давайте разом втілимо ваш проєкт у реальність!
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32