Розробка стрімінгового сервісу Відео-стрімінг
В останні роки сервіси передачі відео, такі як Netflix, YouTube, Disney+ та Twitch користуються популярністю, а за даними аналітиків із Sandvine Incorporated, вони формують 60% всього інтернет-трафіку. Цікаво, що більшість контенту, що передається на них, припадає саме на онлайн-стрімінг різних шоу, новин, спорту, серіалів та іншого контенту.
Тому пропонуємо поговорити про те, як скористатися цією тенденцією та запустити власну стрімінгову платформу, про варіанти її монетизації та особливості розробки.
Як заробити на стрімінговому сервісі Монетизація
Будь-які інвестиції повинні приносити прибуток, тому перед тим як розпочати технічну розробку сервісу потрібно визначитися з його бізнес-моделлю. У цьому плані можна спиратися на досвід проєктів, що існують на ринку, наприклад тих про які ми писали вище – YouTube, Twitch, Netflix і Amazon Prime.
При ретельному аналізі можна зробити висновок, що вони використовують одну з двох моделей монетизації. Розглянемо їх докладніше.
Сенс такої моделі досить простий — глядачі платять фіксовану суму щомісяця, а натомість отримують доступ до стрімінгу та перегляду контенту інших користувачів. Така передплата може мати кілька тарифних планів, при цьому від суми платежу зазвичай залежить кількість доступного контенту та якість відео.
Потрібно розуміти, що оформляючи платну підписку, користувачі розраховують отримати доступ до стріму без реклами — як на самому сайті, так і інтегрованої у відео. В іншому випадку існує високий ризик, що вони підуть шукати інші сайти, де є реклама і де не потрібно платити за перегляд.
Такої бізнес-моделі дотримуються YouTube та Twitch, і вона має два варіанти реалізації:
Як в першому, так і в другому варіанті стрімінговий сервіс може розширити свій прибуток за рахунок надання платних функцій. Це може бути персоналізація акаунту, можливість спілкування зі стрімерами, відключення реклами та інші можливості, які дозволяють комфортніше та приємніше проводити час на платформі.
Варто додати, що в такій моделі певну частину доходу можуть з’їдати блокувальники реклами, такі як AdBlock. Для вирішення цієї проблеми є два способи:
Який функціонал потрібно буде реалізувати Підбір функціоналу
За зовнішньою простотою стрімінгового сервісу ховається об’ємна функціональна база. Потрібно сказати, що її розробка може займати досить багато часу, тому висновок такого складного продукту ринку, найчастіше, здійснюється поетапно. Тобто спочатку створюється MVP з базовим функціоналом, а потім його можливості поступово розширюються за допомогою оновлень.
Ось основні інструменти, які потрібно розробити для запуску мінімально життєздатного продукту:
Вибір технологічного стеку Технології
Якщо подивитися на статистику, то користувачі YouTube щодня переглядають близько 1 млрд годин відео. Це говорить про те, що новий стрімінговий сервіс потенційно має бути готовим до величезних навантажень, і в ході розробки варто віддати перевагу надійним технологіям, які гарантовано впораються з цим завданням.
Виходячи з цього, стек може виглядати таким чином:
Процес розробки стрімінгового сервісу Етапи розробки
При розробці платформи для стрімінгу важливо правильно організувати взаємодію всередині команди та зі стороною замовника. І тому ми використовуємо ітеративну методологію Scrum. Якщо ж говорити про сам життєвий цикл проєкту, то він складається із шести основних етапів.
На початку шляху наша команда вивчає вимоги клієнта, виконує аналіз ринку та найближчих конкурентів. Як результат — ми отримуємо чітке уявлення про цілі, завдання та аудиторію майбутнього продукту і можемо приступати до проєктування.
Це один із основних етапів розробки, під час якого проєктується Gui, функціонал, визначається технологічний стек та тестується життєздатність нових ідей.
На виході ми отримуємо ретельно продуманий прототип, який стане основою для фахівців на наступних етапах. Як правило, він включає:
Для презентації прототипу стороні замовника ми записуємо демонстраційні відео, де детально пояснюємо особливості роботи майбутнього стрімінгового сервісу. Це дозволяє клієнту зрозуміти, як саме працюватиме продукт ще до початку його технічної реалізації.
При розробці дизайну стрімінгової платформи важливо створити максимально дружній та зручний інтерфейс. Для цього можна використовувати напрацювання популярних сервісів, таких як YouTube та Netflix, та на їх базі розробити власний Gui.
Такий підхід дозволить зробити візуальне оточення впізнаваним, зрозумілим і водночас унікальним.
Технічна технологія складається з двох частин:
На всіх етапах розробки стрімінгового сервісу беруть участь QA-інженери. Це фахівці із забезпечення якості, які відповідають за тестування продукту та контролюють виправлення багів.
Коли реліз відбувся і почалися перші реєстрації, важливо не зупиняти розробку проєкту. Додавання нових та актуальних функцій допоможе підтримувати інтерес користувачів до платформи та забезпечить її сталий розвиток. Для реалізації цього завдання наша команда надає кваліфіковану технічну підтримку.
Розробка стрімінгового сервісу в AVADA MEDIA
На перший погляд, ринок відеостримінгу розділили між собою такі гіганти, як YouTube, Twitch і Amazon Prime. Але на практиці користувачі досить лояльно ставляться до нових майданчиків, і яскравий приклад — TikTok, який за кілька років став однією з найпопулярніших платформ для перегляду коротких відеороликів.
Тому інвестиції у цьому напрямі виглядають цілком привабливо і з високою ймовірністю почнуть приносити прибуток — все залежить від актуальності ідеї, концепції та, звісно, від якості технічного виконання проєкту.
Компанія AVADA MEDIA має весь необхідний досвід та сформовані команди фахівців для розробки високонавантажених стримінгових платформ.
Завдяки ретельному проєктуванню та використанню інноваційних технологій, ми допоможемо вивести на ринок функціональний та затребуваний продукт, здатний вирішувати ваші економічні завдання.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32