Що таке web 3.0 Нова ера Інтернету
Незважаючи на те, що в побудові майбутнього інтернету, заснованого на блокчейні, ще доведеться вирішити серйозні проблеми, необхідно почати занурюватися в цю тему вже зараз. І що раніше, то краще.
Більшість людей схильні піддаватися рекламі. Більшості людей не подобається те, чого вони не розуміють. Більшість людей дізнаються щось нове лише тоді, коли воно дивиться їм уже прямо в обличчя, і вони не мають вибору. Буде краще, якщо ви не опинитеся серед них.
У більшості випадків, які стосуються web 3.0, шукають швидкі та легкі гроші. Якщо ви хочете взяти участь у більш довгостроковій перспективі, спочатку було б добре зрозуміти проблеми, які стоять перед базовою інфраструктурою, на якій буде побудований новий віртуальний світ. Незважаючи на те, що web 3.0 неминучий, світові буде потрібно ще п’ять-десять років, щоб усунути проблеми, що заважають його масовому прийняттю, а саме: знизити витрати, підвищити масштабованість і доступність, навчити працювати з новими технологіями. Усе це робить масове використання досяжним вже у середньостроковій перспективі.
Транзакції та монетизація Витрати
Коли блокчейн був спочатку задуманий, однією з його головних переваг мали стати дешеві транзакції. Спочатку так і було, але через кілька років популярні мережі стали надзвичайно дорогими та енергоємними.
Що сталося? Уряди деяких країн замість того, щоб сприяти прогресу, почали робити контрпродуктивні дії. Наприклад, Китай, який раніше був великим хабом криптомайнінгу, ввів серйозні обмеження, заборонивши криптомайнінг.
З іншого боку, не можна не відзначити більш активне впровадження енергозберігаючих технологій, а також гідро-, вітро- та сонячних станцій, що виробляють «зелену» енергію, яка використовується для майнінгу криптовалюти. Є позитивні зміни і на нижчому рівні. Наприклад, багато розробників децентралізованих додатків використовують мінімум коду в реальному ланцюжку блоків, щоб уникнути високих транзакційних витрат. Крім того, з’являється все більше компаній, які використовують альтернативні способи монетизації мережі, що дозволяє знизити транзакційні витрати.
Швидкість транзакцій Масштабованість
Наступною проблемою, яку потрібно вирішити, є нестача масштабованості. Пропускна здатність багатьох децентралізованих блокчейнів далека від ідеалу. Це спричиняє уповільнення швидкості транзакцій у міру зростання мережі та збільшення транзакційних витрат. Наприклад, у мережі Ethereum для компенсації обчислювальної потужності, яка витрачається майнерами для обробки та перевірки транзакцій, використовується «плата за газ». У пікові навантаження плата за газ може досягати десятки доларів, що робить надзвичайно дорогими перекази невеликих сум, яких у мережі більшість.
Ще однією проблемою є відставання обчислювальної потужності апаратного забезпечення реальної потреби.
Так, за оцінками інженерів Intel у найближчі п’ять років обчислювальна потужність мікрочіпів зросте в 5-10 разів, тоді, коли для масового впровадження web 3.0 ця потужність має бути вищою у тисячі разів. Щоб хоч якось вирішити цю проблему, все більше проєктів працюють з транзакціями поза мережею, щоб скоротити час обробки, а потім повернути «завершені» таким способом транзакції назад у блокчейн. Вирішення проблеми у такий спосіб породжує нові проблеми, пов’язані з консенсусом та управлінням. Таким чином, незважаючи на те, що інновації в програмному забезпеченні відбуваються швидше, ніж будь-коли, ще існує величезна прогалина: розвиток апаратного забезпечення значно відстає від розвитку програмного забезпечення.
Впровадження web 3.0 Досвід користувача
Ви не замислювалися чому багато хто любить бронювати житло через Airbnb і замовляти таксі за допомогою Uber? Все дуже просто! Завдяки блискуче організованому процесу надання послуг. І не останню роль у цьому відіграють платформи, що надають легкий та зручний спосіб взаємодії клієнтів із постачальниками послуг. Усім подобається працювати з інтерфейсами, які здаються інтуїтивно зрозумілими. Якщо спробувати організувати щось подібне за допомогою web 3.0, це спричинить низку незручностей.
Справа в тому, що існуючі веб-браузери не підтримують прямого доступу до можливостей web 3.0. Вам знадобиться відповідний гаманець, який підтримує Ethereum, Solano або іншу криптовалюту, яку ви плануєте приймати як оплату. Вам знадобляться розширення або плагіни для адаптації криптокощілка та веб-браузера. Крім того, щоб відбулося масове впровадження web 3.0, також знадобиться освітній контент, щоб навчити маси, як із цим працювати. Завдання не з легких!
Майбутня ера web 3.0 Доступність
Остання серйозна перешкода на шляху до масового впровадження web 3.0 це доступність. Значна частина населення Землі не має доступу навіть до web 1.0 та web 2.0. Ілон Маск зі своїм Starlink все ще намагається забезпечити підключення до інтернету будь-кому, хто бажає з будь-якої точки світу. Звісно, прогрес у цьому питанні досягнуто значного, але доведеться зробити набагато більше. На додаток до загального охоплення знадобиться масове оновлення апаратного забезпечення серверів та пристроїв користувачів, які, на жаль, ще не готові до цифрової революції.
Незважаючи на все це розвиток цифрових технологій, що наближають нас до web 3.0, відбувається вражаючими темпами. Якщо авто, щоб стати масовим явищем, знадобилося близько 50 років, то інтернету знадобилося вже вдвічі менше часу. І хоча нам потрібен час, щоб створити відкриту та доступну мережу, це не триватиме десятиліття. Як ми вже зазначили вище, достатньо 5-10 років.
Тепер, коли ви знаєте, що повноцінний web 3.0 з’явиться через кілька років, що ви можете зробити зараз, щоб не опинитися на узбіччі прогресу? Почніть із трьох простих кроків:
Наскільки добре ви знаєте основи web 3.0? За якими проєктами чи програмами ви стежите? Виберіть пару інформаційних ресурсів, які допоможуть вам розуміти основні тенденції у галузі? Налаштуйте оповіщення Google і частіше використовуйте фразу “web 3.0” як ключовий запит. Як тільки ви це зробите, ви щодня отримуватимете масу корисної інформації про все, що відбувається в цифровому просторі.
Деякі бренди використовують технології web 3.0. Подумайте про Nike, Adidas, Pepsi або Zara. Чому можна навчитися? Які інструменти вони використовують і як це допомагає їм взаємодіяти з клієнтами? Наскільки успішними були їх ICO чи запуск NFT? Які проблеми вони вирішують? Як вони адаптували свої бізнес-моделі? Що вони зробили негаразд? Навчайтеся на їхніх помилках та досягненнях, і ви зможете просуватися швидше.
Web 3.0 неминуче вплине на майбутнє фінансів, оскільки всі фінансові транзакції рано чи пізно стануть децентралізованими. Вам як учаснику ринку знадобиться доступ до децентралізованих фінансів (DeFi), щоб залишатися конкурентоспроможними. З чого почати? Наприклад, один із найпростіших способів почати роботу прямо зараз – налаштувати криптогаманець та придбати домен web 3.0, який ви можете використовувати для запуску своїх веб-додатків. Подумайте, наприклад, про те, як складно зараз купити простий домен .com. Те саме, рано чи пізно, станеться з доменами web 3.0.
Замість орендувати доменне ім’я в зоні .com, .org або .io, як це робить сьогодні більшість, купіть домен web 3.0 і ви станете його фактичним власником. Для покупки домену можна використовувати службу імен Ethereum (ENS). Звідти можна зв’язати його з адресою свого гаманця. Потім ви можете надати клієнтам більш простий спосіб оплати замість того, щоб надсилати їм довгу адресу свого гаманця. З цим у вас буде чудовий старт. Вам не потрібно докладати надзусиль – просто намагайтеся щодня знаходити час на знайомство з основними концепціями web 3.0, щоб опинитися на гребені тренду, коли настане час.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32