Штучний інтелект

Впровадження штучного інтелекту в чат боти

Впровадження штучного інтелекту в чат боти

Штучний інтелект

Впровадження штучного інтелекту в чат боти Штучний інтелект

Чат-боти можуть допомогти компанії розвантажити відділ продажу, швидше обробляти замовлення та вирішувати проблемні питання клієнтів. Але в класичному виконанні такі боти часто «ламаються» за першого ж нестандартного питання і не завжди розуміють мету співрозмовника. В результаті вони починають відповідати максимально невпопад, і зрештою підключають до чату співробітника підтримки, що робить їх малоефективними.

Виправити ситуацію може розробка чат-бота на основі технології штучного інтелекту. Приклад ChatGPT показав, що ШІ вміє відповідати логічно і підтримувати розмову не гірше за звичайний оператор. Він просто веде тисячі діалогів одночасно і практично миттєво генерує відповіді. У цій статті поговоримо про те, як влаштовані чат-боти на основі штучного інтелекту, за яким принципом вони працюють, і як їх використання здатне вплинути на розвиток бізнесу.

Впровадження штучного інтелекту в чат боти

Які можливості відкриває використання ботів з ШІ

Опис інструменту

Які можливості відкриває використання ботів з ШІ Опис інструменту

Боти на основі штучного інтелекту здатні розпізнавати природне людське мовлення. Для цього вони аналізують повідомлення користувача, виявляють знайомі ключові слова та синоніми, а потім обробляють їх та генерують цілком «людські» відповіді. Наприклад, при замовленні товару такий бот може відповісти на будь-які питання клієнта, дати йому експертні рекомендації та підштовхнути його до прийняття позитивного рішення про купівлю не гірше за досвідченого менеджера з продажу. Далі він передає дані про замовлення CRM-систему, якщо вона використовується компанією, і при необхідності створює нову картку клієнта.

Цікаво, що під час спілкування зі штучним інтелектом багато користувачів навіть не підозрюють, що ведуть діалог із ботом. Все проходить настільки природно і невимушено, що вони не мають жодних сумнівів у «реальності» співрозмовника. Важливо й те, що ШІ може розпізнавати емоції, виявляти переваги та прогнозувати, а потім на основі цих даних рекомендувати користувачеві індивідуально підібраний контент або товари, що помітно підвищує лояльність аудиторії та відсоток конверсій.

Іншими словами, впровадження чат-ботів зі штучним інтелектом дозволяє бізнесу вивільнити ресурси на утримання штату операторів або відділу продажів, і перенаправити їх на вирішення важливіших завдань, наприклад, на розвиток та масштабування.

Для інтеграції чат-ботів з ШІ можна використовувати будь-які канали комунікації з клієнтами, наприклад, це можуть бути:

  • Популярні месенджери – Telegram, WhatsApp, Viber.
  • Соціальні мережі – Facebook, Instagram та інші.
  • Мобільні додатки.
  • Сайт компанії.

Які завдання може вирішувати чат-бот та ШІ

Розв'язання задач

Які завдання може вирішувати чат-бот та ШІ Розв'язання задач

Боти на основі штучного інтелекту, по суті, вирішують ті ж завдання, що й звичайні чат-боти, але роблять це набагато ефективніше:

  • Оформлюють заявки на придбання товарів та послуг.
  • Підбирають супутні та рекомендовані товари для збільшення чека.
  • Збирають інформацію про клієнтів.
  • Замінюють технічну підтримку, відповідаючи на запитання клієнтів.
  • Виконують розсилки sms, push-повідомлень та повідомлень на електронну пошту.

Як влаштовані боти зі штучним інтелектом

Принцип роботи

Як влаштовані боти зі штучним інтелектом Принцип роботи

Для розпізнавання людської мови чат-боти на основі штучного інтелекту використовують алгоритм Natural Language Processing, або скорочено NLP. Він переводить повідомлення у відповідний для комп’ютера формат, і дозволяє виконувати подальший аналіз та обробку.

Якщо говорити простими словами, то NLP розбиває текстове повідомлення на речення, а потім на окремі слова. Потім стоп-слова видаляються, а ті, що залишилися, конвертуються у вектори — відповідні цифрові значення. І вже в такому форматі бот може «зрозуміти», що пише користувач. Далі ШІ збирає ключову інформацію, таку як дата, номер телефону або місцезнаходження та генерує відповідь.

Крім цього чат-боти зі штучним інтелектом часто використовують алгоритми машинного навчання (ML) та NLU – Natural-language understanding.

Машинне навчання дає чат-ботам можливість самостійно навчатися на основі історичних даних, наприклад, шляхом аналізу тисяч попередніх листування з клієнтами, та постійно вдосконалювати відповіді під час роботи. У той же час NLU дозволяє ботам розпізнавати та розуміти помилки людини, такі як пропущені в словах літери або назва міст із маленької літери. Спільно це робить комунікацію з користувачами максимально ефективною.

Впровадження штучного інтелекту в чат боти

Переваги чат-ботів з ШІ

Переваги

Переваги чат-ботів з ШІ Переваги

Якщо порівнювати чат-боти на основі штучного інтелекту зі звичайними, то вони мають безліч переваг. Ось основні з них:

  • Алгоритми ШІ розуміють розмовну мову та здатні підтримувати живе спілкування.
  • Здатні самостійно навчатися та вдосконалюватися без участі людини.
  • Стежать за контекстом розмови та дотримуються її.
  • Спілкуються довгими та взаємопов’язаними пропозиціями, а не стрімкими фразами.
  • Для створення відповідей можуть використовувати дані з мільйонів відкритих джерел — зовнішніх сайтів, галерей та інших ресурсів. Тому “зламати” бот на базі ШІ нестандартним запитом досить складно.
Впровадження штучного інтелекту в чат боти

Розробка чат-ботів з ШІ в AVADA MEDIA

Розробка чат-ботів з ШІ в AVADA MEDIA

Впровадження чат-ботів із штучним інтелектом дає компаніям безліч нових можливостей: максимально автоматизувати спілкування з клієнтами, збільшити продажі та заощадити ресурси, які раніше витрачалися на утримання служби підтримки. У сукупності це дозволяє бізнесу діяти більш ефективно, особливо в умовах високої конкуренції.

Для розробки та запуску власного чат-бота на базі ШІ, ви можете скористатися досвідом та технічними навичками наших спеціалістів. Ми враховуємо індивідуальні потреби кожного клієнта та підбираємо унікальні технічні рішення, націлені на покращення процесів у його компанії.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@