AVADA-MEDIA

Машинне навчання в економіці

AVADA-MEDIA

Як технологія машинного навчання може допомогти компаніям фінансової галузі AVADA-MEDIA

Технологія машинного навчання – це різновид штучного інтелекту, що дозволяє комп’ютерам самостійно навчатися, без встановлених сценаріїв поведінки. Вона здатна швидко обробляти величезні масиви неструктурованої інформації, а потім робити на її основі висновки і прогнози.

Чим більше даних надано такій системі для обробки, тим точніше буде кінцевий результат. З цієї причини Machine learning все частіше використовується фінансовими компаніями, чия робота пов’язана із зберіганням терабайтов інформації про клієнтів, їх платежах, кредитні історії і т.д.

Машинне навчання в економіці
AVADA-MEDIA

Як фінансовим компаніям використовувати ML в своїх цілях? AVADA-MEDIA

Алгоритми машинного навчання можуть знайти застосування фактично в будь-якій компанії фінансового сектора. Ось кілька популярних варіантів їх застосування в реальному бізнесі.

Скоринг

ML допомагає визначити ризики надання кредитів різним позичальникам. Навіть тим, у яких ще немає кредитної історії. У таких випадках, прогнози робляться на основі особистих даних людини, історії його фінансових операцій, активностей в Мережі і аналогічних факторів.

Сндеррайтинг

Рішення на основі машинного навчання дозволяють автоматизувати процес викупу і розміщення цінних паперів. Це дозволяє здійснювати операції за кращими цінами і виключає помилки, обумовлені людським фактором.

Чат-боти

Спілкування з клієнтами забирає у підприємств багато часу, а забезпечення роботи колл-центрів коштує недешево. Машинне навчання може суттєво скоротити навантаження на операторів за допомогою чат-ботів, які вивчають запити людей і генерують для них персоналізовані відповіді.

Утримання клієнтів

Алгоритми ML можуть передбачити поведінку людини, на підставі його демографічних даних і історії фінансових операцій. Це дозволяє компаніям своєчасно дізнаватися про ризики втрати клієнтів і спроектувати для них найбільш підходящі пропозиції для утримання.

AVADA-MEDIA

Приклади використання машинного навчання великими фінансовими компаніями AVADA-MEDIA

Незважаючи на відносну «молодість» технології, вона вже використовується великими фінансовими компаніями. Більш того, існують успішні приклади її застосування. Розглянемо популярні факти на вітчизняному і світовому ринку.

MasterCard

У 2016 році система машинного навчання MasterCard Safety Net виявила аномалії, такі як зняття великих грошових коштів за межами звичного регіону використання для даного рахунку. Активність поширювалася на 300 банкоматів в 26 країнах.

Платіжна система заблокувала транзакції і відправила відповідні повідомлення в банки.

Пізніше з’ясувалося, що це були шахрайські дії, які могли привести до збитків понад $ 40 млн. Однак, завдяки системі машинного навчання Safety Net, втрати були обмежені лише $ 100 тисячами.

Monobank

Використовуючи технологію Machine learning, український банк Monobank зміг зменшити кількість проблемних позичальників. Відсоток їх визначення підвищився до 66%. Це дозволило фінустанові збільшити кількість видаваних кредитів, в тому числі людям без кредитної історії. В результаті банк істотно підвищив прибутковість своїх продуктів, мінімізувавши ризики неповернення.

Машинне навчання в економіці
AVADA-MEDIA

Для чого потрібно впроваджувати машинне навчання? AVADA-MEDIA

Алгоритми машинного навчання відкривають нові можливості для розвитку бізнесу. Вони допомагають: автоматизувати всі можливі процеси, побудувати більш грамотну модель взаємодії з клієнтами, приймати більш виважені управлінські рішення і багато іншого.

Машинне навчання в економіці
Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Що о нас кажуть

Наші клієнти Що он нас кажуть

Наша команда

Успішні проекти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:


  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації.
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта.
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень .
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу.
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі.
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа.

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

Долучайтеся до нас

+ 38 (097) 179 96 63
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом