СЛОВНИК ТЕРМІНІВ

Що таке CTR?

Словник термінів

Що таке CTR? Словник термінів

 

CTR або Click Through Ratio- це співвідношення переходів по рекламному посиланню або банеру до кількості його показів. Обчислюється у відсотках.

Щоб розрахувати CTR використовують наступну формулу: (кількість кліків / кількість показів) * 100%.

Коефіцієнт переходів показує, наскільки ефективна робота як компанії, так і її рекламних інструментів, будь то продає оголошення в Google Ads або банер в РСЯ.

На показник CTR впливає:

  • Місцезнаходження оголошення, його розмір і оформлення;
  • зміст;
  • динамічність

 

<НАЗАД У ГЛОСАРІЙ

 

  • яскравість
  • Відповідність запитам цільової аудиторії;
  • Наявність унікальних пропозицій для покупця (акції, знижки, розпродажі).

 

Показник кліків має пряму залежність від сторінки сайту, на якій він розміщений у видачі. Трохи більше 50% всіх кліків на першій сторінці забирає перша трійка інтернет-ресурсів. Решта 40-45% розподіляються між сайтами на 4-10.

Контекстна реклама має найвищим показником CTR – в середньому 8-15%. В контексті відсоток CTR впливає на ціну за клік по оголошенню (CPC). При високих показниках ціна за клік буде нижче.

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:


  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації.
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта.
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень .
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу.
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі.
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа.

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

Долучайтеся до нас

+ 38 (097) 179 96 63
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом