Впровадження штучного інтелекту у CRM системи Штучний інтелект
Кожен підприємець прагне розвивати свій бізнес, але разом із цим зростають і проблеми. Керувати процесами стає все складніше, через що час, який можна було б використовувати на поліпшення продукту чи послуги, доводиться витрачати на виконання рутинних завдань. Тому велику популярність на ринку мають CRM — системи автоматизації бізнесу.
Вони допомагають позбавитися рутинних завдань, забезпечують надійний облік даних і сприяють збільшенню продажів. І якщо донедавна цього було достатньо, то сьогодні набирає популярності тренд на впровадження у CRM технології штучного інтелекту. Що саме це приносить бізнесу – розповідаємо у цій статті.
Що таке штучний інтелект Технологія
Штучний інтелект – це область інформатики, яка займається створенням комп’ютерних систем, здатних вирішувати когнітивні завдання за аналогією з людиною. Таке програмне забезпечення «уміє» самонавчатися, аналізувати розрізнені дані та знаходити між ними взаємозв’язок, виявляти шаблони та самостійно приймати рішення.
На відміну від класичних додатків, ШІ не просто виконує закладені в нього алгоритми, а й постійно розвивається. У цьому полягає його головна особливість. Переваг використання штучного інтелекту досить багато, серед них:
Як штучний інтелект впливає роботу CRM-систем ШІ в CRM
Перейдемо від теорії до практики та розглянемо конкретні приклади, як алгоритми штучного інтелекту можуть покращити роботу CRM-систем, і який вплив це робить на продаж та маркетинг бізнесу.
Ручне введення, оформлення та перевірка даних забирає у співробітників до 30% робочого часу. І навіть якщо вважати математично, автоматизація цього процесу сама по собі здатна збільшити продаж товарів і послуг практично на третину. Плюс не варто забувати і про людський фактор, адже ручна обробка даних завжди пов’язана з помилками та неточностями, через що ефективність клієнтської бази помітно знижується.
Набагато продуктивніше використовуватиме збирання даних технологію штучного інтелекту. Вона здатна заповнювати інформацію про клієнтів, виявляти та об’єднувати дублікати, знаходити помилкові або неточні дані та пропонувати дії щодо виправлення ситуації.
Для збору інформації ШІ може використовувати різні джерела, наприклад дані із соціальних мереж та месенджерів, електронних листів від клієнта та інше.
Інтеграція штучного інтелекту в CRM дозволяє компаніям повністю переглянути свій підхід до обслуговування клієнтів та зробити його більш персоналізованим. Так, ШІ аналізує сотні різних показників, включаючи історію угод, поведінкові патерни, демографію, активність у соціальних мережах та інші метрики, щоб визначити потребу клієнта у тій чи іншій купівлі.
На основі отриманих даних бізнес може запускати максимально релевантні рекламні компанії, що зрештою призводить до помітного збільшення продажів та підвищення лояльності.
ШІ в CRM
Прогнозування продажів є однією з найбільш затребуваних та важливих функцій будь-якої CRM-системи, і в цьому напрямі цінність штучного інтелекту просто неоціненна.
ШІ вивчає звіти про продаж, дані про клієнтів у CRM та зовнішні джерела, виявляє закономірності та фактори, що впливають на результативність угод, а потім на основі цієї інформації формує максимально точні прогнози. Це дає компаніям можливість оптимізувати бюджет та коригувати процеси взаємодії з клієнтами для досягнення найкращих результатів.
Багато інтернет-магазинів змушені утримувати цілий штат співробітників, які займаються обробкою замовлень та попереднім спілкуванням з клієнтами. Це вимагає досить багато ресурсів, але не приносить позитивного результату, оскільки заявки клієнтів обробляються не миттєво, а чекають на свою чергу. У деяких випадках це призводить навіть до втрат угод, що негативно впливає на прибутковість компанії.
У такому разі вирішенням ситуації можуть стати чат-боти для CRM, які працюють на базі штучного інтелекту. Вони здатні спілкуватися з клієнтами, відповідати на запитання та давати рекомендації щодо товарів максимально природно — здебільшого людина навіть не розуміє, що спілкується не з живим оператором. При цьому діалог з покупцем починається практично відразу після надходження замовлення, що дуже важливо для збереження угоди і підвищення лояльності.
CRM-системи на базі штучного інтелекту мають здатність аналізувати економічні показники компанії, ринкові зміни та зіставляти їх з історичними тенденціями, щоб прогнозувати потенційні ризики та загрози для бізнесу. Це може допомогти підприємцю своєчасно ухвалити потрібні рішення, щоб підготуватися до несприятливих подій та мінімізувати збитки.
Розробка CRM-систем на базі ШІ в AVADA MEDIA
Використання штучного інтелекту в CRM надає колосальний вплив на сучасний бізнес. Технологія дозволяє компаніям вибудовувати персоналізовані взаємини із клієнтами, підвищувати результативність рекламних кампаній та автоматизувати більшість рутинних процесів. Як результат, бізнес вимагає менше управлінських та організаційних ресурсів, а його прибутковість зростає за рахунок значного збільшення продажів.
Проєктування та розробка CRM, що використовують алгоритми ШІ – один з основних напрямків у нашій компанії. При реалізації таких проєктів ми ретельно аналізуємо бізнес клієнта та враховуємо його унікальні потреби у підборі технічних рішень. Завдяки такому підходу, ви зможете отримати максимально ефективний продукт, націлений на розвиток та покращення показників вашого бізнесу.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32