Телеграм-бот для візуального пошуку товарів AVADA MEDIA
Месенджери давно перестали бути всього лише додатками для обміну повідомленнями між користувачами. Сьогодні їх можливості суттєво розширилися: вони дозволяють людям в усьому світі спілкуватися з брендами, шукати товари і переглядати контент. Не останню роль в цьому розвитку зіграла поява спамерських пошукових ботів.
Багато компаній займаються налагодженням комунікації з цільовою аудиторією в додатках і активно вкладають в це гроші. Незамінними помічниками для них стають чат-боти з вбудованим візуальним пошуком, які допомагають користувачам знаходити і підбирати цікаві для них товари всього за кілька секунд.
Де застосовуються боти для візуального пошуку товару AVADA MEDIA
Завдяки ботам користувачі месенджерів можуть буквально в кілька кліків задовольнити свої потреби. Залежно від функцій, такі програми дозволяють вирішувати певні завдання: добирають потрібні товари, відповідають на замовлення, надають інформацію і т.д.
Існує два основних типи ботів: самонавчальні(функціонують на основі машинного навчання) і ті, що працюють по скриптам (розпізнають ключові слова і реагують на команди).
Візуальний пошук (Visual Search) допомагає користувачам швидше знаходити зацікавила їх продукцію без використання ключових слів. Технологія грунтується на алгоритмах, які розпізнають і класифікують товари по зображеннях.
Для цього застосовуються можливості глибокого машинного навчання і комп’ютерного зору. Боти з візуальним пошуком дозволяють споживачеві зробити запит і отримати результати, схожі на вихідний товар.
Visual Search – зручний і гнучкий інструмент, який практично моментально може знайти будь-який потрібний продукт. Все, що потрібно користувачеві для роботи з ним, – це камера смартфона.
Одним з успішних прикладів застосування бота є проєкт Place AR від IKEA. Додаток дозволяє покупцям по фотографії меблів знаходити необхідні товари, а також “приміряти” меблі в квартирі за допомогою смартфона. Крім того, Visual Search активно використовує eBay: додаток, розроблене торговим майданчиком, допомагає користувачам моментально знаходити і купувати продукцію по зображенню.
Переваги впровадження Telegram-бота для бізнесу AVADA MEDIA
Telegram – один з найпопулярніших і одночасно безпечних месенджерів у світі, кількість користувачів якого в 2021 році перевищило 500 млн (за даними Statista).
Компанії, що пропонують свої продукти онлайн, зацікавлені в тому, щоб процес здійснення покупки був максимально простим і зрозумілим для потенційних клієнтів. Чим більше часу користувач витрачає на пошуки необхідного йому товару, тим вище ймовірність, що він вважатиме за краще інший майданчик. Telegram-бот з візуальним пошуком значно спрощує цю задачу і має безліч важливих переваг для бізнесу:
Візуальний пошук працює за схемою: “побачив – сподобалося – придбав”, без всіляких додаткових етапів, які ускладнюють процедуру (наприклад, введення ключового слова, перегляд результатів і т.д.). Замість цього клієнт відразу ж отримує бажаний товар. Такий підхід зводить до мінімуму кількість кроків, що ведуть до покупки, що сприяє підвищенню продажів.
Його користувачі не завжди пам’ятають назву бренду, точний колір і інші характеристики товару. Visual Search дозволяє обмежитися зображенням, після чого бот запропонує продукт і його аналоги. За посиланнями, користувач може моментально оформити замовлення.
На відношення покупців до компанії значно впливає швидкість відповіді підтримки. Саме тому автоматизація обробки звернень і негайна реакція на запит є ключовими факторами для будь-якого бізнесу.
“Мова зображень” доступний всім продавцям і покупцям, тому візуальний пошук ефективно усуває проблеми, пов’язані з комунікацією на різних мовах.
Бот з легкістю працює з величезною кількістю користувачів і тут же відповідає на запити. Це дозволяє розвантажити операторів і підключати менеджера тільки для обробки більш складних завдань.
Візуальний пошук стимулює крос-продаж, оскільки крім потрібного товару пропонує споживачеві ознайомитися з іншими продуктами, які також можуть його зацікавити. Таким чином ймовірність здійснення додаткових покупок підвищується.
Впровадження ботів дозволяє автоматизувати процес пошуку товарів, не залучаючи до цього співробітників. Згідно з прогнозами Juniper Research, до 2022 року боти скоротять витрати компаній на 8 мільярдів доларів. Ця технологія має величезне значення не тільки для великого, але також для середнього і малого бізнесу.
Візуальний пошук допомагає споживачам, які бажають відшукати якийсь конкретний товар, швидко придбати бажане. Наслідком цього є підвищення задоволеності і лояльності користувачів. У майбутньому вони з великим бажанням звертаються в компанію для здійснення нової покупки.
Оскільки за допомогою бота користувачі зможуть за лічені секунди знаходити продукт, який їх цікавлять, ймовірність того, що вони відмовляться від його придбання значно знижується.
Компанія AVADA MEDIA займається розробкою телеграм-бота для візуального пошуку товару на основі нейромережевого навчання. Такі програми незамінні для бізнесу, оскільки допомагають ефективно автоматизувати роботу, звільнити частину співробітників від виконання рутинних операцій, підвищити рівень сервісу, а також завоювати повагу і лояльність клієнтів завдяки персоналізованому продажу.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32