Розробка особистих кабінетів Розробка сайтів
Сьогодні збереження існуючих клієнтів — таке ж важливе завдання, як пошук нових. Адже вони не лише приносять регулярний прибуток, а й формують позитивну репутацію бренду. До того ж робота на утримання аудиторії обходиться бізнесу набагато дешевше, оскільки не вимагає великих витрат на маркетолога та рекламні бюджети — найчастіше впровадження на сайт особистого кабінету може виявитися цілком достатньо.
У цій статті ми докладніше поговоримо про особистий кабінет користувача, розберемо, як саме він працює, і як допомагає компаніям заробляти більше.
Що таке особистий кабінет Опис інструменту
Особистий кабінет на сайті – це інструмент автоматизації. Він допомагає компанії налагодити індивідуальну взаємодію з кожним клієнтом за мінімальних витрат часу та ресурсів.
Наприклад, завдяки впровадженню персонального кабінету користувачі отримують можливість:
З технічного погляду можливості особистого кабінету практично не обмежені — все залежить від бізнес-стратегії компанії та типу товарів/послуг, які вона надає.
Які переваги отримує бізнес Переваги для бізнесу
Безумовно, особистий кабінет зручний та вигідний для клієнтів компанії. Але що отримує власник бізнесу крім лояльності аудиторії? Зупинимося на цьому питанні детальніше:
Крім комерційної вигоди, впровадження особистого кабінету дозволяє компаніям вирішувати безліч маркетингових завдань, таких як підготовка індивідуалізованих пропозицій на основі переваг кожного клієнта, налагодження комунікації з аудиторією, отримання зворотного зв’язку та інше.
Основний функціонал особистого кабінету Функціональність
На сайтах особистий кабінет може використовуватись для різних цілей. У сегменті E-commerce, він потрібен для спрощення роботи із замовленнями та розповсюдження програми лояльності. В онлайн-сервісах, таких як YouTube, Twitch або Canva — використовується для зберігання контенту користувача та продажу платних підписок, а на корпоративних сайтах — для розмежування доступу співробітників до контенту.
Відповідно, залежно від виконуваних завдань, функціональність особистого кабінету теж відрізнятиметься. Тому пропонуємо розглянути основні складові, які варто передбачити у процесі розробки такого продукту.
Процес реєстрації повинен бути максимально швидким і зручним – оптимально, щоб він займав не більше 1-2 хвилин. Також буде не зайвим додати інтеграцію соціальних мереж та Google за API, що дозволить скоротити час створення облікового запису до одного кліку.
Щоб підвищити кількість реєстрацій, важливо надати людині додаткову мотивацію. Це можуть бути різні знижки або бонуси, які він отримає одразу після створення облікового запису.
Клієнти інтернет-магазинів часто здійснюють повторні покупки тих самих товарів, особливо якщо йдеться про різні розхідники — продукти харчування, косметику, предмети гігієни та інше. Сенс цього функціоналу в тому, що користувач може в пару кліків повторити своє попереднє замовлення, без заповнення форм та пошуку в каталозі.
Спеціальний розділ, в якому відображаються всі попередні фінансові операції клієнта – історія покупок, придбання платних функцій та передплат.
Функціональність
Ухвалення рішень про купівлю не завжди спонтанне. Іноді клієнт придивляється, перебирає варіанти чи просто чекає на зарплату. Функціонал обраних товарів/послуг дозволить користувачеві зберегти пропозиції, що сподобалися, щоб повернутися до них пізніше, що значно підвищить шанси на успішне укладання угоди.
Програма лояльності – це важливий елемент мотивації, який може підштовхнути користувача до здійснення тієї чи іншої покупки. Вона може бути реалізована у форматі персональних знижок, акцій, системи бонусів чи кешбеку – тут варіантів може бути чимало. Наприклад, було б доцільно пропонувати клієнту зниження ціни на товар, який він додав до «Вибраного».
Завдяки інструментам персоналізації компанії можуть пропонувати своїм клієнтам максимально релевантні товари та послуги, що дозволяє покращити користувальницький досвід та позитивно впливає на конверсію.
Наприклад, якщо в особистому кабінеті інтернет-магазину одягу користувач вкаже свої параметри і стиль, якому надається перевага, система зможе автоматично підбирати і запропонувати йому найбільш підходящі товари з наявності, що підвищує шанс на продаж. Так само працюють і стрімінгові сервіси, такі як Netflix. Після реєстрації облікового запису користувачеві пропонують вибрати кілька фільмів або серіалів, які йому подобаються, а потім на основі цих даних алгоритми підбирають для нього індивідуальний список рекомендацій.
Які технології використовуються для розробки особистого кабінету Технології
Для технічної реалізації особистого кабінету часто використовується той же стек, що і при розробці основного сайту компанії:
У кожної мови програмування та фреймворку є свої особливості, переваги та недоліки. Наприклад, Python поступається Java у продуктивності, але дуже затребуваний у обчисленнях з великими масивами даних, а PHP не вимагає великих апаратних ресурсів і практично незамінний при реалізації веб-систем.
Іншими словами, на етапі підбору стеку розробникам потрібно сформувати оптимальний комплект технологій, який максимально якісно вирішуватиме індивідуальні потреби проєкту.
Як відбувається розробка особистих кабінетів Етапи розробки
Успішність та результативність особистого кабінету завжди залежать від правильного підходу до його розробки. У нашій команді реалізація таких проєктів складається із шести основних етапів:
Розробка особистих кабінетів у AVADA MEDIA
Особистий кабінет допомагає зробити бізнес більш клієнтоорієнтованим та прибутковим. Але якість технічного виконання тут відіграє дуже важливу роль — незручний кабінет з частими зависаннями та помилками, швидше за все, не принесе очікуваних результатів, і може навіть відштовхнути користувача.
Тому, якщо ви плануєте впровадити в свій проєкт особистий кабінет, рекомендуємо звернутися до фахівців AVADA MEDIA. Ми допоможемо спроєктувати та розробити ефективний інструмент, а також забезпечимо його подальший технічний супровід. Для зв’язку – залиште заявку на нашому сайті.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32