Розробка сайтів

Розробка особистих кабінетів

Розробка особистих кабінетів

Розробка сайтів

Розробка особистих кабінетів Розробка сайтів

Сьогодні збереження існуючих клієнтів — таке ж важливе завдання, як пошук нових. Адже вони не лише приносять регулярний прибуток, а й формують позитивну репутацію бренду. До того ж робота на утримання аудиторії обходиться бізнесу набагато дешевше, оскільки не вимагає великих витрат на маркетолога та рекламні бюджети — найчастіше впровадження на сайт особистого кабінету може виявитися цілком достатньо.

 

У цій статті ми докладніше поговоримо про особистий кабінет користувача, розберемо, як саме він працює, і як допомагає компаніям заробляти більше.

Що таке особистий кабінет

Опис інструменту

Що таке особистий кабінет Опис інструменту

Особистий кабінет на сайті – це інструмент автоматизації. Він допомагає компанії налагодити індивідуальну взаємодію з кожним клієнтом за мінімальних витрат часу та ресурсів.

Наприклад, завдяки впровадженню персонального кабінету користувачі отримують можливість:

  • Оформити нове замовлення за кілька кліків.
  • Зручно відстежувати статус замовлення.
  • Переглядати історію покупок.
  • Керувати підпискою на платні послуги.
  • Додавати товари та послуги до «Вибраного».
  • Використовувати промокоди.
  • Отримувати персоналізовані пропозиції щодо умов обслуговування.

З технічного погляду можливості особистого кабінету практично не обмежені — все залежить від бізнес-стратегії компанії та типу товарів/послуг, які вона надає.

Розробка особистих кабінетів

Які переваги отримує бізнес

Переваги для бізнесу

Які переваги отримує бізнес Переваги для бізнесу

Безумовно, особистий кабінет зручний та вигідний для клієнтів компанії. Але що отримує власник бізнесу крім лояльності аудиторії? Зупинимося на цьому питанні детальніше:

  • Автоматизація. Що більше клієнтів обслуговує компанія, то складніше організувати персональне обслуговування. Використання особистого кабінету дозволить автоматизувати частину рутинних процесів.
  • Збирання клієнтської бази. У процесі реєстрації користувач вказує особисті дані – ім’я, телефон, адресу проживання, електронну пошту та іншу важливу інформацію. Як результат, бізнес отримує систематизовану базу клієнтів, яку можна використовувати для маркетингових цілей та збільшення продажів.
  • Запуск програми лояльності. Використовуючи особистий кабінет компанія може заохочувати постійних клієнтів, надаючи їм різноманітні бонуси, знижки та промокоди. Це мінімізує відтік аудиторії та стимулюватиме нових клієнтів вибудовувати довгострокові взаємини з вашим бізнесом.
  • Аналіз попиту. За допомогою особистого кабінету компанія може легко визначити, який товар або послуга користуються найбільшим попитом, шляхом відстеження переваг клієнтів. Ці дані будуть набагато точнішими порівняно зі звичайною веб-аналітикою, оскільки ви зможете спиратися не на дані про відвідування сторінок, а на інформацію про реальні замовлення.
  • Прогнозування та розвиток. Завдяки використанню в аналітиці максимально точних даних, власник бізнесу зможе будувати ефективніші стратегії розвитку і, як результат, збільшити прибутковість своєї компанії.

Крім комерційної вигоди, впровадження особистого кабінету дозволяє компаніям вирішувати безліч маркетингових завдань, таких як підготовка індивідуалізованих пропозицій на основі переваг кожного клієнта, налагодження комунікації з аудиторією, отримання зворотного зв’язку та інше.

Розробка особистих кабінетів

Основний функціонал особистого кабінету

Функціональність

Основний функціонал особистого кабінету Функціональність

На сайтах особистий кабінет може використовуватись для різних цілей. У сегменті E-commerce, він потрібен для спрощення роботи із замовленнями та розповсюдження програми лояльності. В онлайн-сервісах, таких як YouTube, Twitch або Canva — використовується для зберігання контенту користувача та продажу платних підписок, а на корпоративних сайтах — для розмежування доступу співробітників до контенту.

Відповідно, залежно від виконуваних завдань, функціональність особистого кабінету теж відрізнятиметься. Тому пропонуємо розглянути основні складові, які варто передбачити у процесі розробки такого продукту.

Реєстрація

Процес реєстрації повинен бути максимально швидким і зручним – оптимально, щоб він займав не більше 1-2 хвилин. Також буде не зайвим додати інтеграцію соціальних мереж та Google за API, що дозволить скоротити час створення облікового запису до одного кліку.

Щоб підвищити кількість реєстрацій, важливо надати людині додаткову мотивацію. Це можуть бути різні знижки або бонуси, які він отримає одразу після створення облікового запису.

Повторні замовлення

Клієнти інтернет-магазинів часто здійснюють повторні покупки тих самих товарів, особливо якщо йдеться про різні розхідники — продукти харчування, косметику, предмети гігієни та інше. Сенс цього функціоналу в тому, що користувач може в пару кліків повторити своє попереднє замовлення, без заповнення форм та пошуку в каталозі.

Історія покупок/транзакцій

Спеціальний розділ, в якому відображаються всі попередні фінансові операції клієнта – історія покупок, придбання платних функцій та передплат.

Розробка особистих кабінетів

Функціональність

Функціональність

Розділ «Вибране»

Ухвалення рішень про купівлю не завжди спонтанне. Іноді клієнт придивляється, перебирає варіанти чи просто чекає на зарплату. Функціонал обраних товарів/послуг дозволить користувачеві зберегти пропозиції, що сподобалися, щоб повернутися до них пізніше, що значно підвищить шанси на успішне укладання угоди.

Програма лояльності

Програма лояльності – це важливий елемент мотивації, який може підштовхнути користувача до здійснення тієї чи іншої покупки. Вона може бути реалізована у форматі персональних знижок, акцій, системи бонусів чи кешбеку – тут варіантів може бути чимало. Наприклад, було б доцільно пропонувати клієнту зниження ціни на товар, який він додав до «Вибраного».

Персоналізація

Завдяки інструментам персоналізації компанії можуть пропонувати своїм клієнтам максимально релевантні товари та послуги, що дозволяє покращити користувальницький досвід та позитивно впливає на конверсію.

Наприклад, якщо в особистому кабінеті інтернет-магазину одягу користувач вкаже свої параметри і стиль, якому надається перевага, система зможе автоматично підбирати і запропонувати йому найбільш підходящі товари з наявності, що підвищує шанс на продаж. Так само працюють і стрімінгові сервіси, такі як Netflix. Після реєстрації облікового запису користувачеві пропонують вибрати кілька фільмів або серіалів, які йому подобаються, а потім на основі цих даних алгоритми підбирають для нього індивідуальний список рекомендацій.

Розробка особистих кабінетів

Які технології використовуються для розробки особистого кабінету

Технології

Які технології використовуються для розробки особистого кабінету Технології

Для технічної реалізації особистого кабінету часто використовується той же стек, що і при розробці основного сайту компанії:

  • Backend – може бути побудований на Python/PHP/Java/Node.js та фреймворках Django/Flask/Yii2/Laravel.
  • Frontend — розробляється на статичних технологіях HTML/CSS/JavaScript або з використанням фреймворків Vue.js/React.js.

У кожної мови програмування та фреймворку є свої особливості, переваги та недоліки. Наприклад, Python поступається Java у продуктивності, але дуже затребуваний у обчисленнях з великими масивами даних, а PHP не вимагає великих апаратних ресурсів і практично незамінний при реалізації веб-систем.

Іншими словами, на етапі підбору стеку розробникам потрібно сформувати оптимальний комплект технологій, який максимально якісно вирішуватиме індивідуальні потреби проєкту.

Як відбувається розробка особистих кабінетів

Етапи розробки

Як відбувається розробка особистих кабінетів Етапи розробки

Успішність та результативність особистого кабінету завжди залежать від правильного підходу до його розробки. У нашій команді реалізація таких проєктів складається із шести основних етапів:

  • Збір інформації. Фахівці поринають у аналіз бізнесу клієнта, вивчають його потреби та збирають всю необхідну для роботи інформацію.
  • Проєктування. На цьому етапі створюється прототип особистого кабінету, до якого входять: варфрейми інтерфейсу, логіка навігації, опис та блок-схеми функціонала, що планується. Такий мокап дозволяє зрозуміти, як саме працюватиме готовий продукт, і визначає весь перебіг подальшої реалізації.
  • UX/UI дизайн. Далі до проєкту підключаються дизайнери. Їхнє завдання полягає у створенні зовнішнього вигляду особистого кабінету, який гармонійно вписуватиметься у загальну стилістику основного ресурсу і, водночас, буде зручним для клієнтів компанії.
  • Технічна розробка. Це найбільша частина розробки, під час якої програмісти створюють клієнтську частину особистого кабінету — Frontend, і серверну — Backend. Фронтенд працює на стороні браузера та забезпечує комфортну взаємодію користувачів із системою. У свою чергу бекенд відповідає за зберігання даних, їх обробку та всі «внутрішні» процеси.
  • Тестування. Коли технологія завершена, особистий кабінет ретельно тестується QA-інженерами. Це дозволяє виявити та усунути більшість технічних помилок до виведення проєкту в реліз.
  • Технічна підтримка та розвиток. Після розгортання ми можемо забезпечити кваліфікований технічний супровід та постійний розвиток проєкту. Завдяки цьому особистий кабінет вашого сайту завжди відповідатиме актуальним вимогам та запитам клієнтів.
Розробка особистих кабінетів

Розробка особистих кабінетів у AVADA MEDIA

Розробка особистих кабінетів у AVADA MEDIA

Особистий кабінет допомагає зробити бізнес більш клієнтоорієнтованим та прибутковим. Але якість технічного виконання тут відіграє дуже важливу роль — незручний кабінет з частими зависаннями та помилками, швидше за все, не принесе очікуваних результатів, і може навіть відштовхнути користувача.

Тому, якщо ви плануєте впровадити в свій проєкт особистий кабінет, рекомендуємо звернутися до фахівців AVADA MEDIA. Ми допоможемо спроєктувати та розробити ефективний інструмент, а також забезпечимо його подальший технічний супровід. Для зв’язку – залиште заявку на нашому сайті.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@