Продаж дверей для дому чи офісу – це складний бізнес, адже клієнту досить складно пояснити, як саме виглядатиме його виріб після монтажу. У результаті між продавцем та покупцем може виникати непорозуміння, яке виливається у негативні відгуки та навіть втрату репутації. Вирішенням цієї проблеми є 2D конфігуратори. Вони дають можливість персоналізувати продукт у зручному веб-інтерфейсі та миттєво візуалізують внесені зміни.
Як результат — покупець відразу бачить, як саме виглядатимуть його двері після встановлення. У цій статті пропонуємо поговорити про те, як саме працюють 2D конфігуратори, які технології використовуються для їх розробки та як побудований процес продакшену.
2D конфігуратор можна порівняти з онлайн-конструктором. У нього закладені готові модифікації – колір, розмір, матеріал, стиль оформлення, кількість стекол та інші важливі параметри, з яких користувач може самостійно «збирати» двері відповідно до своїх особистих уподобань. При цьому зміни миттєво відображаються на двомірній моделі дверей, а вартість виробу автоматично перераховується залежно від вибраних компонентів.
В результаті клієнт отримує свої «ідеальні двері», бачить її розрахункову вартість і може одразу перейти до оформлення замовлення. На практиці 2D конфігуратори дають бізнесу низку важливих переваг:
2D-конфігуратор може містити велику кількість настроюваних характеристик. Розглянемо основні параметри, які варто додати:
Тип конструкції
Відкриття: розстібні двері, розсувні двері.
Матеріал оздоблення
Конфігуратор працює на стороні клієнта, тому якщо ви плануєте його інтегрувати на свій сайт або в CRM-систему, то буде достатньо розробки frontend-частини. Для цього можуть бути використані статичні технології HTML/CSS/JavaScript або реактивні фреймворки Vue.js, React.js.
Якщо ж 2D-конфігуратор працюватиме як самостійний веб-додаток, доведеться також розробляти його серверну частину. Бекенд може бути написаний мовами Python, Java, PHP або з використанням фреймворків Django/Flask/Yii2/Laravel.
Розробка 2D-конфігураторів виконується за ітеративною методологією Scrum і складається з кількох етапів. Пропонуємо розглянути їх детальніше.
Етап 1. Збір інформації
Перший крок – це завжди обговорення проєкту та вивчення вимог клієнта. Розробникам потрібно зрозуміти, які саме завдання повинен виконувати конфігуратор, які опції, що настроюються, в нього потрібно додати, чи є моделі і текстури в наявності, або їх потрібно буде створювати окремо.
Етап 2. Проєктування
На цьому етапі створюється прототип конфігуратора, який включає опис функціоналу, різні варіанти концепцій GUI та варфрейми інтерфейсу. Крім цього, розробники створюють технічну документацію проєкту і записують демонстраційні відео для клієнта, які вже на цьому кроці допомагають йому зрозуміти, як працюватиме і виглядатиме готовий продукт.
Етап 3. Розробка дизайну
Наступний крок – розробка інтерфейсу користувача конфігуратора. Він включає:
На цьому етапі створюються всі графічні компоненти, з якими взаємодіятимуть користувачі.
Етап 4. Технічна технологія
Коли дизайн-мокапи, моделі та текстури готові, до проєкту підключаються frontend-розробники та створюють клієнтську частину 2D-конфігуратора. До їхніх завдань входить верстка, розробка анімацій, обробників подій та інших компонентів, які зроблять роботу з продуктом максимально комфортною. Після цього backend-розробники створюють функціонал, API та пов’язують фронтенд із сервером.
Етап 5. Тестування
Перед випуском у реліз проєкт ретельно тестується QA-інженерами. Це дозволяє своєчасно усунути всі можливі баги – ще до того, як 2D-конфігуратор почнуть використовувати реальні користувачі.
Етап 6. Підтримка та розвиток
Коли конфігуратор вийшов у реліз, залишається останнє завдання — забезпечити його кваліфікований технічний супровід та розвиток. Так він завжди залишатиметься затребуваним на ринку і зможе повністю задовольняти запити користувачів.
Використання 2D-конфігуратора дверей допоможе вашій компанії значно покращити якість презентації товарів та підвищити задоволеність клієнтів. Зрештою, це закономірно призведе до зростання продажів і позитивно позначиться на прибутковості всього бізнесу. За всіх переваг конфігуратора слід зазначити, що він дуже чутливий до деталей. Тому якість технічного виконання тут відіграє важливу роль. Для реалізації таких проєктів AVADA MEDIA має вже сформовані команди досвідчених розробників. Вони допоможуть вам спроєктувати та реалізувати надійний продукт, а також забезпечать його кваліфікований технічний супровід.
Наші роботи
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32