Робота терміналу пов’язана з виконанням безлічі рутинних завдань: приймання та відвантаження продукції, проведення лабораторних досліджень, переміщення вантажів територією підприємства, ведення документації та інше.
Якщо в доцифрову епоху ручне управління процесами вважалося нормою, то сьогодні конкуренція в галузі вимагає від бізнесу оперативнішого і найточнішого вирішення завдань, через що терміналам все складніше обходитися без інтелектуальних систем автоматизації.
У цій статті поговоримо про те, як саме такі системи допомагають бізнесу, а також як і для чого виконується їхнє проєктування.
Оптимізація терміналу за допомогою систем автоматизації дозволяє не просто покращити процеси, а й збільшити прибутковість підприємства шляхом скорочення витрат на складську логістику та збільшення обсягів вантажопереробки.
До основних функцій таких систем можна віднести:
Є думка, що приділяти багато уваги проєктуванню — недоцільно, і воно лише затягує процес виробництва. Однак насправді все навпаки.
За фактом проєктування це інструмент перевірки ідей. Воно дозволяє:
Під час проєктування система автоматизації терміналу відбувається повний життєвий цикл — від ідеї до фактичної реалізації. Говорячи простими словами, цьому етапі створюється робочий прототип, який стане фундаментом для розробників всіх наступних етапах реалізації.
Розглянемо кілька причин, чому перед початком розробки варто створювати прототип:
Проєктування — це структурований процес, який має свій власний життєвий цикл. Як правило, він складається із семи етапів:
Прототип є не просто малюнок інтерфейсу, а глибоко продуману модель продукту. Як правило, він включає:
Для презентації прототипу наші спеціалісти записують демонстраційні відео, де докладно пояснюються особливості функціоналу.
Це допомагає клієнту краще зрозуміти, як саме працюватиме його система, що вкрай важливо для побудови ефективної комунікації.
Компанія AVADA MEDIA має великий досвід у розробці програмного забезпечення для автоматизації терміналів. Завдяки ретельному проєктуванню кожне наше рішення спрямоване на оптимізацію складних процесів — від приймання продукції до її перевалки та ведення документообігу.
Таким чином ми допомагаємо клієнтам підвищити ефективність бізнесу та збільшити його прибутковість за рахунок впровадження цифрових технологій.
Наші роботи
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32