Кому підійде аутсорсинг Варіанти співробітництва в IT
Конкуренція на ринку змушує бізнес впроваджувати та розвивати сучасні технічні рішення: сайти, мобільні програми, CRM та інші IT-платформи. Але незалежно від типу проєкту, щоб вивести в реліз крутий продукт, вам знадобляться кваліфіковані UI/UX дизайнери, розробники, менеджери проєктів та QA-інженери. Як підібрати компетентного підрядника на аутсорсі – розповідаємо у цій статті.
Почнемо з того, що в IT існує три основні моделі взаємодії з фахівцями:
Головна відмінність – це швидкість. Вам не потрібно займатися нарахуванням зарплат, оформленням працевлаштування та іншою бюрократією — ви просто наймаєте спеціаліста на певний час і вже наступного дня підключаєте його до виконання завдань.
Зазвичай аутсорсинг обирають підприємства, які не пов’язані з розробкою цифрових рішень, мають обмежений бюджет і хочуть швидко запустити якісний продукт. Головне під час роботи за такою моделлю — вибрати надійного підрядника, який зможе взяти на себе вирішення технічних питань та забезпечить грамотну реалізацію проєкту на всіх етапах.
Що потрібно, щоб знайти команду на аутсорсі Початок співпраці
Щоб розпочати ефективну комунікацію з підрядником, вам не обов’язково мати конкретне технічне завдання. Буде цілком достатньо чіткої ідеї та розуміння бізнес-логіки запланованого продукту. Як мінімум, рекомендуємо відповісти на три запитання:
Буде плюсом, якщо у вас вже є зразкове розуміння етапів розробки програмних рішень. Так ви зможете швидше включитися в процес і краще орієнтуватися в тому, що і коли від вас потрібно. Якщо знань не вистачає – не переживайте.
З вами працюватиме персональний project-менеджер, з яким ви зможете детально обговорити всі нюанси. PM займається процесом реалізації проєкту на всіх етапах, і стане сполучною ланкою між вами та технічною командою. Також до його обов’язків входить контроль бюджету, термінів управління розробкою та прийом результатів.
У нашій компанії вся комунікація з клієнтом йде через проєкт-менеджера. З ним ви будете зв’язуватися регулярно протягом усього процесу розробки. На етапі проєктування комінікація буде частішою, тому що в цей момент у продукт закладається вся бізнес-логіка, а в період дизайну та розробки – рідше, приблизно 1-2 рази на тиждень. За такого підходу ви зможете постійно контролювати проміжні підсумки і чітко розумітимете, які саме роботи зараз виконуються. Таким чином, фінальна версія продукту стане для вас очікуваним та прогнозованим результатом, а не «котом у мішку».
Вибираємо підрядника: 3 критерії, які обов'язково потрібно врахувати Вибір підрядника
Ринок розробників цифрових продуктів просто величезний і налічує сотні гравців, причому лише офіційно зареєстровані компанії. А ще є команди на фрілансі, яких просто не порахувати. Але де взяти гарантію, що саме цей підрядник зможе реалізувати ваш продукт якісно, без багів і точно доведе його до релізу? Щоб не розчаруватись, підходити до вибору команди потрібно дуже ретельно. Є три питання, які зможуть вам допомогти у цьому питанні.
На первинному етапі відбору необхідно проаналізувати загальні дані про компанії, які ви розглядаєте як потенційних підрядників. Дізнайтеся про них якнайбільше інформації, щоб сформувати власну, неупереджену думку. Вивчіть портфоліо, перегляньте відгуки, запитайте, скільки років фірма працює на ринку і скільки фахівців у ній працюють.
Все це допоможе скласти загальне уявлення про компанію та зрозуміти, чи підійде вона для вирішення ваших завдань. Але, мабуть, найважливіше, що потрібно дізнатися про потенційного підрядника – з якими клієнтами він працює. З цієї точки зору аутсорсерів можна розділити на три узагальнені категорії:
Їхні основні клієнти — це лідери ринку в різних напрямках, тому більшість популярних на ринку рішень — саме їхня розробка. Як правило, такі підрядники не зацікавлені в невеликих проєктах, тому до них доцільно звертатися, якщо ваше завдання досить велике, довгострокове і потребує великих ресурсів.
На цьому етапі вибирати підрядника варто виходячи з особливостей та розміру вашого проєкту. Оцініть бюджет, запланований функціонал, його складність і ухваліть рішення, хто вам точно не підходить. Це допоможе відсікти більшу частину варіантів, тому до наступного критерію ви підходитимете вже з певним пулом основних претендентів.
Вибір підрядника
При замовленні цифрового продукту потенційні підрядники можуть пропонувати вам два варіанти реалізації – типове рішення чи індивідуальну розробку. І тут важливо розуміти різницю.
Типове рішення. Типовими зазвичай називають програми, зібрані з готових модулів. Функціональність у них стандартна, дизайн не є унікальним, а швидкість завантаження сторінок далека від ідеалу. Проте це непоганий варіант для малого бізнесу, у якого ресурси обмежені, а унікальний функціонал у принципі не особливо і потрібен. Підігнати готовий шаблон під ваші потреби можна лише за кілька тижнів, і це коштує відносно недорого.
Однак згодом можливостей типового рішення вам, швидше за все, виявиться недостатньо, тому в майбутньому все одно доведеться залучати розробників для випуску оновлень та оптимізації продукту.
Індивідуальні рішення. Такий варіант підходить компаніям, які хочуть реалізувати нову бізнес-логіку або автоматизувати внутрішні процеси, і для цього потрібний складний і унікальний функціонал. У цьому випадку всі елементи софту створюються з нуля, а відповідно від вас знадобляться більші інвестиції та час.
Однак натомість ви отримаєте максимально ефективний та продуктивний цифровий продукт, повністю адаптований під ваші запити.
Розробкою софту займається ціла команда розробників, тому кінцевий результат багато в чому залежить від цього, яку методологію використовує підрядник. Якщо коротко, робота може бути прозорою або не прозорою. Деякі замовники хотіли б віддати проєкт на аутсорс, і взагалі не брати участь у процесах, а наприкінці отримати лише результат та заплатити гроші. Але нічого хорошого в цьому немає — це непрозора модель, де все складно і незрозуміло. У такому разі ви сильно ризикуєте, адже підрядник може «вигадувати» неіснуючі проблеми та вимагати додаткові засоби для їх вирішення, затягувати розробку або створити продукт, який не відповідає запитам компанії.
Тому, щоб захистити себе від цих ризиків, краще вибирати компанії, які будують свою роботу прозоро. Завдяки постійній взаємодії з командою-підрядником ви завжди розумітимете, в якому напрямку рухається розробка, які протікають процеси, чи є проблеми та які варіанти їх вирішення. Іншими словами – технологія протікатиме плавно, зрозуміло і очікувано, через що і ваші шанси отримати хороший результат значно збільшуються.
У нашій компанії робота вибудовується за методологією Scrum. Вся взаємодія всередині команди та із замовником протікає короткими спринтами-ітераціями. Завдяки цьому ви можете кожні два тижні бачити новий створений функціонал, вносити правки, коментарі та коригування. Таким чином, закінчений продукт повністю відповідатиме бізнес-логіці та потребам вашої компанії.
5 ознак, що аутсорс-команда вам підходить IT аутсорс
Розглянемо ще кілька важливих моментів, які варто враховувати під час виборів аутсорс-команди:
Це означає, що він одразу думає, як краще реалізувати проєкт і який функціонал вам знадобиться. А от якщо у відповідь на запит ви просто отримуєте ціну та терміни – тут варто насторожитися.
Висновок ПОСЛУГИ IT АУТСОРСИНГУ в AVADA MEDIA
Якщо у вас є ідея розробки крутого цифрового продукту, ви чітко знаєте, чого хочете і сформували певний бюджет на розробку — можна розпочинати пошук команди на аутсорсі. Підходити до цього питання варто уважно та обережно, більше запитувати про досвід потенційного підрядника та довіряти виключно фактам. Так ви зможете знайти оптимальну команду та підвищите шанси на розробку успішного проєєкту.
Компанія AVADA MEDIA вже понад 10 років займається розробкою інноваційних цифрових продуктів. Наша спеціалізація — створення індивідуальних програм, з фокусом на грамотний UI/UX дизайн та функціональність. Для кожного проєкту ми підбираємо оптимальну команду розробників, яка має досвід у потрібній сфері та відповідну кваліфікацію. Якщо ви хочете обговорити з нами реалізацію проєкту — заповніть форму нижче, і ми зв’яжемося з вами найближчим часом.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32