• Боты,

Speakhunt bot

Speakhunt bot

Telegram-Bot

Speakhunt bot Telegram-Bot

  • Локація:
    • Україна
  • Команда:
    • 4 спеціаліста
  • Рішення:
    • Telegram-Bot
  • Галузь:
    • Навчання
  • Технології:
    • Django
    • Vuexy

@Speakhunt_bot це Telegram-бот, який допомагає вивчати іноземні мови спілкуючись з носіями в режимі телефонного дзвінка. Крім спілкування зі спікерами, він також надає онлайн-тести для перевірки знань та каталог ігор, які дозволять весело та з користю провести вільний час.

Етапи розробки проєкту

Speakhunt bot

Етапи розробки проєкту Speakhunt bot

Суть проєкту проста – допомогти користувачам спілкуватися з носіями іноземних мов. Однак для його реалізації ми мали створити щось нове — телеграм-бот з функцією внутрішніх дзвінків.

Технічно проєкт не став великим викликом для нашої команди, але без проблем не обійшлося. Так, попереднє дослідження показало, що для досягнення поставленої мети буде недостатньо одного бота, крім нього буде потрібно панель адміністратора — для управління платними підписками та контентом, а також лендинг, який вирішуватиме маркетингові завдання.

  • Збір інформації. Було вивчено вимоги клієнта та його бачення, проаналізовано конкурентів.
  • Технічна документація та прототип. У першому спринті на основі отриманої інформації від замовника та аналізі продуктів, які вже є на ринку, ми створили прототип бота, презентували його клієнту та підібрали оптимальний стек технологій.
  • Розробка дизайну. Щоб забезпечити максимальну зручність для користувачів та адміністраторів бота, ми розробили індивідуальний дизайн бота та лендингу.
  • Технічна розробка. Робота бота була побудована на Telegram Web Apps, бекенд був розроблений на фреймворку Django, а клієнтська частина адмін-панелі – на компонентах Vuexy.
  • Тестування. Усі функції бота були ретельно протестовані, щоб унеможливити виникнення помилок під час реального використання.

 

Можливості бота для користувачів

Telegram-бот надає користувачам більші можливості, які розширюються ще більше у разі оформлення платної підписки. Основні функції:

  • Спілкування зі спікерами: телефоном, у форматі голосових або текстових повідомлень.
  • Premium обліковий запис : Після оформлення платної підписки користувачі можуть додавати до «Вибраного» будь-яку кількість спікерів та спілкуватися з ними необмежений час.
  • Персоналізація облікового запису: вибір мови, додавання фото та інформації про себе.
  • Перевірка рівня знань за допомогою тесту.
  • Пошук спікера у режимі реального часу.
  • Додавання спікерів до «Вибраного».
  • Доступ до каталогу ігор.

Можливості адмін-панелі

Панель адміністрація використовується для керування ботом. З її допомогою можна:

  • вести облік бази користувачів та спікерів;
  • контролювати транзакції – оплату підписок;
  • керувати каталогом ігор;
  • керувати тестами та відстежувати результати користувачів.

Як проходила розробка лендингу

Процес розробки лендингу також проходив методологією SCRUM, і складався з таких етапів:

  • Збір інформації.
  • Розробка та затвердження прототипу.
  • Створення індивідуального дизайну.
  • Frontend-розробка.
  • Тестування.

Якщо говорити про завдання лендингу, то він виконує виключно маркетингову функцію та презентує можливості бота @Speakhunt_bot потенційним користувачам.

Speakhunt bot

Результат

Speakhunt bot

Результат Speakhunt bot

На початку шляху у клієнта була лише ідея створити бот для спілкування з носіями іноземних мов. Ми вивчили його запит, провели аналіз та реалізували максимально ефективне рішення не лише з технічної, а й з маркетингової точки зору.

Speakhunt bot

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@