Парсинг цін

Парсинг цін

Парсингом називається автоматизований процес збору даних, в тому числі цін, з сайтів і з доступних в мережі файлів. Застосовується парсинг цін в різних цілях: це і отримання масиву інформації для аналізу дій і стратегій конкурентів, і автоматичне наповнення власних розділів. Наприклад, парсер цін конкурентів дозволяє автоматично збирати ці дані з інтернет-магазинів, які торгують тими ж товарами в вашому регіоні, виводити якесь середнє значення і автоматично заповнювати цей показник в вашому інтернет-магазині. Таким чином, вам не буде потрібна ручна зміна всіх цін або постійний моніторинг ринку – що особливо актуально для торгівлі високо волатильними товарами.

Парсинг цін конкурентів найкраще проводити за допомогою вузькоспеціалізованого, розробленого під рішення цього завдання, парсеру цін інтернет магазинів. По-перше, відчутно збільшується точність парсинга, по-друге, у користувача з’являється можливість точного налаштування і використання додаткових функцій. Програми для парсинга цін з сайту створюються переважно на мові програмування Python, яка оптимально підходить для створення скриптів і програмування алгоритмів і забезпечує високу швидкість роботи. У компанії AVADA MEDIA працюють професійні програмісти на мові Python рівня senior і middle, ми маємо досвід в створенні парсерів цін на замовлення за технічним завданням клієнта.

Парсинг даних, і перш за все, парсинг цін конкурентів – важлива процедура при проведенні масштабного конкурентного аналізу. Справа в тому, що ринок рітейлу відчуває значні проблеми з адекватним ціноутворенням, на яке впливає безліч факторів. Ціни на продукти харчування змінюються в залежності від сезону, погоди, попиту. На них впливає збільшення або зменшення вартості палива, курс долара, обсяги імпорту. Досить складно стежити і за цінами в сфері рітейлу непродовольчих товарів – але ж товар, ціна якого вище ринкової, не буде проданий – а якщо ціна нижче, продавець недоотримає прибуток.

Друга область, в якій парсинг цін відіграє величезну роль – це торгівля нерухомістю. Вартість оренди або продажу житла, комерційної нерухомості, земельних ділянок – показник дуже динамічний. Особливо якщо мова йде про вторинний ринок нерухомості, ціни на якому формують не десятки великих забудовників, а десятки тисяч власників, що продають житло. В такому випадку парсер цін допоможе ріелтору підбирати для клієнтів найбільш вигідні як для них, так і для себе в плані комісії, варіанти нерухомості і завжди бути в курсі тенденцій на цьому ринку.

Парсер цін може бути налаштований на отримання відомостей з усіх відкритих майданчиків оголошень, включаючи спеціалізовані групи і спільноти в соціальних мережах. Ще один напрямок, де парсинг цін дуже потрібен – це перевірка відповідності ціни рітейлу рекомендованим відпускними цінами виробниками. В даному випадку парсер збирає ціни не з сайтів конкурентів, а з сайтів партнерів – компаній, які займаються реалізацією вашої продукції. Якщо ваша продукція реалізується сотнями рітейлерів, а тим більше, якщо реалізація проходить не в один етап – парсинг цін є найбільш розумним рішенням.

Ще важливіше збирати ціни конкурентів в сфері послуг, оскільки ця область має найбільш динамічним ціноутворенням. Щоб завжди відповідати очікуванням ваших клієнтів, потрібно бути в курсі пропозицій конкурентів. Отримана інформація може змусити вас переглянути маркетингову політику в бік зменшення ціни або збільшення обсягу послуг, а також впровадження додаткових послуг для залучення клієнтів.

Як проводиться парсинг цін і які існують рішення

Парсери цін по функціоналу можна поділити на вузькоспеціалізовані і для вирішення широкого профілю. А за способом реалізації – на коробкові рішення, що встановлюються на сервер замовника, і на SaaS-додатки (Software as a Service) – тобто, додатки, якими клієнт користується на правах абонента. У кожного рішення є свої плюси і мінуси – SaaS-додаток підійде тим, кому не потрібно проводити парсинг на регулярній основі, коробкове рішення краще замовляти тим, хто проводить конкурентний аналіз постійно.

Парсер цін проводить аналіз HTML-розмітки сайту конкурента згідно з алгоритмом і зберігає отримані дані в потрібному замовникові форматі – це може бути як звичайна таблиця Excel, так і документ бази даних в форматі sql або html-документ.

 

Багато інтернет-магазинів навчилися захищати сайти від парсинга – наприклад, сайт може забанити сервер, з якого прийшло дуже багато http-запитів. Щоб уникнути цього, ми налаштовуємо роботу парсеру через проксі-сервер. Є і більш хитрі способи захисту сайтів від конкурентів, які збирають ціни – частина з них обходиться за допомогою професійного парсеру, розробку якого можна замовити в компанії AVADA MEDIA. Крім власне парсинга цін програма-парсер може також проводити аналіз отриманих даних і навіть автоматично розміщувати ціни в описах товарів.

Розробка парсеру цін здійснюється відповідно до технічного завдання замовника за договором. Використання парсеру забезпечує оптимальне цінове позиціонування і скорочує витрати на послуги фахівців.

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32