Що таке SMM? Словник термінів
SMM – це інструмент інтернет-маркетингу, спрямований на залучення відвідувачів з соціальних мереж, підвищення довіри до компанії або бренду, їх впізнаваності. Іншими словами – це просування в соціальних мережах. За допомогою SMM компанія може взаємодіяти зі своєю аудиторією, отримувати зворотний зв’язком.
Метою SMM може бути:
Перевірити успішність роботи SMM можна за допомогою кількості лайків, переглядів, нових підписників, коментарів і скарг. Результат просування також можна подивитися в Google Analytics, де відображається кількість переходів на сайт, поведінка аудиторії, конверсія та ін.
Найбільш популярні соціальні мережі в SMM: Facebook, Instagram, Twitter і YouTube. При просуванні на іноземних ринках важливо враховувати регіональні майданчики. Так, в Китаї цільову аудиторію знайти буде простіше в QZone, ніж в Facebook.
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32