Розробка технічного завдання для дизайну

Розробка технічного завдання для дизайну

Одним і ключових етапів будь-якого інтернет-проєкту є складання технічного завдання для дизайнера. Дизайн – один з найважливіших елементів і етапів в розробці IT продукту, адже саме з нього починається контакт з користувачем, формується перше враження про проєкт. ТЗ дозволить втілити плани замовника проєкту, використовуючи при цьому всі сучасні напрацювання дизайнів інтерфейсів.

До нас приходять запити від клієнтів, які знаходяться на різних етапах планування свого проєкту. Хтось вже знає, як повинен виглядати його майбутній проєкт, визначена колірна гамма, обрані референс і так далі. А хтось поки навіть не планував загальну корпоративну стилістику проєкту.

Ми враховуємо ці варіанти і успішно працюємо і з першими і з другими типами замовників. Ми розуміємо, як правильний дизайн підвищує конверсію, впливає на маркетинг, лояльність відвідувачів – а на виході збільшує ефективність бізнесу. І що найбільш показово – навіть для клієнтів, які розпланували дизайн свого майбутнього проєкту – ми можемо порекомендувати варіанти оптимізації.

Розробка технічного завдання для дизайну

Опрацювання технічного завдання для дизайну

Чому важливо детально опрацювати технічне завдання для дизайну:

  • Безліччю маркетингових досліджень доведено, що зовнішній вигляд IT-продукту сильно впливає на сприйняття користувача і на його подальшу поведінку.
  • Правильний вибір кольорової палітри web-ресурсу збільшує час знаходження на ньому користувача.
  • Помилки і прорахунки в дизайні можуть вплинути на конверсію. Іншими словами, не коректний дизайн (надмірно агресивний, різкий, незрозумілий) – може змусити людину піти з сайту, або не зробити цільову дію.
  • Деталі дизайну, на які замовник може не звернути увагу, але які в підсумку вплинуть на юзабіліті (промальовування кнопок, надмірно маленькі або надмірно великі елементи інтерфейсу, розташування пунктів меню або категорій).

Найчастіші помилки при плануванні дизайну проєкту – відсутність детально продуманого загального стилю, що відображає суть і мету проєкту, неправильний підбір корпоративної кольорової палітри і web-шрифтів. Якщо брати вже більш конкретно веб-проєкти – це може бути бажання використовувати надмірно насичені кольори, нетипові шрифти, застарілі підходи до дизайну тощо.

Як складається технічне завдання для дизайнера

На першому етапі проєктування проводиться конференц-мітинг, на якому присутній власник бізнесу або його представники і наш project-manager. У цей момент відбувається важлива річ – вихідні дані клієнта детально фіксуються і структуруються. Зазвичай ми просимо клієнтів надати нам вхідні дані за бажаним дизайном, референс вподобаних, і схожих по тематиці проєктів. Таким чином, наші подальші кроки з планування дизайну будуть чіткими і регламентованими.

Після чого готуються прототипи майбутнього проєкту в інструменті Moqups з демонстрацією інтерфейсів, колірної гами та відповідних креативів. У свою чергу, проєктний менеджер постійно тримає зв’язок із замовником і вносить уточнення в міру їх появи.

Потім складається пояснювальна таблиця по прототипам і відео-інструкції для дизайнера.

Як отримати приклад технічного завдання для дизайнера? Наш project-manager може надати клієнту зразки ТЗ в відео-презентації при бажанні. У нас є приклади ТЗ для дизайну для найрізноманітніших проєктів – CRM-системи різних сфер бізнесу, мобільні додатки, інтернет-магазини, сайти enterprise рівня, інформаційні портали, бренд-сайти, лендінги і багато іншого, що виходить за рамки типових ТЗ.

Розробка технічного завдання для дизайну

Чому варто замовити ТЗ у нас

Складання технічного завдання для дизайнера вимагає відповідального і комплексного підходу досвідченої команди професіоналів. Все це є у нас. У штаті компанії є відділ маркетингу, який у взаємодії з дизайнерами знаходить унікальні рішення, на виході показують максимальний результат.

Відділ проєктування забезпечує оперативне внесення правок до проєкту, загальна взаємодія і комунікації. Менеджери проєктів курирують складання ТЗ для веб-дизайнера і комунікації з замовниками.

Наша ключова перевага – ми не робимо сліпо все те, що хоче клієнт, ми рекомендуємо, як краще зробити з максимальною ефективністю для бізнесу.

Для якісного опрацьовування ТЗ від замовника необхідні – брендбук, логотипи, корпоративна палітра, референс , але це не обов’язково.

Замовляючи у нас технічне завдання по дизайну проєкту, ви отримаєте повноцінну макетну версію, складену нашими експертами. Можна побачити як буде виглядати робочий інтерфейс, вже на етапі проєктування.

У нас є величезний досвід в складанні технічних завдань. Причому для найрізноманітніших проєктів. Наші project-менеджери вміють працювати з самими нестандартними і нетиповими завданнями.

При виникненні спірних питань, проблем або завдань, що вимагають нестандартного підходу, ми організуємо консультації з суміжними відділами.

На виході надаємо замовнику оптимальне рішення, яке буде його влаштовувати і в той же час показувати максимальну ефективність з точки зору зручності користування, конверсії, відповідати технічним вимогам. Правильний дизайн важливих деталей IT-продукту підвищує загальну кількість лідів і продажу в цілому.

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32