Підтримка додатків

Підтримка додатків

У вас є відмінний мобільний додаток, який став результатом багатомісячної роботи дизайнерів, програмістів та тестувальників. Він вже зайняв своє місце в Play Market та App Store, і почалися перші завантаження. Здавалося б: на цьому технологія закінчена і можна зосередитись на отриманні прибутку. Але якщо ви хочете, щоб додаток постійно був актуальним та затребуваним серед клієнтів — його потрібно постійно розвивати.

Розвиток або підтримка мобільного додатка включає:

  • Регулярний випуск оновлень.
  • Стабілізацію софту.
  • Безперервну роботу над покращеннями.
  • Виправлення помилок, виявлених під час використання продукту у реальних умовах.

До цього варто поставитися дуже серйозно, інакше компанія дуже швидко може зіткнутися з проблемами в обслуговуванні клієнтів, фінансовими та репутаційними втратами.

Підтримка додатків: чому це важливо для розвитку бізнесу?

Що дає підтримка додатків

Власники програм часто недооцінюють значущість технічної підтримки просто тому, що не розуміють її значущість у розвитку свого бізнесу. Тому пропонуємо розглянути основні переваги, які можна отримати у разі грамотної техпідтримки свого продукту:

  • Збільшення ROI. За статистикою, програми, які регулярно і своєчасно оновлюються, краще відповідають очікуванням користувачів. Це позитивно впливає на кількість успішних угод, отже підвищує показник повернення інвестицій.
  • Підвищення залучення користувачів. Додаток, що підтримується, містить набагато менше помилок, безперебійно працює і надає клієнтам позитивний користувальницький досвід. А чим задоволені клієнти, тим частіше вони виконують цільову дію і рідше видаляють програму зі своїх пристроїв.
  • Підвищення рейтингу програми. Якщо програма працює стабільно, допомагає користувачам реально вирішувати їхні проблеми і не містить дратівливих багів, вона швидко заробляє на позитивних відгуках. Це підвищить ваші позиції в органічній пошуковій видачі в сторах і збільшить кількість завантажень.
  • Поліпшення взаємин із клієнтами. Комфортна та зручна програма допоможе вам вибудовувати міцніші та триваліші відносини з клієнтами, а також допоможе залучати нових.

Основні види робіт за підтримки додатків

Техпідтримка мобільного додатка – це загальне поняття. Якщо копнути трохи глибше, вона включає кілька різних типів робіт, виконуваних розробниками. Розглянемо основні їх:

  • Аварійна підтримка Необхідна у випадках, коли у додатку стався критичний збій, що унеможливлює подальше використання продукту або частини основного функціоналу. Найчастіше такі помилки виникають несподівано, в непередбачуваних місцях, і вимагають негайної реакції розробників. Після виправлення такого бага виконується загальне тестування проєкту. Це дозволяє переконатися, що ситуація справді стабілізувалася, і помилка не вплинула на роботу інших функцій.
  • Профілактична підтримка. Не обов’язково чекати «падіння» всього сервісу, і щоб його уникнути, потрібно регулярно виконувати тестування програми, виявляти потенційні проблеми та своєчасно їх виправляти. Важливо, що баги можуть утримуватися у коді, а й у дизайні чи логіці роботи продукту.
  • Адаптаційна підтримка. Цифровий світ швидко змінюється, і технічні рішення, які сьогодні здаються свіжими та інноваційними, вже завтра можуть перетворитися на пережиток минулого. Для успішного розвитку бізнесу  важливо дотримуватися актуальних трендів. Це стосується не тільки мобільних додатків, але й інших програмних рішень.
  • Удосконалення програми. Після виходу мобільного додатку до релізу, ви почнете отримувати зворотний зв’язок від клієнтів. В результаті може виявитися, що деякі гіпотези, закладені в сервіс під час розробки, виявилися невірними, а реальні потреби аудиторії дуже відрізняються. Досліджуючи такий фідбек, ви зможете вносити до продукту відповідні виправлення та працювати над покращенням користувальницького досвіду.
Підтримка додатків: чому це важливо для розвитку бізнесу?

Від яких робіт краще не відмовлятися при розвитку програми

Під час технічної підтримки мобільного додатка розробники можуть виконувати найрізноманітніші види робіт. Деякі з них приносять бізнесу неочевидні результати, тому компанії нерідко відмовляються в них інвестувати. У той самий час, значимість таких робіт у розвитку цифрового продукту просто величезна. Розглянемо основні їх.

Відстеження поведінки програми

Одним із головних пріоритетів будь-якої програми є задоволеність кінцевого користувача. Тому при розвитку продукту важливо відстежувати такі показники:

  • Швидкість завантаження.
  • Кількість установок та видалень.
  • Коефіцієнт помилок.
  • Індекс споживчої лояльності, або скорочено NPS.

Перші три метрики досить очевидні, а ось на останній краще зупинитися докладніше. Показник NPS є різницею між кількістю лояльних та критикуючих клієнтів, і відображає, наскільки ваша програма готова до швидкого розповсюдження в сторонах. Чим індекс вищий — тим дешевше вам обходитиметься вартість встановлення та продажу.

Щоб відстежувати та керувати індексом NPS, потрібно регулярно проводити опитування своєї аудиторії, і на підставі отриманих результатів робити відповідні дії — не лише в технічному, а й в управлінському плані.

Відстеження фіч, які відсутні у продукті

Щоб задовольняти потреби користувачів у довгостроковій перспективі, важливо вести безперервну роботу щодо вдосконалення функціоналу та впровадження у додаток нових фіч. Для цього необхідно:

  • Проводити опитування або глибинні інтерв’ю користувачів з метою виявлення їх потреб.
  • Аналізувати відгуки у сторах.
  • Моніторити ринок та аналізувати ідеї конкурентів.
  • Вивчати фідбек клієнтів у соціальних мережах.

Оновлення дизайну

Дизайн програми формує візуальний образ бренду, визначає перше враження та викликає довіру користувачів. Однак тенденції у дизайні змінюються дуже швидко, і те, що надихало вашу аудиторію ще вчора, через тиждень може виглядати застарілим та нецікавим. Тому оновленням дизайну варто займатися постійно.

Підтримка додатків: чому це важливо для розвитку бізнесу?

Підтримка додатків у AVADA MEDIA

Якщо говорити про наш досвід, то ми, в компанії AVADA MEDIA, створили і випустили в реліз безліч мобільних додатків для різних ніш бізнесу, і більшість з них продовжуємо підтримувати по сьогоднішній день.

Окрім власних розробок ми також можемо брати на саппорт рішення, створені іншими командами. У такому разі наші фахівці проведуть аудит і нададуть свіжий погляд щодо подальшого розвитку вашого існуючого продукту.

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32