Контекстна реклама – це відмінний інструмент для швидкого старту бізнесу в інтернеті. Однак не варто забувати про те, що реклама повинна бути ефективною, а не просто загоном трафіку, сайт повинен в підсумку конвертувати теплу аудиторію в клієнтів!
Базисні елементи успішної реклами
Налаштування кампаній
Не важливо, з якою рекламною системою ви вирішили почати свій бізнес в інтернеті: Google Adwords чи інша, найважливішим етапом в старті є основна настройка кампанії в цілому.
Орієнтування, частота показів, стратегія призначень ставок і багато іншого – це елементи налаштувань рекламної кампанії.
Наші фахівці добре знайомі з цими термінами і знають, для якої тематики і спрямованості бізнесу які параметри встановлювати.
Також одним з істотних елементів продуктивної рекламної кампанії є правильний розподіл оголошень по групах. Від такого розподілу залежить багато, а головне – вартість переходу по оголошенню на сайт.
Фахівці з контекстної реклами нашого агентства знають всі тонкощі роботи з групами оголошень, і знають як зекономити ваш бюджет.
Планування бюджету
Дефіцит бюджету може істотно відбитися на видимості оголошень в пошуку. Якщо денний бюджет реклами не дотягує до трійки конкурентів, то, швидше за все, ваше оголошення не відображатиметься з тією частотою, яка принесе вам максимальну кількість переходів.
Важливо також налаштовувати необхідні бюджети з розрахунком на геотаргетинг і розуміти, що бюджети в містах-мільйонниках зазвичай повинні бути на 10-15% більше.
Всі ці тонкощі добре відомі нашим експертам, тому настройка бюджетів під нашим керівництвом буде максимально продуктивною.
Немає межі досконалості. Контекстна реклама – не виняток. Ваші конкуренти не стоять на місці, і кожен з них бореться за місце в першій трійці. Наші фахівці пильні, і не дадуть вибити вас з першої сторінки видачі. Тільки щоденний моніторинг, коригування ставок і оголошень – запорука успішної рекламної кампанії.
Наші роботи
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32