Для когось приготування їжі – це цікаве хобі, для інших втомлива рутина. Але єдине, що можна сказати з упевненістю, — кулінарія є невід’ємною частиною нашого життя.
Але рано чи пізно ідеї вичерпуються і постає питання: «Що приготувати на вечерю?». І в цьому випадку на допомогу приходять кулінарні додатки.
Вони надають користувачам нові ідеї, рецепти, покрокову допомогу у приготуванні та відгуки реальних користувачів, що відкриває необмежені можливості для гастрономічних експериментів. А ще такий додаток — приваблива бізнес-ідея, адже за прогнозами аналітиків найближчим часом цей ринок зростатиме із середньорічним темпом 14%. Як розробити та монетизувати мобільний додаток для рецептів – розповідаємо у цій статті.
Кулінарні додатки роблять процес приготування їжі більш зручним, захоплюючим та різноманітним. Фактично їх можна розглядати як один із варіантів виконання соціальних мереж, лише з гастрономічним акцентом. Розглянемо деякі переваги, які роблять такі рішення такими популярними:
Незважаючи на соціальний ухил, кулінарний додаток — це насамперед бізнес, який має приносити гроші. Його монетизація може бути реалізована у різний спосіб. Ось кілька популярних стратегій:
Вибір конкретної стратегії монетизації залежить від цільової аудиторії, особливостей додатка та вашої бізнес-стратегії. Важливо також стежити за зворотним зв’язком користувачів та вносити зміни до бізнес-моделі, залежно від їхніх потреб та переваг.
При цьому ви не обмежені лише однією стратегією. Наприклад, ви можете одночасно отримувати дохід від реклами, через партнерські програми та за рахунок продажу майстер-класів – це підвищить прибутковість додатка та створить додаткові ресурси для подальшого розвитку продукту.
До розробки кулінарного мобільного додатка можна підійти двома способами: створити нативну програму або кросплатформну. Залежно від ваших цілей та пріоритетів, вибрати можна будь-який з цих варіантів, а щоб ви зрозуміли чим вони відрізняються – розглянемо кожен із них докладніше.
Нативний спосіб
У такому випадку створюється два окремі додатки — окремо для iOS та Android. Це займає більше часу, але відкриває широкі технічні можливості, адже в нативному додатку ви можете впровадити будь-які функції, анімації та елементи дизайну.
Нативні додатки також більш продуктивні та чуйні. Вони не змушують користувача довго чекати на обробку запиту і видають результат практично миттєво. Це дуже впливає на ставлення людини до продукту і підвищує відсоток повертаності.
Зразкові стек технологій для реалізації такого рішення виглядатиме так:
Кросплатформовий спосіб
Деякі технології, такі як Flutter і React Native, дозволяють створити один додаток, що працює відразу в обох операційних системах. Це допомагає заощадити значну частину бюджету та прискорити виведення продукту на ринок, але при цьому вам доведеться миритися і з деякими обмеженнями.
Але не варто вважати, що на виході ви отримаєте сирий та незручний продукт. Для прикладу, Instagram, Pinterest, Google Ads, Alibaba та багато інших відомих програм є кросплатформовими і щодня обслуговують мільйони користувачів.
Технологічний стек для розробки кросплатформових додатків відрізняється лише вибором основної технології та інструментами для відтворення інтерфейсу – замість UIKit та Jetpack Compose тут найчастіше використовується Figma. В інших аспектах він збігається.
Кулінарний додаток – це простір, де пристрасть до приготування їжі переплітається з інноваційними технологіями. Воно допомагає як розвивати своє захоплення, а й монетизувати його з допомогою різних маркетингових інструментів.
І якщо ви хочете інвестувати в цю нішу, наша команда допоможе вам втілити у реальність будь-які технічні ідеї. Перейдемо від слів до справи — заповніть форму на сайті і після вивчення вашого запиту ми зв’яжемося з вами для обговорення проєкту.
Наші роботи
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32