Що таке релевантність? Словник термінів
Під релевантностью мається на увазі те, наскільки результати видачі відповідають пошуковому запиту. Її головне завдання – відокремити сайти, що дотримуються лише пошукову формальність (відповідність за ключовими словами) і ресурси, які надають корисну і якісну інформацію.
Оцінка відбувається за зовнішніми та внутрішніми параметрами:
Зовнішні – це аналіз тексту анкора, а також посилань, що ведуть на сайт, їх якість і кількість;
Внутрішні – це оцінка структури сайту, правильність використання тегів на ньому, перевірка його на наявність семантичного спаму.
Також враховуються і поведінкові чинники. Пошукові системи оцінюють те, як поводиться користувач в інтернеті. Це необхідно для того, щоб зрозуміти, наскільки результати пошуку відповідають його запиту.
При оцінці сторінки сайту пошукові системи звертають увагу на заголовок, її опис, а також на наявність ключових слів в контенті. У текстах має значення унікальність, наявність ієрархії заголовків, структура і обсяг. У зображеннях – теги alt і унікальність.
При переоптімізаціі (додаванні надлишкової кількості ключових запитів в текстах, тобто штучному збільшенні релевантності тексту) сайт знаходиться нижче в пошуковій видачі або потрапляє під фільтр.
Для обчислення посилальної популярності Яндекс використовує алгоритм ТИЦ, а Google – Rage Rank.
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32