DeFi — це децентралізовані фінансові інструменти, в яких користувачі взаємодіють один з одним безпосередньо без будь-яких посередників, таких як банківські структури, держави та юристи. Область їх застосування досить широка. Зокрема, вони часто використовуються у проектах пов’язаних із кредитуванням, страхуванням, GameFi та торгівлею цифровими активами.Безпека всіх транзакцій у DeFi-протоколах забезпечується смарт-контрактами – спеціальними комп’ютерними скриптами, в яких заздалегідь запрограмовані умови угод.
Вся інформація у таких контрактах захищена за допомогою криптографії, а самі вони виконуються автоматично, без третіх осіб. Це дає всім сторонам угоди гарантію захищеності та прозорості.DeFi-проєкти можуть бути реалізовані у форматі мобільних, десктопних та браузерних додатків, при цьому веб-версії користуються найбільшою популярністю, що пов’язано з їхньою високою сумісністю – вони не залежать від операційної системи та можуть однаково ефективно працювати на всіх пристроях, де встановлений браузер.
Частка децентралізованих додатків на глобальному фінансовому ринку стрімко зростає, що пов’язано з їхньою високою економічною ефективністю. Тільки за підсумками 2021 року обсяг цього сектора збільшився на 1210% і досягнув $245,22 млрд. Розглянемо основні переваги DeFi-проєктів докладніше:
У розробці браузерних DeFi-додатків фахівці AVADA MEDIA можуть задіяти різні технології та блокчейни. Вибір конкретних інструментів часто залежить від технічних особливостей та завдань, які проєкт виконуватиме після релізу:
У процесі розробки DeFi-проєкту бере участь ціла команда спеціалістів. Розглянемо поетапно, як і здійснюється.
Крок 1. Збір інформаціїНасамперед розробникам потрібно визначити цілі та завдання проєкту. Для цього проводиться інтерв’ю із замовником та виконується ретельний аналіз ринку. Після цього фахівці визначають технічну здійсненність проєкту.
Крок 2. Складання технічної документаціїНа підставі отриманої інформації складається технічна документація DeFi-проєкту, що розробляється, яка включає список технологій, які будуть використовуватися в продакшені, опис функціоналу та план реалізації. Після цього виконується розрахунок термінів вартості виробництва.
Крок 3. Проєктування та дизайнЗовнішній вигляд веб-додатку дуже впливає на майбутній комерційний успіх проєкту. Дизайн повинен бути зручним, логічним і передбачуваним – таким, щоб при першому ж потраплянні на сайт людина розуміла, які дії їй потрібно зробити для виконання потрібного завдання.Щоб досягти цієї мети, в першу чергу розробляється структура проєкту, мокапи окремих сторінок та система навігації, з урахуванням CJM — передбачуваної карти користувацьких шляхів. Після цього роботу приступають UI-дизайнери, які створюють зовнішнє оформлення сайту.
Крок 4. ПрограмуванняРозробка функціоналу – це найбільш об’ємний та трудомісткий етап продакшену. Його можна розділити на дві основні частини:
Крок 5. ТестуванняПісля завершення технічної розробки веб-додаток DeFi передається до QA-відділу, де проходить кілька рівнів тестування:
Для виконання об’єктивного тестування смарт-контрактів вони розміщуються в тестових мережах блокчейну, де можна безпечно перевірити коректність їх роботи, без ризику втрати даних та репутації. У разі виявлення багів проект повертається на доопрацювання відповідальним фахівцям, після чого проходить повторне тестування, що дозволяє переконатися в тому. що помилка справді була усунена.Крок 6. РозгортанняКоли сайт DeFi-платформи повністю готовий та протестований, його смарт-контракти розміщуються на публічному блокчейні, а backend – на сервері. Після цього проект стає доступним кінцевим споживачам.
Створення складних blockchain-рішень – це один із основних напрямків роботи компанії AVADA MEDIA. Для виробництва DeFi веб-платформ у нас вже є сформовані команди досвідчених фахівців, завдяки чому ми можемо гарантувати високу швидкість і якість реалізації проєкту.
Після завершення розробки ми також можемо взяти на себе подальший технічний супровід платформи та її маркетинговий розвиток.
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32