Фармацевтический сектор, являющийся одной из самых прибыльных ниш в мире, нуждается в упрощении управления бизнес-процессами не меньше, чем другие отрасли. Наша компания готова предложить вам свои услуги по разработке специализированного программного обеспечения.
Ми займаємося розробкою програмних продуктів під ключ для бізнесу, пов’язаного з роздрібною торгівлею медичними препаратами як рецептурними, так і безрецептурними.
Облікова програма для аптеки або система управління аптекою – програмне забезпечення, призначене для комплексної автоматизації рутинних процесів, пов’язаних з використанням ліків, виставленням рахунків, управлінням документами, взаємовідносинами з постачальниками, обробкою рецептів в аптеках та аптечних мережах, що торгують ліками, предметами гігієни, медичним обладнанням , харчовими добавками тощо.
Якщо ви втомилися від повільних, повних помилок операцій, які змушують ваших клієнтів нервувати, якщо ви хочете ефективно керувати роздрібним продажем рецептурних та безрецептурних лікарських препаратів, контролювати запаси та відпустку, оцінювати попит, отримувати повну картину ефективності бізнесу з аналітичними відомостями та звітами, ви оціните наше комплексне автоматизоване рішення керування аптекою.
Додайте до цього управління фінансами, оповіщення в режимі реального часу про гарячі проблеми (зменшення запасів, закінчення терміну придатності тощо), управління продажами та доходами, і ви зможете ефективно планувати робоче навантаження аптек та керувати їх діяльністю.
Список очевидних питань, які допомагають вирішувати наше програмне забезпечення:
Кожному фармацевтичному рітейлеру потрібен певний набір функцій. Саме тому створення програмного забезпечення для аптек часто дозволяє задовольнити кілька потреб. Як мінімум, ви повинні керувати поставками та відносинами з клієнтами, а також продавати товари як офлайн, так і онлайн. Залежно від того, як організований ваш бізнес, ми розробимо систему з необхідним набором функцій та можливістю розширення функціоналу у разі потреби.
Як правило, роздрібні фармацевтичні продавці підтримують зв’язок із декількома постачальниками і тому повинні контролювати різні аспекти товарів. Аптечний бізнес – це дуже складний вид комерційної діяльності з багатьма підводними каменями, у тому числі й у питаннях державного регулювання. Тому наявність спеціалізованого функціонального ПЗ не просто бажана, а скоріше необхідна.
Існує стандартний набір функцій, необхідних для підвищення ефективності роботи аптеки. До цього відноситься:
Це частина програмного забезпечення, яка відповідає за автоматичне проведення точної інвентаризації. Завдяки цьому ви маєте повну картину наявності всіх фармацевтичних продуктів у системі постачання, що допоможе максимізувати коефіцієнт оборотності запасів.
Містить коротку інформацію щодо всіх доступних препаратів, у тому числі фармакологічну дію, хімічний склад, протипоказання, дозування, аналоги тощо.
Робота аптеки в умовах сучасних реалій, особливо під час пандемії коронавірусу, потребує додаткових зусиль. Це чудова можливість трансформувати бізнес за допомогою інтернет-магазину. Ми можемо розробити модуль електронної комерції з функціями, що дозволяють здійснювати онлайн-продажу.
Робота будь-якої аптеки, у тому числі і невеликої, пов’язана зі збиранням та зберіганням різної інформації про клієнтів. Правила конфіденційності та державні нормативні акти вимагають обережності під час використання цього типу даних. Тому дуже важливо правильно налаштувати роботу з такою інформацією. Наше ПЗ, звичайно, вміє працювати з такими «чутливими» даними.
IT-компанія AVADA MEDIA є лідером ринку у наданні простих та ефективних рішень у сфері автоматизації бізнесу. Ми пропонуємо:
Облікова програма для аптеки – чудовий варіант підвищити ефективність вашого бізнесу з мінімальними витратами. Фреймворки Laravel, Yii 2.0 та Symfony дозволяють реалізувати будь-яку ідею у сфері автоматизації бізнесу.
Як професійна компанія з розробки програмного забезпечення, ми знаємо, що наші клієнти цінують ПЗ за надійність, стабільність, бездоганну безпеку та гнучкість із широким набором функцій. Ми освоїли стек технологій, який допомагає нам надавати найкращі рішення. Ми адаптуємо наші послуги відповідно до вимог наших клієнтів та можемо розробити продукт будь-якої складності.
Наші роботи
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32