Flat Design Стиль WEB-дизайну
З точки зору композиційного рішення вибір досить широкий, оскільки плоский стиль дозволяє застосовувати як традиційну дво- або трьохколончату структуру, так і різні модульні сітки, в яких інформація розміщується в блоках. При цьому, навігаційну панель можна розміщувати не тільки у верхній частині сторінки, а й зліва і навіть внизу. Важливо пам’ятати про те, що мінімалістичний концепція даного стилю диктує свої вимоги до оформлення сайту, а значить, варто відмовитися від «об’ємних» або анімованих кнопок у меню.
У плоскому стилі колірні палітри часто об’єднують не тільки різні відтінки, але і контрастні кольори. Як правило, для основної палітри вибирають два-три основних кольори, але в деяких випадках кількість використовуваних кольорів може доходити до шести-восьми. Кольори – яскраві, без відтінків і тонів, хоча досить часто вдаються до використання, так званих, «ретро» кольорів, таких як бежевий, лососевий, оливковий і тому подібні.
У питанні графіки необхідно відмовитися від будь-яких додаткових елементів: тіней, скосів, рельєфів, градієнтів і інших інструментів, які надають глибину. Кожен елемент, будь то картинка або кнопка в навігаційній панелі повинна мати абсолютно плоский, двомірний вид, без найменшого натяку на ефект 3D. Однак, для того, щоб сайт не виглядав нудно і примітивно, в даному стилі широко застосовуються фотографії великого формату і навіть відео, які використовуються в якості фону.
Якщо ж завдання, покладені на сайт, не передбачають використання фотографій, привнести свій характер і зробити сторінку більш цікавою допоможуть різні цікаві шрифти. Проте важливо пам’ятати про те, що шрифти повинні відповідати загальній схемі сторінки. Так, занадто химерний шрифт буде виглядати як мінімум дивно на тлі ульра-простого стилю. З іншого боку, шрифти можуть бути сміливими і водночас простими та читабельними. Наприклад, для тексту можна використовувати простий шрифт без засічок, а для заголовка – рукописний шрифт, який у цьому випадку сприйматиметься як арт-елемент.
До слова, існує також поняття «майже плоского стилю», в якому поряд з використанням мінімалістичний елементів і двомірного простору застосовують кілька прийомів, які створюють перспективу і глибину обсягу. Наприклад, при «плоскому» навігаційному меню і тексті в якості фонової фотографії вибирають зображення з яскраво вираженою перспективою.
Оскільки плоский стиль дозволяє гармонійно розставляти акценти на різних складових сторінки він відмінно підходить як для інтернет-магазинів, так і для інформаційних порталів або корпоративних сайтів. Наприклад, інтернет-магазини або сайти-каталоги можуть використовувати плоский стиль для акцентування уваги відвідувачів на товарах, розміщуючи фотографії на простому, чи не відволікаючому тлі. Таким чином, серед замовників сторінок в даному стилі можна зустріти як представників креативних компаній, так і досить серйозні інтернет-магазини і великі корпорації.
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32